2011-11-14, 20:25
Medlem
footfuckingmasters avatar
Hallå flashback.

Jag har haft röda prickar på ollonet nu i ett par dagar och undrar vad det är.
Prickarna påminner nästan om små sår, ser ut som lite av huden har försvunnit nästan. prickarna är inte alls stora men en del är större än andra.

Jag lider inga men på något sätt, men kan inte påstå att det ser allt för kalas ut när man drar bak förhuden!

hjälp! mvh
Citera
2011-11-14, 20:32
Bannlyst
Kan det vara så att du har haft oskyddat sex på senare tiden?

Låter som herpes...
Citera
2011-11-14, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apologi
Kan det vara så att du har haft oskyddat sex på senare tiden?

Låter som herpes...

jag hade oskyddat sex senast för ungefär 10 dagar sen med min flickvän som inte har någon sjukdom.
Kan det ändå vara något sånt?
Citera
2011-11-14, 20:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av footfuckingmaster
jag hade oskyddat sex senast för ungefär 10 dagar sen med min flickvän som inte har någon sjukdom.
Kan det ändå vara något sånt?

Tror inte det är herpes, brukar svida då... Hur vet du att din tjej inte har någon sjukdom? har hon testat sig? Gå till en ungdomsupplysning bara och få det överstökat.

Lycka till.
Citera
2011-11-14, 20:44
Medlem
Citat:
Tror inte det är herpes, brukar svida då... Hur vet du att din tjej inte har någon sjukdom? har hon testat sig? Gå till en ungdomsupplysning bara och få det överstökat.

Lycka till.

Tjejen har testat sig för klamydia iallafall. och hon var oskuld när hon träffade mig. men finns väll säkert någon liten smitta som uppstår helt random.

det kliar inte nej, men kollade lite bilder på herpes var faktiskt rätt likt...
Bör min tjej undvika att utöva oralt på mig isådanafall ?
Citera
2011-11-14, 20:50
Bannlyst
Citat:
Tjejen har testat sig för klamydia iallafall. och hon var oskuld när hon träffade mig. men finns väll säkert någon liten smitta som uppstår helt random.

Det är ju faktiskt inte säkert att du fått herpes, gå och kolla så fort som möjligt... går hur fort som helst, har själv varit där. En större del av befolkningen lever med herpes och "såren" eller vad man ska kalla det kommer och går... ibland märker man aldrig av det igen... Det smittar oralt har jag för mig....

Mitt resultat blev negativt, tacka gudarna för det.. jag hade liknande symptom som du.
Citera
2011-11-14, 21:01
Medlem
Har du fortfarande prickar kvar?
Citera
2011-11-14, 21:02
Medlem
Citat:
Det är ju faktiskt inte säkert att du fått herpes, gå och kolla så fort som möjligt... går hur fort som helst, har själv varit där. En större del av befolkningen lever med herpes och "såren" eller vad man ska kalla det kommer och går... ibland märker man aldrig av det igen... Det smittar oralt har jag för mig....

Mitt resultat blev negativt, tacka gudarna för det.. jag hade liknande symptom som du.

Citera
2011-11-14, 21:05
Bannlyst
Citat:

nepp!
Citera
2011-11-14, 21:05
Medlem
barncoaching32s avatar
Citat:

Hon var oskuld när hon träffat dig. Du vet med dig att du inte haft klamydia. Varför testade hon sig?
Ja, din tjej bör undvika att röra dig där tills du kommit underfund med vad det är och om det är smittsamt eller ej.
Citera
2011-11-14, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barncoaching32
Hon var oskuld när hon träffat dig. Du vet med dig att du inte haft klamydia. Varför testade hon sig?
Ja, din tjej bör undvika att röra dig där tills du kommit underfund med vad det är och om det är smittsamt eller ej.

Hon skulle skaffa p-piller och jag tror att det var något i samma veva. tror ung. mottagningen sa till henne att testa sig
Citera
2011-11-14, 21:09
Medlem
Citat:
nepp!

Hur länge hade du dem? gjorde du något för att motverka dem?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in