2011-11-15, 09:46
Medlem
Lucenzos avatar
Det sjukaste hände nyss när jag var nere och gjorde frukost, satt och lyssnade på Skrillex-Kill EVERYBODY och var inne i en helt annan värld så att säga, lade in bröden i brödrosten och gick runt och slog med händerna i alla riktningar. Som sagt, var inne i en helt annan värld, d.vs en superhjälte dröm så att säga, låter konstigt men vi alla drömmer om någonting right?

Anyway, efter typ 30 sek gick jag fram till brödrosten och sätter fingret på brödet för att kolla om det var klart, direkt när jag nuddar brödet med fingret så flyger brödet upp. Jag blir livrädd, vet inte varför men jag blev så rädd att jag blev chockad? wtf? och allt svartnar, vaknar upp efter nån minut med en rejäl bula i bakhuvudet och försöker resa mig upp, känner att jag håller på att svimma igen så jag lägger mig ner och andas djupa och lugna andetag tills jag känner att jag lugnat ner mig. Får sedan stans skratt anfall och nu sitter jag med mina rostade mackor.

Har ni varit med om liknande händelser, eller bara svimmat av rädsla någon gång? hade varit kul att om någon stött på samma fenomen.

Om tråden ligger i fel forum får mod vara en ängel att flytta den.

Lucenzo
Citera
2011-11-15, 11:49
Medlem
Intressant historia.

Inga droger i kroppen? Var du helt vaken?

Låter som om du var väldigt avslappnad och att du blir rejält överraskad. Av någon anledning svarar din kropp, kanske genom ett blodtrycksfall, på detta genom att svimma (spela död).

Jag gissar blodtrycksfall. Eller så fick du en stöt av brödrosten..
Citera
2011-11-15, 23:43
Medlem
Lucenzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marimbu
Intressant historia.

Inga droger i kroppen? Var du helt vaken?

Låter som om du var väldigt avslappnad och att du blir rejält överraskad. Av någon anledning svarar din kropp, kanske genom ett blodtrycksfall, på detta genom att svimma (spela död).

Jag gissar blodtrycksfall. Eller så fick du en stöt av brödrosten..
Fick ingen stöt av brödrosten, det var det som var grejen. det enda som nuddade mig var brödet, blev livrädd och svimmade haha.

Lucenzo
Citera
2011-11-16, 00:20
Medlem
snyggturbans avatar
Att du kunde känna att du blev rädd är ju ett bra tecken ialla fall. Om rädslan var innan du svimmade. Att folk svimmar för att de blir rädda är ju inget ovanligt direkt. Min sambo svimmar när han ser blod eller behöver ta en spruta. Ibland bara av att prata om det. Han blir lika chockad varje gång för han är inte beredd på det själv.
Citera
2011-11-16, 14:17
Medlem
Duramaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucenzo
Det sjukaste hände nyss när jag var nere och gjorde frukost, satt och lyssnade på Skrillex-Kill EVERYBODY och var inne i en helt annan värld så att säga, lade in bröden i brödrosten och gick runt och slog med händerna i alla riktningar. Som sagt, var inne i en helt annan värld, d.vs en superhjälte dröm så att säga, låter konstigt men vi alla drömmer om någonting right?

Anyway, efter typ 30 sek gick jag fram till brödrosten och sätter fingret på brödet för att kolla om det var klart, direkt när jag nuddar brödet med fingret så flyger brödet upp. Jag blir livrädd, vet inte varför men jag blev så rädd att jag blev chockad? wtf? och allt svartnar, vaknar upp efter nån minut med en rejäl bula i bakhuvudet och försöker resa mig upp, känner att jag håller på att svimma igen så jag lägger mig ner och andas djupa och lugna andetag tills jag känner att jag lugnat ner mig. Får sedan stans skratt anfall och nu sitter jag med mina rostade mackor.

Har ni varit med om liknande händelser, eller bara svimmat av rädsla någon gång? hade varit kul att om någon stött på samma fenomen.

Om tråden ligger i fel forum får mod vara en ängel att flytta den.

Lucenzo

hahah förlåt att jag skrattar men jag känner igen mig här :P
Det hände en gång då jag hade runkat sönder kuken så att huden på urinmynningen hade lossnat. Det var morgon så jag var också rädd att kissa då det sved som fan, men jag bestämde mig att ta bort huden. När jag gör det så äcklas jag oerhört mycket och blir illamående. Hjärtat börjar slå som fan, jag blir kritvit och försöker tänka på något annat. Det är det sista jag kommer ihåg.
Jag vaknar sen helt förvirrad och tror att jag hade drömt eller något. Senare inser jag att jag hade svimmat

Som sagt, ja jag blev rädd och svimmade på grund av rädslan. Saken är att jag hade en sån stor ångest över kuken för det gjorde ont som fan
Senast redigerad av Duramater 2011-11-16 kl. 14:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in