2024-08-01, 16:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Fast nu visar du igen att du faktiskt inte fattar tråden ämne - ännu i denna dag. Ja Vi tar det igen:

Det är ingen som förnekar att besprutning från flygplan sker.

Tråden handlar specifikt om de vita strimmor flygplan kan ses lämna efter sig. Det är just de strimmorna och sen gnet annat man menar med chemtrails - vilket ordet mer än antyder.

Det handlar alltså inte om flygbesprutningar i allmänhet.
All olaglig/hemlig besprutning blir ju stämplad som konspirationsteorier tack vara chemtrails-psyopen.
Citera
2024-08-01, 16:24
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tworiders
All olaglig/hemlig besprutning blir ju stämplad som konspirationsteorier tack vara chemtrails-psyopen.

Nej din lallande dåre. Om illegal hormoslyrbesprutning skulle ske från flygplan, skulle chemtrails inte nämnas - till exempel beroende på att sådan besprutning inte lämnar såna spår efter sig. Den sker inte heller från trafikflygplan på 10 000 meter.

Men du har kanske exempel du kan hänvisa till som visar att du har rätt? En skogsägare som vägrat svära på en bibel att han inte sprutat?
Citera
2024-08-01, 16:32
Bannlyst
Citat:
Nej din lallande dåre. Om illegal hormoslyrbesprutning skulle ske från flygplan, skulle chemtrails inte nämnas - till exempel beroende på att sådan besprutning inte lämnar såna spår efter sig. Den sker inte heller från trafikflygplan på 10 000 meter.

Men du har kanske exempel du kan hänvisa till som visar att du har rätt? En skogsägare som vägrat svära på en bibel att han inte sprutat?
Jag bara antar att det pågår fullt med olaglig besprutning av allt möjligt.
Allt som är förbjudet brukar vara attraktivt.
Jag gissar att det pågår massor med vädermanipulation i hemlighet.
Men det är bara som jag gissar.
Citera
2024-08-01, 16:39
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

Nu är det ett antagande och gissning. Nyss var det ett tvärsäkert påstående att det är ’ju’ så det går till:

Citat:

Kan du vara vänlig att visa på ett fall där en aktör som anklagas för illegal besprutning kontrar med att den som anklagar bara är en konspirationsteoretiker som pratar om chemtrails?
Citera
2024-08-01, 16:41
Bannlyst
Citat:
Nu är det ett antagande och gissning. Nyss var det ett tvärsäkert påstående att det är ’ju’ så det går till:

Kan du vara vänlig att visa på ett fall där en aktör som anklagas för illegal besprutning kontrar med att den som anklagar bara är en konspirationsteoretiker som pratar om chemtrails?
Det har hela tiden varit en ren gissning från min sida och det har jag varit tydlig med.
Citera
2024-08-01, 18:41
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:

Vad tycker du de manipulerar då, ska vi få det varmare än vi redan har det?
Citera
2024-08-01, 18:43
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Min enda poäng är att jag tror det sprids ut mycket som vi inte får reda på, och att "chemtrails" är en psyop för att skifta fokus.

Du kommer nog snart igång, du brukar tro en massa i början sen så kommer du igång med fantastiska påhitt.

Men hur får man ombord de kemikalier som topic faktiskt handlar om, väger dessa ingenting?
Citera
2024-08-01, 18:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyHunter
Du kommer nog snart igång, du brukar tro en massa i början sen så kommer du igång med fantastiska påhitt.

Men hur får man ombord de kemikalier som topic faktiskt handlar om, väger dessa ingenting?
Du har fortfarande inte begripit att jag tror att hela chemtrail-grejen är en psyop??
Citera
2024-08-01, 19:10
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Du har fortfarande inte begripit att jag tror att hela chemtrail-grejen är en psyop??

Vem har någonsin nämnt chemtrails i ett fall av illegala besprutningar från flyg? Från endera parten.
Citera
2024-08-01, 19:38
Bannlyst
Citat:
Vem har någonsin nämnt chemtrails i ett fall av illegala besprutningar från flyg? Från endera parten.
Va?
Citera
2024-08-01, 19:59
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Va?

Suck. Vad är det du inte fattar?

När har det du beskriver - ”gissar” - någonsin skett?

Någon anklagar någon annan för illegal besprutning från flygplan, men avfärdas som chemtrailtroende? När? Har du exempel?
Citera
2024-08-01, 20:20
Bannlyst
Citat:
Suck. Vad är det du inte fattar?

När har det du beskriver - ”gissar” - någonsin skett?

Någon anklagar någon annan för illegal besprutning från flygplan, men avfärdas som chemtrailtroende? När? Har du exempel?
Alla som skriver/pratar om att det sprutas ut kemikalier i atmosfären i hemlighet får ju stämpeln chemtrailstroende foliehattar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in