2011-10-17, 22:22
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raybanbrillor
över linköping är det varje dag.

Frågan är varför denna tråden ligger i "konspiration" Då det erkänndes år 2000 att man sprayade för att göra klimatet "kallare".
Vem erkände att man sprayade med vad för att göra klimatet kallare?
Citera
2011-10-17, 22:25
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ihavesoldout
Jaha då börjas det idag igen såg ut att bli en helt molnfri dag, men så kommer de där satans planen man så förbannat trött.
Jo men nu är du ju inne på något som är helt okontroversiellt, att flygplan ger upphov till kondensstrimmor. Det är ju inte det chemtrails handlar om utan att någon skulle tillsätta några jucklo kemikalier för att uppnå några dolda, ondskefulla syften med detta.
Citera
2011-10-17, 22:31
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VodkaWithWeed
Idag stockholm, vaknar upp av en polis helikopter, kollar ut, Molnen var fyllda med vita streck, konstigt att det har hänt flera idag, jag brukar inte tro på konspirationer

Men om det kommer en ny influensa snart, och alla måste vaccinera sig, då fan
PS: Det kom inget från polis helikoptern när den körde, så det kom från andra plan
Är det inte lite lustigt att snuten vars farkoster den ondskefulla eliten borde ha extra bra möjligheter att ta hjälp av till chemtrailandet inte gav några sådana?
Citera
2011-10-18, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VodkaWithWeed
...
PS: Det kom inget från polis helikoptern när den körde, så det kom från andra plan

En polishelikopter är nog mycket lämpad för att sprida ondskefulla ämnen ex-vis virus.
Man flyger ju lågt och långsamt och får därför bättre träffsäkerhet/effektivitet.

Virus kan man sprida i form av s.k. aerosol, och det behöver inte synas alls från marken.

Så den som tror på chemtrails-konspirationer bör nog vara speciellt misstänksam just mot helikoptrar!

/T
Citera
2011-10-27, 17:02
Medlem
GoodForYous avatar
"Rena länkposter är ju inte så kul. Säg vad du tror istället så kan du ta med länkar som stöd om vi inte tror dig."

Ok det kan jag hålla med om.

Ja eftersom jag är en del av den grupp som interagerar med The Wonders, dem varelser som kanaliseras i klippet - så är det mer eller mindre en del av mitt tro system. Det dem säger lyssnar jag till och jag har en fallenhet för att lita på det dem säger. Sen klart är det inte något bevis det dem säger. Det är mer ett perspektiv dem presenterar.

Vad säger då "The Wonders" om chemtrails. Jo som dem säger i klippet så finns det ett antal olika utomjordiska civilizationer som har olika intressen för mänskligheten. En sådan grupp och ras har ett intresse av mänskligheten som en matkälla, precis som vi gör med djuren - vill dem göra med oss. Och vad dem säger är att chemtrails är ett sätt för dem att experimentera med oss för att förbereda oss som en matkälla. I grund och botten.

Anledningen till att jag inte tog ett ställningstagande är att i normala fall så brukar vad TW säger vara så långt ifrån vad folk är vana vid att höra att dem bortfärdar det som för otroligt. Men oavsett så tror jag fullt ut på det.
Senast redigerad av GoodForYou 2011-10-27 kl. 17:04.
Citera
2011-10-27, 17:10
Medlem
GoodForYous avatar
Så jag presenterar detta perspektiv om inte annat så är det då en del av tankesfären. Även om ingen tror på det. Men jag bryr min faktiskt inte om att försöka bevisa detta. Det är vad jag tror på, så får folk tro på vad dem vill.
Citera
2011-10-28, 00:24
Medlem
skunkjobbs avatar
^^Och jag som skrev på CD:n som skickades med Huygens-sonden att vi inte är ätbara. The Wonders hade väl ingen CD-spelare... Ärligt talat kan jag trots min totala ateism önska tillbaka tiden då fler trodde på gud. Då var det bara en sammanhållen dårskap här i landet. Nu är det som att var och en ska ha sin egen idioti. Kul för dig.
Citera
2011-10-28, 10:32
Medlem
GoodForYous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
^^Och jag som skrev på CD:n som skickades med Huygens-sonden att vi inte är ätbara. The Wonders hade väl ingen CD-spelare... Ärligt talat kan jag trots min totala ateism önska tillbaka tiden då fler trodde på gud. Då var det bara en sammanhållen dårskap här i landet. Nu är det som att var och en ska ha sin egen idioti. Kul för dig.

Hehe, ironin tagen. Tack. Så lämna min barnsliga vaneföreställning åt min primitiva hjärna.

Men jag tror ju inte på en gubbe i himlen som säger till alla vad dem ska göra. Jag tror inte på religion. Men jag tror på sammanhållning, i brist på andra ord.
Citera
2011-11-04, 13:20
Medlem
GoodForYous avatar
Ok jag kanske ska lägga till, om nu någon faktiskt tänker att det är möjligt, vad The Wonders säger kommer hända. Jo jag vill ju inte bara skapa skräck här med mina påståenden och genom att bara ge lite information. Enligt The Wonders då, så om jag inte minns fel, så kommer det här hända ungefär: Det kommer komma en massa fler av dessa reptiliska varelser hit. Än så länge har det bara skett vid något enstaka tillfälle att någon blivit bortförd och uppäten. Men uppenbarligen så är vi mumsiga biffar, vilket gör mcDonalds människor till lovliga kandidater för att bli julmiddagen. Vegetarianer är för små och taniga.

Så, enligt vad jag förstår så är chemtrails ett sätt att förbereda och experimentera med mänskligheten kemiskt. Det problem som dem kommer att få (de reptiliska varelser som vill äta oss) har och göra med genomodifierad mat. Å precis som vi männsikor förstör våra kroppar genom att äta genomodifierat så får dem samma liknande effekter genom att äta oss. :/

Men enligt TW så kommer hela det här scenariot där dem vill äta oss bara lyckas delvis. Mänskligheten kommer inte att tillåta dem att lyckas. Detta låter som en bra sci fi. Och jag bryr mig inte om man skrattar åt detta och ser det som det, eller som vanföreställningar. Vill inte heller att folk ska bli rädda när dem läser det här. Men jag tror på att om jag tror att det är sant, så är det upp till mig att presentera informationen. För helhetens skull och för min egen.

Ganska svårt att argumentera med mig eller hur. Eftersom jag inte lämnar några bevis eller ens försöker bevisa. De ända bevisen jag har är att "TW" säger att det är så. Jaja. Ha en bra dag. Over, out.
Senast redigerad av GoodForYou 2011-11-04 kl. 13:23.
Citera
2011-11-04, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoodForYou
Så, enligt vad jag förstår så är chemtrails ett sätt att förbereda och experimentera med mänskligheten kemiskt.
Å eftersom "chemtrails" bara består av diväteoxid som funnits i atmosfären sen urminnes tider finns bara två alterantiv:
Antingen åt de upp alla dinosaurier innan mänskligen fanns eller så finns de inte.
Citera
2011-11-10, 19:35
Medlem
GoodForYous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powerless1
Å eftersom "chemtrails" bara består av diväteoxid som funnits i atmosfären sen urminnes tider finns bara två alterantiv:
Antingen åt de upp alla dinosaurier innan mänskligen fanns eller så finns de inte.

Jo men själva "konspirationen" går väl ut på att det är artificiella kemikalier som sprutas ut, därav namnet chemtrials? Du kanske menar de kondensationsstrimmor som kommer efter flygplan normalt. Jo klart, om chemtrails bara är en manifestation av behovet av att hitta konspirationer i allt möjligt så ser jag din poäng.
Citera
2011-11-11, 15:40
Medlem
Rygugglans avatar
Kära vänner.. ni verkar inte ha kommit långt med chemtrails..

Dom har testat biologiska trix på oss en väldigt lång period...

Förklara för mig du som inte tror på Chems...

Varför är dessa kondessträckor kors å tvärs?

Varför kokar största delen av strimmorna upp efter de legat ett tag i luften?

Varför är det så att många bla annat doktorer som har testat sig själva emot tung metaller...just efter de upplevt att dessa strimmor ligger allt mer över dom och sedan finner de att de har väldigt höga mängder av Barium , aluminium etc etc...

http://sv.wikipedia.org/wiki/Barium

Serberna verkar ta i hårdhandskarna emot GMO och chemtrails

http://www.youtube.com/watch?v=kocu4sdWwZk
Senast redigerad av Rygugglan 2011-11-11 kl. 15:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in