Jag hade exakt samma åkomma som herr TS i mina unga dagar. Snorren fungerade som den skulle, men förhuden satt liksom fast under ollonet. Det var dock ingenting jag reflekterade speciellt mycket över då jag helt enkelt trodde att det var så en icke-omskuren kuk skulle se ut.
När jag var en 11-12 år så märkte jag dock att förhuden hade börjat släppa på undersidan, och släppte mer och mer under några veckors tid. Så en dag, under en lite hård runk (

), så släppte den kvarvarande biten. Alltså cirka 4-5 centimeter på ovansidan. Jag blev minst sagt jävligt överraskad samtidigt som det sved som bara fan och lämnade en rödaktig rand där förhuden suttit fast. Några dagar senare så hade dock ollonet repat sig, och det var med förundran som jag nu utforskade mitt nyutvecklade könsorgan.
Det jag kan säga såhär på slutet är att sexet (på den tiden utfört med min högerhand) blev en hel del skönare. Du skulle ju kunna testa att göra ungefär som jag och försöka lirka loss förhuden med kuken i erigerat tillstånd? Fast den kanske har fäst sig ordentligt då jag antar att du är över arton år?
Hur som helst, lycka till och kom med update!
EDIT: Jag ser nu att det verkar vara ganska normalt? Jag som trodde att det var nåt fel på mig..