2015-08-20, 09:41
Medlem
KimNeilJungs avatar
O.t raderat och varningar utdelade.
//mod.
Citera
2015-08-20, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Detta bevisar bortom allt tvivel, att det inte är de kommersiella planen som chemtrailar
Sant.
Citat:
Det är militären, och naturligtvis inte den svenska militären som förgiftar sina egna medborgare
Sant.
Citat:

utan NATO !!!
Men eftersom NATO-planen bara släpper ut den kemiska substansen diväteoxid behöver inte ens du oroa dig. Du dör om du inte nyttjar den.
Citera
2015-08-20, 10:43
Medlem
Professor.Wers avatar
Citat:
.
VÄNNER OCH DESINFORMATÖRER:

Detta är nu FJÄRDE DAGEN I RAD som jag vaknar upp till en helt klarblå himmel, utan en endaste strimma eller streck på himlen från dessa chemtrailande NATO-plan!

Har de lämnat Sverige för gott nu?

Ser faktiskt ut så...

Det ser lovande ut, riktigt riktigt lovande...

DÄRFÖR SOM SOMMAREN NU ÄNTLIGEN KOMMIT HIT TILL SVERIGE OCKSÅ !!!

Eftersom NATO nu har slutat upp med att täcka himlen och solen med sina kemikalier!

Detta bevisar bortom allt tvivel, att det inte är de kommersiella planen som chemtrailar (speciellt inte persistent chemtrails). Det är militären, och naturligtvis inte den svenska militären som förgiftar sina egna medborgare, utan NATO !!!

Detta är så fullständigt uppenbart, bara kondenstrollen som inte vill fatta det!

Nu när det slutgiltigt bevisats att chemtrailandet har varit ett faktum, vad ska kondenstrollen i tråden nu ta sig till?

Snacka om att kondenstrollen/desinformatörerna här i tråden måste koka av ilska nu, när de tvingas lämna tråden med svansen mellan benen...

P.S.

Fram tills nu så har vi ju inte haft någon riktig sommar, pga Chemtrails/HAARP, som förstörde maj-juni-juli:

http://blueshift.nu/varfor-arstiden-kollapsar/

Detta är offtopic, men jag har tyvärr ingen annan möjlighet att ta kontakt med dig än via forumet.

1. Du måste rensa dina PM. Det går inte att skicka privata meddelanden till dig på grund av att din inkorg är full. Du behöver inte besvara detta inlägg. Rensa din inkorg så talar vi privat.

2. Jag har hela din 'kosmologiska' konspirationsteori i ett dokument samlat i 208 sidor. Om du vill ha den eftersom tråden togs bort. Hör av dig.
Senast redigerad av Professor.Wer 2015-08-20 kl. 10:45.
Citera
2015-08-20, 11:01
Medlem
Sadomans avatar
Citat:
.

Detta är nu FJÄRDE DAGEN I RAD som jag vaknar upp till en helt klarblå himmel, utan en endaste strimma eller streck på himlen från dessa chemtrailande NATO-plan!

Har de lämnat Sverige för gott nu?

Ser faktiskt ut så...

Det ser lovande ut, riktigt riktigt lovande...

DÄRFÖR SOM SOMMAREN NU ÄNTLIGEN KOMMIT HIT TILL SVERIGE OCKSÅ !!!

Eftersom NATO nu har slutat upp med att täcka himlen och solen med sina kemikalier!

Detta bevisar bortom allt tvivel, att det inte är de kommersiella planen som chemtrailar (speciellt inte persistent chemtrails). Det är militären, och naturligtvis inte den svenska militären som förgiftar sina egna medborgare, utan NATO !!!

Detta är så fullständigt uppenbart, bara kondenstrollen som inte vill fatta det!

Nu när det slutgiltigt bevisats att chemtrailandet har varit ett faktum, vad ska kondenstrollen i tråden nu ta sig till?

Snacka om att kondenstrollen/desinformatörerna här i tråden måste koka av ilska nu, när de tvingas lämna tråden med svansen mellan benen...

P.S.

Fram tills nu så har vi ju inte haft någon riktig sommar, pga Chemtrails/HAARP, som förstörde maj-juni-juli:

http://blueshift.nu/varfor-arstiden-kollapsar/

Sluta spamma tråden med samma lögner hela tiden. Jag har sett tre kondensationsstrimmor idag. Igår såg jag dussintalet. Dina lögner är motbevisade om och om igen från alla andra i denna tråd.
Citera
2015-08-20, 11:12
Medlem
Sadomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Du hävdar med andra ord att det inte förekommit några chemtrails de senaste dagarna?

Det var intressant, jag tog det här fotot igår:
http://i.imgur.com/R3gRTPy.jpg
Några kommentarer?

1 minut sen. (11:10)
http://i.imgur.com/moCOAvQ.jpg
Citera
2015-08-20, 12:26
Medlem
Bongomans avatar
Jag är så imponerad att det som kommer från flygplanen på 11 km höjd faller ner i sådana koncentrationer att folk blir sjuka på bara några minuter. Direkt när de inte sett några spår på en dag blir de mirakulöst friska.

Det bevisar att de som tror på chemtrails lider av en psykologisk åkomma. Precis samma som alla dessa som blir psykiskt sjuka av klimatförändringar och andra typer av masshysteri. Det är knappast bra att gå omkring och vara orolig hela dagarna. Det kan ge fysiska symtom.
Citera
2015-08-20, 18:32
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
.

Inget konstigt där inte, vi fick nämligen förklarat för oss igår att chemtrails numera är osynliga".... regarding a new highly toxic and classified “invisible” chemtrail mixture that will be put into use after January 20, 2015. " Så nu lever du riktigt farligt, du kommer inte ha en aning om när dom sprutar himlen full av chemtrails och du borde springa o gömma dig inomhus eftersom du inte kommer se det!

PS: Jag vet inte var du bor men jag har sett flera contrails på himlen i eftermiddag så du ljuger som vanligt
Citera
2015-08-21, 00:38
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KA67
CJ Åkerberg har startat en poddradio och första avsnittet handlar om just chemtrails. Han förklarar. Jag rekommenderar er att lyssna.
http://khpodden.se/

Märkte du att han länkade till den ökände desinformationsagenten Mick West, som bl.a. avslöjats photoshoppa !!!

NOLL KÄLLKRITIK!

Kan du förresten förklara, du som tror att Chemtrails bara är vattenånga - Hur kommer det sig att det aldrig kommer regn från chemtrailsen, som det gör från naturliga moln?

Citera
2015-08-21, 00:46
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongoman
Jag är så imponerad att det som kommer från flygplanen på 11 km höjd faller ner i sådana koncentrationer att folk blir sjuka på bara några minuter. Direkt när de inte sett några spår på en dag blir de mirakulöst friska.

Det bevisar att de som tror på chemtrails lider av en psykologisk åkomma. Precis samma som alla dessa som blir psykiskt sjuka av klimatförändringar och andra typer av masshysteri. Det är knappast bra att gå omkring och vara orolig hela dagarna. Det kan ge fysiska symtom.

En lördag i april, när de sprayade chemtrails utav helvete i Stockholm och Uppsala (bland annat var det ett fyrspann NATO-plan som sprayade i bredd, som många lyckades ta avslöjande foton av), så fick jag massor av symptom dagen efter:

1. En vidrig blodig blåsa på överläppen som tog mer än två veckor innan den försvann. Har aldrig någonsin annars haft nån blåsa där...

2. Hjärtproblem under ett par dagar efteråt.

3. Värk i hela kroppen.

4. Halsont, en skum form som jag aldrig tidigare haft.

5. Irritation i ögonen, svidande ögon.

ALLT DETTA DAGEN EFTER CHEMTRAILANDET !!!
Citera
2015-08-21, 00:53
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lothbrok
Jag vet inte var du bor men jag har sett flera contrails på himlen i eftermiddag så du ljuger som vanligt

Kan det ha nåt att göra med att John McCain besökte Stockholm i förrgår, och att man därför gjorde helt uppehåll i chemtrailandet, för att igår återuppta chemtrailandet igen?

Befann mig själv norr om Stockholm idag, och hela j-a dagen chemtrailades det.

Fram och tillbaka, fram och tillbaka körde dessa NATO-plan, i bredd till och med, riktigt vidrigt att se!

Och när jag påpekade chemtrailsen på himlen för en busschaffis (pekade på 5 riktigt tjocka milslånga parallella chemtrails precis ovanför oss), så blev han alldeles till sig (satte på sig förnekarhatten) och började skylla på konspirationsteorier och vattenånga omvartannat...

Tyckte riktigt synd om honom som gått på den statliga propagandan, och att han tvingas inandas skiten i tron att det är vattenånga han insuper...

Svensken är riktigt j-a blåögd måste man säga!
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-08-21 kl. 01:13.
Citera
2015-08-21, 07:25
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:

Och när jag påpekade chemtrailsen på himlen för en busschaffis (pekade på 5 riktigt tjocka milslånga parallella chemtrails precis ovanför oss), så blev han alldeles till sig (satte på sig förnekarhatten) och började skylla på konspirationsteorier och vattenånga omvartannat...

Du glömde svara på hur du ser på saken att vi nu i dagarna har fått avslöjat för oss att sen januari i år så är dessa chemtrails osynliga, vad är det isåfall du ser på himlen om chemtrails inte syns? Eller är det så att din chemtrailkompis bara sitter o ljuger o hittar på skit?
Citera
2015-08-21, 07:31
Medlem
JustBecauses avatar
Citat:
En lördag i april, när de sprayade chemtrails utav helvete i Stockholm och Uppsala (bland annat var det ett fyrspann NATO-plan som sprayade i bredd, som många lyckades ta avslöjande foton av), så fick jag massor av symptom dagen efter:

1. En vidrig blodig blåsa på överläppen som tog mer än två veckor innan den försvann. Har aldrig någonsin annars haft nån blåsa där...

2. Hjärtproblem under ett par dagar efteråt.

3. Värk i hela kroppen.

4. Halsont, en skum form som jag aldrig tidigare haft.

5. Irritation i ögonen, svidande ögon.

ALLT DETTA DAGEN EFTER CHEMTRAILANDET !!!

Och alla / många andra i din närhet hade också samma symtom då förmodar jag. För annars är det bara DU och DIN (väldigt skumma) hjärna som spökar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in