2011-11-15, 10:52
Avslutad
För några år sen ungicks jag rätt mycket med en tjej. Jag sa aldrig till henne att jag var kär i henne. Men nu har hon flyttat ihop med en mycket äldre kvinna o säger att hon är lesbisk. Kan jag glömma henne, eller försöka omvända henne?
Citera
2011-11-15, 11:06
Medlem
Om Inte ens påven kan omvända homosexuella vad skulle få dig att tro att du kan ?
Citera
2011-11-15, 11:11
Medlem
Omvända?, Vi pratar om hennes sexualitet här, inte hennes åsikt om Miljöpartiet. Du säger själv att hon är i ett förhållande, låt henne vara ifred.
Citera
2011-11-15, 11:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av verithros
Om Inte ens påven kan omvända homosexuella vad skulle få dig att tro att du kan ?
Amen hallå? Jag är ju mulla!

Nä, jag bara skojade, men hon har själv ett barn, så jag antar att hon har varit hetero innan. Fast jag frågade om hon inte var bisexuell, men nä, hon sa att hon var homo.
Citera
2011-11-15, 12:19
Medlem
muscleheadss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Amen hallå? Jag är ju mulla!

Nä, jag bara skojade, men hon har själv ett barn, så jag antar att hon har varit hetero innan. Fast jag frågade om hon inte var bisexuell, men nä, hon sa att hon var homo.

Och homosexuella kan inte ha barn då eller vad menar du?
Låt henne vara.
Citera
2011-11-15, 12:29
Medlem
Geblods avatar
Bara att avvakta och se. Endel har ju en homoperiod.. Ge det ett år. Om hon fortfarande är med kvinnor då kan du lägga ner det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in