Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Ring till deras telefonväxel, boka tid och sedan blir du förmodligen uppringd.
Förklara då ditt ärende, att du har trång förhud och skulle vilja undersöka detta. Den sitter i telefonväxeln kommer då att boka en tid åt dig hos en läkare som kommer undersöka din penis och kommer säkerligen ganska snabbt att lösa problemet eller ge dig eventuella lösningar ifall det går att göra på flera olika sätt.
Jag hade problem med svamp för något år sedan efter en antibiotikakur och då blev förhuden trång och jag kunde inte dra tillbaka den över ollonet. Jag gjorde som jag sa ovan. Ringde in, beställde tid och fick åka in samma dag.
Drog ned byxorna framför en läkare. Han började dra lite i penisen och konstaterade på 2 sekunder vad felet var. Jag fick instruktioner om hur jag skulle gå tillväga och 3-4 dagar senare var det löst.
Beror det på fel i förhuden hos dig, så kommer de kanske föreslå ett ingrepp, som förövrigt är väldigt enkelt och smärtfritt. Så slutsatsen är då, ring till dem och sedan löser sig allting!
Mvh.
Men nu är väl inte problemet en trång förhud utan en förhud som "sitter fast" under ollonet? Jag betvivlar dock inte att en läkare kan lösa även detta problem.
Men TS, har du testat mitt tips att försöka lirka loss en bit i taget? Då blir det nog inte lika stor påfrestning på själva ollonet. Och nu när vi ändå talar om det, är det nån som känner till någon officiell term för det här, och vad för nytta det uppfyller? Bilder på TS dase skulle också vara intressant, av ren nyfikenhet