2013-03-17, 18:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gason
Nej, jag vill inte vara styrd. Jag vill givetvis svälta ihjäl istället ...
För tusan, du är så obegränsat obegåvad så det går inte ens att driva med dig.

Nu struntar vi i det här tramset med att folk styrs och återgår till ämnet istället.
Undra vem som är obegåvad? Jag är allafall inte dum i huvet och bete mig som en robot för staten, det handlar om att vara medveten om vad som pågår runt om i världen
Citera
2013-03-17, 18:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Ditt inlägg var inget svar på någonting. Vad gör du annars idag, har du börjat med någon mätning som kan avslöja denna ondskefulla konspiration eller nöjer du dig med att sitta och skriva medan världen förgiftas?
Jag klarar inte sånt själv, tyvärr är jag också förgiftad men jag är medveten om det till skillnad mot er skeptiker som leker runt,
Citera
2013-03-17, 22:22
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuggy
Jag klarar inte sånt själv, tyvärr är jag också förgiftad men jag är medveten om det till skillnad mot er skeptiker som leker runt,
Hur märks förgiftningen?
Citera
2013-03-17, 22:24
Bannlyst
Citat:
Hur märks förgiftningen?
Det märks inte, man känner det, kroppen tar mer stryk än tidigare.
Citera
2013-03-17, 22:32
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Det märks inte, man känner det, kroppen tar mer stryk än tidigare.
Om man känner det så märks det ju. Hur vet du att det kommer från flygplanen eller att du över huvud taget är förgiftad, är det inte bara du som börjar bli gammal?
Citera
2013-03-17, 22:44
Bannlyst
Citat:
Om man känner det så märks det ju. Hur vet du att det kommer från flygplanen eller att du över huvud taget är förgiftad, är det inte bara du som börjar bli gammal?
Man känner det inte, utan att märka det, det kommer av sig själv, dom sprutar det från flyplanen o röken splittrar sig flera mil för att täcka ytor.
Citera
2013-03-17, 22:52
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Man känner det inte, utan att märka det, det kommer av sig själv, dom sprutar det från flyplanen o röken splittrar sig flera mil för att täcka ytor.
Du svarade inte på mitt inlägg så jag upprepar: Om man känner det så märks det ju. Hur vet du att det kommer från flygplanen eller att du över huvud taget är förgiftad, är det inte bara du som börjar bli gammal?
Citera
2013-03-17, 22:59
Bannlyst
Citat:
Du svarade inte på mitt inlägg så jag upprepar: Om man känner det så märks det ju. Hur vet du att det kommer från flygplanen eller att du över huvud taget är förgiftad, är det inte bara du som börjar bli gammal?
Känna och märka är inte samma sak, märker gör man med ögonen känner gör man med känseln. Jag börjar inte bli för gammal. Det kommer från flyplanen det sprider sig lättast så
Citera
2013-03-17, 23:04
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Känna och märka är inte samma sak, märker gör man med ögonen känner gör man med känseln. Jag börjar inte bli för gammal. Det kommer från flyplanen det sprider sig lättast så
Där försökte du i alla fall att svara på första meningen men det blev förstås knasigt igen. Så man märker inte om man slår sig på tummen med en hammare enligt din förvrängda svenska, bra då kan du ju slå dig hur mycket som helst utan att du märker något.

Hur vet du att det kommer från flygplanen eller att du över huvud taget är förgiftad?
Citera
2013-03-17, 23:13
Bannlyst
Citat:
Där försökte du i alla fall att svara på första meningen men det blev förstås knasigt igen. Så man märker inte om man slår sig på tummen med en hammare enligt din förvrängda svenska, bra då kan du ju slå dig hur mycket som helst utan att du märker något.

Hur vet du att det kommer från flygplanen eller att du över huvud taget är förgiftad?
Det är inget fel på mina svenska, alla fattar vad jag skriver inklusive dig. Du är rätthaverist vilket är tragiskt.

DEt är flyplan som släpper ut chemtrails. Har du aldrig sätt med egna ögon?
Citera
2013-03-17, 23:14
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Det är inget fel på mina svenska, alla fattar vad jag skriver inklusive dig. Du är rätthaverist vilket är tragiskt.

DEt är flyplan som släpper ut chemtrails. Har du aldrig sätt med egna ögon?
Du skrev att du är förgiftad. Hur vet du att det kommer från flygplanen eller att du över huvud taget är förgiftad?
Citera
2013-03-17, 23:21
Bannlyst
Citat:
Du skrev att du är förgiftad. Hur vet du att det kommer från flygplanen eller att du över huvud taget är förgiftad?
Därför det är flygplanen som sprider ut chemtrails. Jag känner att jag inte är lika stark på gymmet tex, känner mig svagare allmänt än vad gjorde tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in