Citat:
Ursprungligen postat av
WilleGarvin
Har du aldrig lyckats identifiera ett strimmande flygplan som befinner sig på marschhöjd?
Hur står det till egentligen? Du yrar om "chemtrails" men är helt oförmögen att undersöka fenomenet? Jag är väl egentligen inte förvånad, man får ju faktiskt intrycket att ni är ovilliga att undersöka fenomenet djupare. Ni är dåligt pålästa om allt från molnbildning till flygplanstyper och ni verkar vara direkt ovilliga att praktiskt undersöka fenomenet genom att t.ex kolla upp flygplanen i FR24.
Jag har identifierat hundratals strimmande flygplan och där samtliga befann sig på marschhöjd.
Jag har aldrig sett ett strimmande flygplan som dels inte går att identifiera och dels inte befinner sig lägre än 30000 feet.
Så alla strimmande plan du har sett befinner sig under 30.000 fot.
(förlåt om jag inte förstår din formulering, och feluppfattar).
Jag har kollat FR24 många ggr, typ mer än 2-3 år sen nu, som jag förklarat flera ggr.
När man upplever att plan inte visas i FR24 och ser att andra beskriver samma sak, ja så värkar det ju va så. Nätet är ju fullt i granskare som legger ut bild och videos och dom flesta är känd med patenter, teknik, strimmor, jordprov, vattenprov, snö, div visselblåsare, sites som g.watch och Dane Wigington och att massmedia döljer operationerna, bara ropar konspi om nån granskare blir för tydligt och känd på nätet...
Geoengineering är nu bannad i flera stater* och US hälsominister har sagt att han är klar over detta problem.
Efter så många år som jag har följd detta finns ingen tveka om att massmedia/myndigheterna döljer detta, eller inte får lov att direkt granska skiten. Antakeligen för att det handlar om gröna agendan (bluffen elefanten i det lilla rummet som "dom inte ser" med sina "skarpa ögon, mikrofoner och kameror". Merkvärdigt).