2011-08-24, 21:18
Medlem
Fan hade inte sett chemtrails på typ 3 dagar så trodde de var över! Fast imorse vaknade jag 5 pga jobb så åkte bil runt halv 6 såg då plan åker tvärs över himmelen hur mycket som helst inne i Stan, hornstull (stockholm) Eftersom jag jobbar ute kunde jag följa dessa spår och vad som hände senare. Vid lunch(11) så hade spridits ut och skymde solen från att komma ner på mitt ansikte... DEM STÖR MIN SOLBRÄNNA OCKSÅ :@

Så folk som inte tror på chemtrails fortfarande. Sen när kunde ett flygplan släppa ut en "trail" som håller i flera timmar sprids ut och blir som dis moln typ o täcka solen?? Ne såklart har dem blandat i alimiunum eller något skit i dessa.

Känns så vidrigt att bli attackerad på detta vis. Känns som väldigt få vet om just chemtrails och är ett måstte att få upp i riksdagen eftersom detta kommer påverka oss negativt i framtiden då vi inte kommer kunna använda vanliga frön för att odla mat osv. Finns en artikel där dom har forskat fram en genommanipulerad frö som tål just aluminium.

Så varför skulle dom göra detta? Jag har läst mycket om just chemtrails och det verkar ha en koppling till HAARP(läs på själva vad det är) Tydligen värmer HAARP upp jorden eftersom dden skickar upp biljoner volt i atmosfären som då måste komma ner på jorden då blir det varmare. Så att sprida dessa chemtrails gör det lite kallar eftersom man skymmer solen att komma in.

Globala uppvärming, right. Det handlar mest om att tjäna pengar på miljö produkter som ska vara "bättre" för miljön fast det har samma påverkan. Att hugga ner regnskog blir då dubbelmoral!

Över 30000 forskare har stämt Al Gore pga den sörjan han ljuger ut åt folket. Det är tydligen solen som har sina tider då det blir varmare eller kallare på jorden. Om då globala uppvärmning är sånt hot.. varför har de inte varit det innan? Vulkaner, djur och mycket mer släpper ut mer co2 än vad vi gör.

Men detta handlar om just Chemtrails gick lite offtopic =)
Citera
2011-08-24, 21:32
Medlem
cephs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flystar
Så folk som inte tror på chemtrails fortfarande. Sen när kunde ett flygplan släppa ut en "trail" som håller i flera timmar sprids ut och blir som dis moln typ o täcka solen??

Läs gärna på om meteorologi. Hur tror du moln bildades innan det fanns flygplan? Eller
fanns det inte moln då...?

Moln bildas spontant hela tiden och har alltid gjort. Kondstrimmor finns överallt eftersom flygtrafiken är enorm idag. Kondstrimmor förtunnas och sprids ut. Alltså är det en nobrainer att kondstrimmor och moln kommer finnas på samma ställen och kommer avlösa varandra då och då (kondstrimma försvinner, moln bildas, eller så smälter de ihop).

Det är fan sorgligt att cirkulerar en massa helt vrickade teorier om helt vardagliga saker nu för tiden. Trots att information finns i överflöd så tycks folk välja bort vetenskap till förmån för en massa (för en bildad person) vanvettiga konspirationsteorier.

Citat:
Känns så vidrigt att bli attackerad på detta vis. Känns som väldigt få vet om just chemtrails och är ett måstte att få upp i riksdagen eftersom detta kommer påverka oss negativt i framtiden då vi inte kommer kunna använda vanliga frön för att odla mat osv. Finns en artikel där dom har forskat fram en genommanipulerad frö som tål just aluminium.

Aluminium är väldigt inaktivt rent biologiskt. Däremot kan det bilda positiva joner i sura miljöer och dessa kan ställa till det för vissa växter (långt ifrån alla). Men det har som sagt med jordens surhet att göra och inte med aluminium i sig.

Citat:
Så varför skulle dom göra detta? Jag har läst mycket om just chemtrails och det verkar ha en koppling till HAARP(läs på själva vad det är) Tydligen värmer HAARP upp jorden eftersom dden skickar upp biljoner volt i atmosfären som då måste komma ner på jorden då blir det varmare. Så att sprida dessa chemtrails gör det lite kallar eftersom man skymmer solen att komma in.

Hur skickar man upp "biljoner volt" i atmosfären? Du vet att volt är ett mått på spänning, va? Att HAARP bara är en radioantenn precis som den på SVT-huset? Att det HAARP gör görs på en myriad liknande anläggningar världen över? Att jonosfärens koppling till radio är känd sedan nästan hundra år tillbaka?

Äh...

Att moln ibland kan öka albedo (och följaktligen sänka temperaturen) är en helt annan sak och totalt okontroversiell. Men inte ens detta är särskilt enkelt, till exempel har en del molntyper (flertalet tunna moln på hög höjd t.ex.) väldigt låg albedo men hindrar istället EM på IR-våglängder från att fara ut, vilket ger en växthuseffekt och ökande temperaturer.

På vanlig flyghöjd, där kondstrimmorna bildas, så delar de plats med tunna slöjmoln och liknande (typ Cirrus). Dessa bidrar alltså snarare till att öka temperaturen.
Senast redigerad av ceph 2011-08-24 kl. 21:43.
Citera
2011-08-24, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ceph
Läs gärna på om meteorologi. Hur tror du moln bildades innan det fanns flygplan? Eller
fanns det inte moln då...?

Moln bildas spontant hela tiden och har alltid gjort. Kondstrimmor finns överallt eftersom flygtrafiken är enorm idag. Alltså är det en nobrainer att kondstrimmor och moln kommer finnas på samma ställen och kommer avlösa varandra då och då (kondstrimma försvinner, moln bildas).

Det är fan sorgligt att cirkulerar en massa helt vrickade teorier om helt vardagliga saker nu för tiden. Trots att information finns i överflöd så tycks folk välja bort vetenskap till förmån för en massa (för en bildad person) vanvettiga konspirationsteorier.

Aluminium är väldigt inaktivt rent biologiskt. Däremot kan det bilda positiva joner i sura miljöer och dessa kan ställa till det för vissa växter (långt ifrån alla). Men det har som sagt med jordens surhet att göra och inte med aluminium i sig.

Hur skickar man upp "biljoner volt" i atmosfären? Du vet att volt är ett mått på spänning, va? Att HAARP bara är en radioantenn precis som den på SVT-huset? Att det HAARP gör görs på en myriad liknande anläggningar världen över? Att jonosfärens koppling till radio är känd sedan nästan hundra år tillbaka?

Äh...

Att moln ibland kan öka albedo (och följaktligen sänka temperaturen) är en helt annan sak och totalt okontroversiell. Men inte ens detta är särskilt enkelt, till exempel har en del molntyper (flertalet tunna moln på hög höjd t.ex.) väldigt låg albedo men hindrar istället EM på IR-våglängder från att fara ut, vilket ger en växthuseffekt och ökande temperaturer.

Du har inte läst på. Jag syftar ej på vanliga moln utan en trail från ett flygplan som bildas till ett moln... INte att moln skapas. Det är inte moln det är avgasen från flygplanet med något i. Kunde vanliga moln röra sig med vinden fast dessa chemtrail moln sitter kvar trots vinden. (JA jag inspekterade noga kvart efter kvart från när de chemtrailen kom ut tills de spred till moln.

Jag inspekterade den stora trailen som gick över hela himmelen. Det var den som spreds till ett "moln" aktig sen till dis.

Chemtrails är geo-engineering. Om du FORTFARNADE INTE TRO kolla orginastionen som skapade detta i USA "http://www.youtube.com/watch?v=F58HbYTbKnU" han säger läskigt också ""Its not really a moral hazard. Its more like a free-rding on our grand kids"

Detta är en plan utav Federal reserve och inte regeringen. Hur det har spridits ända till Sverige? Antaligen Bilderberggruppen som har fått det igenom att länder har gått med på att bespruta folket med detta. Ingen aning. Han kanske inte säger rakt av att det är igång. Men tro mig det är igång om du nu kan spendera EN ENDA DAG molnfri dag och följ dessa chemtrails så kanske du ändrar din uppfattning eftersom du verkar bara tala om hur moln bildas men det är inte det jag syftar på. Jag syftar på plan som skickar UT NÅGOT vad är jag inte säker på. Men något som gör att det hålls en trail över hela himmellen som då sprids under några timmar till "dis" eller typ som moln men det är inte riktiga moln eftersom det kommer från en motor.

Som jag sa STUDERA himmelen när du ser dessa spår. Du kommer ändra din uppfattning med tiden om du lägger lite tid på det och sluta vara rädd för den jobbiga sanningen.

ANG HAARP OM DU går in på www.youtube.com sök in HAARP så är det många som förklarar var det är(FINNS I NORGE) inte i Sverige dock. DEt är fleera antenner som sätts på som skickas till varandra så det bildats hur mycket volt som helst som skickas upp mot atmosfären.. Inte undra på varför det sker så många naturkatastrofer runt om i världen just nu. Finns väldigt många HAARP i USA den största är i alaska.

Heter "High Frequency Active Auroral Research Program"

Men du verkar bra kunnig inom just hur moln bildats eller moln i allmänhet. Fast jag försöker poängtera att detta sker bakom våra ryggar om ens Reinfeldt vet om det är frågan men han har ju besökt elit-klubben Bilderberggrupen skadad av David Rockerfeller. Så man vet ju aldrig...
Senast redigerad av flystar 2011-08-24 kl. 21:58.
Citera
2011-08-24, 21:56
Medlem
Parkers avatar
Hur gör de som ligger bakom dessa chemtrails får att inte själva påverkas av det hemska giftet? Knatar de runt i stan med gasmasker?
Citera
2011-08-24, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parker
Hur gör de som ligger bakom dessa chemtrails får att inte själva påverkas av det hemska giftet? Knatar de runt i stan med gasmasker?

Nej dem offrar sig själva för detta helt enkelt. Och dem som står bakom detta från grund bor säkert på något tryggt ställe ska du se

Det är fåtal män som har en otrolig makt över hela europa och USA genom bankindustrin. Dom som har pengarna styr nästan allt helt enkelt. Dom tar över länder genom att låna ut pengar så man får en skuld till dem. Som ni ser i USA så har dem en enorm statsskuld vilket gör att Federal reserve har otroligt mycket inflytande i amerikanska regeringen. Och JA Federal Reserve är en privatindustri vad än folk säger. (detta är grunden till dem flesta problemen vi har) Greedy banksters :@

Bara kolla historia hur Rotschild gav pengar till nazisterna för att dom skulle komma i makt och förinta folk. Dom lever än idag på fri fot och ses som "fina" människor. Trots att de är dem som är problemet.

Det är smarta inavlade familjer som har tagit kontroll över pengarna helt enkelt
Senast redigerad av flystar 2011-08-24 kl. 22:04.
Citera
2011-08-24, 22:03
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Jag har en teori vilken är att alla vaccin gör mottagaren resistent mot chemtrails vars aktiva ingredienser negativt påverkar vår förmåga att dra logiska slutsatser.
Citera
2011-08-24, 22:04
Medlem
Parkers avatar
Citat:
Nej dem offrar sig själva för detta helt enkelt. Och dem som står bakom detta från grund bor säkert på något tryggt ställe ska du se

Skulle du själv offra dig för detta ändamål? Och det där trygga stället, är det som ett häftigt hemligt högkvarter som superskurkar har? Eller som Läderlappens grotta?
Citera
2011-08-24, 22:06
Medlem
Parkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
Jag har en teori vilken är att alla vaccin gör mottagaren resistent mot chemtrails vars aktiva ingredienser negativt påverkar vår förmåga att dra logiska slutsatser.

Om jag kunde tänka logiskt skulle jag nog komma fram till samma sak. Eftersom jag inte kan det tror jag att chemtrails bara är båg och att strimmor på himlen är fullständigt normala. Call me sheep!
Citera
2011-08-24, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
Exakt. Dom gör problem och har redan en lösning på problemet. Ibland undrar jag om jag kunde vara smartare eller kunna bättre dra logiska slutsatser om inte min mamma lät mig att spruta in massa vacciner i mig som barn när jag inte kunde säga varken ja eller nej. Min mor berätta att läkarna var verkligen på henne att jag skulle ta dessa vaccin för mitt eget bästa

men men... Mina barn ska ALDRIG få något vaccin hellre låter jag dom ta en risk att kanske drabbas av något dom motverkar än själva vaccinering som GUD vet vad gör med oss
Citera
2011-08-24, 22:12
Medlem
Citat:
Skulle du själv offra dig för detta ändamål? Och det där trygga stället, är det som ett häftigt hemligt högkvarter som superskurkar har? Eller som Läderlappens grotta?
Jag skulle inte offra mig för detta ändamål. Men dom kan offra sig för ändamålet.. Det är grejen. Vi är inte dem, dessa personer som har fått detta igång är personer utan moral och empati.

Som henri kissinger sa (en man med stor inflytande på ekonomin och en allmänt väääldigt mäktig man!) sade att det är för mycket folk på jorden eftersom naturresurer osv håller på att ta slut eller ja det ett realistiskt problem egentligen.

Bara tiden återstår folk blir bara sjukare och sjukare i vårt samhälle då menar jag sjukdomar, allergier och massa skit. Var kom det ifrån? Jo en kemikaliskt attack genom mat och dryck. Otroligt många varor i våra matbutiker innehåller massvis med konstiga och onödiga E-ämnen. Och forskare har hittat en klar koppling mellan E-ämnen och ökad allergi i samhället. Ändå är E ämnena lagliga i Sverige och hela Europa.

IBland är man bara trött på dagens samhälle önska jag kunde vakna upp i bushen istället för detta
Senast redigerad av flystar 2011-08-24 kl. 22:16.
Citera
2011-08-24, 22:16
Medlem
Parkers avatar
Citat:

men men... Mina barn ska ALDRIG få något vaccin hellre låter jag dom ta en risk att kanske drabbas av något dom motverkar än själva vaccinering som GUD vet vad gör med oss

Hmm. Skulle du ge dina barn medicin om de behövde det? Skulle de få behandlas på sjukhus om det krävdes?

Citat:
Jag skulle inte offra mig för detta ändamål. Men dom kan offra sig för ändamålet.. Det är grejen. Vi är inte dem, dessa personer som har fått detta igång är personer utan moral och empati.

Ah, jag förstår. Men jag förstår inte hur du kan vara säker på att det är som du säger. Har du pratat med dessa personer?
Citera
2011-08-24, 22:19
Medlem
Citat:
Hmm. Skulle du ge dina barn medicin om de behövde det? Skulle de få behandlas på sjukhus om det krävdes?

Ah, jag förstår. Men jag förstår inte hur du kan vara säker på att det är som du säger. Har du pratat med dessa personer?

Jag skulle ge mina barn mediciner om det krävdes om mitt barns liv stog på spel, jovisst! jag syftade på vaccin inte sjukvården i allmänhet

Nej jag är inte säker eftersom det händer i smyg (bilderberg gruppen) osv eller ja att Rotschilds familjen gav massa pengar till Nazisterna för deras kampanj för att vinna vet inte många heller(detta är dokumenterat). Eftersom allt är gömt, dom styr pengarna så dom kan styra det mesta. Stora medier osv som håller oss informerade.

Så nu kommer folk kalla mig dum osv men som dem flesta presidenter, statsminstrar runt om i världen (Europa, USA och lite i asien) SÅ har dem flesta sagt "We need a new world order" eller "Vi behöver en ny världsordning" som Fredrik Reinfeldt sade. Bush, Obama alla har sagt det. Så det blir en konspiration direkt. Vad New World order innebär att skapa en slags regering som har styre istället för flera regeringar som vi har nu. Ett i varje land. Men dom vill helt enkelt kunna styra oss på ett enklarare sätt. Samhället är mer sofistikerat nu så man tar över genom ekonomin och inte krig osv.

Banksters: Mayer Amschel Rothschild 1828 “Allow me to issue and control the money of a nation, and I care not who writes the laws.” Även en 4 årig vet att den som kontrollerar pengar kontrollera lagar... daaah vilket idiot vet de.

sen rockerfeller

"BANKER: David Rockefeller Sept. 23, 1994 "This present window of opportunity, during which a truly peaceful and interdependent world order might be built, will not be open for too long — We are on the verge of a global transformation. All we need is the right major crisis and the nations will accept the New World Order." 9/11 någon ?

SÅN HÄR HISTORIA SKA VI LÄRA OSS I SKOLAN!!

Nu kanske jag går för långt och för off-topic. Så jag slutar nu det är upp till er om ni vill studera just kring detta "hostile takeover" dessa globalister gör just nu. Varför lyckas dom? Jo för folk är blinda och tror vi lever i länderna här i EU och USA med ledare som bara vill en väl.
Senast redigerad av flystar 2011-08-24 kl. 22:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in