Hej. Har på senaste upplevt ganska mycket ångest, som jag inte vet vad det beror på samt nu den senaste veckan overklighetskänslor, konstant.
Får väl tillägga att mina ångestkänslor har börjat avta, fick ändå ångestdämpande medicin av min läkare idag. Biverkningar ska vara trötthet så väntar tills lite senare ikväll för att testa dom
Kortfattat så känns det som jag observerar allt, jag kan agera normalt och vara helt normal "ytligt" men inombords är det grymt obehagligt och det är som jag ser på en film i mina ögon, typ, haha.
Läst på en hel del om det, och hoppas att det ska gå över snarast. Vissa har ju haft det i flera, FLERA år, hoppas dock inte jag kommer ha det.
Skulle dock tycka det hade varit kul om folk kan dela med sig av sina erfarenheter med detta, kanske kan underlätta min väg till "tillfrisknande".
Ge också gärna råd och tips på hur man kan bli av med den tidigare och/eller leva med den lättare.
Tack på förhand <3
PS: Ber om ursäkt om det redan finns denna sortens tråd, letat lite men inte hittat någon. (Finns en hel del trådar där dom frågar vad det är, men inte någon "dela med sig" tråd) =)