2011-11-18, 16:25
Bannlyst
http://xhamster.com/movies/287731/pussy_kicking_no4.html

Hur ont gör det att få en spark i fittan?
Får bruden i klippet ont eller fake?

Brudar får gärna svara..
Citera
2011-11-18, 16:28
Medlem
mistersnakes avatar
Klart att det gör ont. Men undra om det gör lika ont som att få en spark på pungen. Tror faktiskt det gör ondare på oss killar..
Citera
2011-11-18, 16:47
Bannlyst
I have the weirdest b0ner right now
Citera
2011-11-18, 17:01
Medlem
Nogger1992s avatar
Kvinnors könsorgan är tre gånger känsligare än männens. Så klart det gör ont
Men vafan, roligt klipp iaf Fake or not
Citera
2011-11-18, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nogger1992
Kvinnors könsorgan är tre gånger känsligare än männens. Så klart det gör ont
Men vafan, roligt klipp iaf Fake or not
Jo, men pungsparkar är ju ändå en väldigt speciell typ av smärta. Den går inte riktigt att jämföra med annan. Jag kan tänka mig att en fittspark är ungefär som en spark på ollonet. Eventuellt lite värre.
Citera
2011-11-18, 17:25
Medlem
kuddenchristos avatar
Skådespelarinsatserna håller ju världsklass! Med största sannolikhet kommer dessa damer att Oscarsbelönas förr eller senare!

Förövrigt är det klart som tusan att det där gör ont.
Senast redigerad av kuddenchristo 2011-11-18 kl. 17:27.
Citera
2011-11-18, 20:28
Medlem
Mad monks avatar
Finns där nerver så gör det ont och det lär det ju göra.
Citera
2011-11-19, 10:39
Medlem
En underbar kvinna, man ser hur hon tycker det är jätteskoj att plåga henne med sparkar. ^^
En sån kvinna skulle man haft.
Citera
2011-11-19, 10:47
Medlem
Häftig video, många tycker säkert det är fegt med män som plågar svagare kvinnor men jag gillar att det är orättvist hehe.
Citera
2011-11-19, 10:50
Medlem
NU blev det lite fel nyss sorry men jag menar att jag har sett andra klipp där män sparkar kvinnor på fittan.
Citera
2011-11-19, 16:14
Medlem
West-ens avatar
Testade akten och det känns tydligen (!) och lämnar en viss smärta efteråt, enligt tjejen min. Det bör nämnas att det dessutom var med betydligt mindre kraft än i filmen, givetvis. Värt att observera är att det verkar handla mycket om VAR sparken träffar. Helt klart mest ont gör det tydligen (såklart) vid klitoris, så man kan tänka sig att det går att sparka hårdare (för porrvärdet) om foten inriktas mot de bakre delarna av underlivet vilket även ser ut att vara fallet i videon.

How about that?
Citera
2011-11-19, 17:27
Medlem
Krafses avatar
Men vafan är detta? Ska kvinnorna börja nu också? Ball busting är ju sjukt nog tycker jag.
Spontant så tror jag att det gör ont, speciellt efter upprepade sparkar. Det säger ju sig själv när mjukvävnad hamnar i kläm mellan ett hårt ben och ett hårt bäckenben vid en spark.

OT: Fast en pungspark gör ondare. Det måste det göra. Jag vet inte hur det känns att bli slagen eller sparkad på fittan då jag inte har någon sådan, men jag vet att testiklarna gör något överjävligt ont att bli slagen på. Jag tror, helt ärligt, inte att det finns någon smärta som kan mäta sig med den av en pungspark. Hade vi inte haft de jävla testiklarna där nere så hade det inte gjort så värst ont.
Senast redigerad av Krafse 2011-11-19 kl. 17:29.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in