• 1
  • 2
2012-02-21, 22:24
Medlem
Benji0152s avatar
Jag ska ta och beställa min egna Bathmate om nån vecka sådär. Är ju kul att se hur stor den kan bli
Men en sak som jag inte hittar nånstans är om den blir permanent större efter några månader efter som att man tänjer(?) svällkropparna i kuken. Eller måste den användas regelbundet, typ för alltid.. För att behålla storleken? :P
Citera
2012-02-22, 17:56
Medlem
Citera
2012-02-23, 00:05
Medlem
har en fråga, hur länge efter man har pumpat kan man vänta att ha sex eller så tills den börjar gå ner i storlek igen?
Citera
2013-05-03, 14:33
Medlem
Har kört med min nu en vecka och måste säga att jag är helt såld! har stretchat tidigare i typ 5 månader tidigare med jes extender så all som är här för att läsa på om PE kan jag säga skippa det å gå direkt på Bath mate. jag brukar pumpa upp mer än vad jag har normalt för att svara på din fråga, iblan kör jag en gång på morgonen och en på kvällen men då kan jag få lite röda prickar men de går bort under dagen. men kötta på bara och om det gör ont so ta det lugnt. annars maxa skulle jag säga. Börjat föra en loggbok i excel där jag mäter en gång i veckan så får se vad resultatet blir. efter denna vecka är jag iaf sjukt taggad på att fortsätta.
Citera
2013-05-15, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fillifjonkan85
Har kört med min nu en vecka och måste säga att jag är helt såld! har stretchat tidigare i typ 5 månader tidigare med jes extender så all som är här för att läsa på om PE kan jag säga skippa det å gå direkt på Bath mate. jag brukar pumpa upp mer än vad jag har normalt för att svara på din fråga, iblan kör jag en gång på morgonen och en på kvällen men då kan jag få lite röda prickar men de går bort under dagen. men kötta på bara och om det gör ont so ta det lugnt. annars maxa skulle jag säga. Börjat föra en loggbok i excel där jag mäter en gång i veckan så får se vad resultatet blir. efter denna vecka är jag iaf sjukt taggad på att fortsätta.

Fast helt ärligt, så är ju inte effekten kvarvarande. Tycker jag har testat en del pumpar, är verkligen Bathmate bättre att behålla effekten under längre tid? Har du slutat och sett att det håller i längden?
Citera
2013-05-16, 13:37
Medlem
Ah jag är också lete skeptisk till det. men ska köra på i 3 veckort till, då har jag kört totalt i 5 veckor sen blir det semester en månad så får se om det stannar kvar efter det. Har gjort uppehåll i typ 1.5 dygn och man märker ju att den inte blir lika stor som efter ett set men dock större än tidigare. kan iaf säga att efter 3 veckor är den en knapp cm längre och lite över en halv cm tjockare. kör på morgonen och mäter på kvällen. Men får se om tjejen(distansförhållande) mårker något=)
Citera
2013-06-22, 10:48
Medlem
See-Jays avatar
Blivit mer o mer intresserad av Bathmate för varje tråd jag läser. Blir nog en Hercules eller X30 tror jag den heter. En annan fundering jag har i samband som jag vill testa under sessionerna är kosttillskot som NO tabletter för bättre blodgenomströmning dvs piller med mkt innehåll av aminosyran L-Arginin som ger extrem pump vid styrketräning bl.a, starka antioxidanta tabletter som tex Astaxin samt Tribulus terrestris
Det sistnämnda ger om inget annat mer och krafigare sprut
Sen är kost och motion och en sund livstil en viktig faktor. Röker du, dricker du eller tar andra mediciner eller droger så hämmas effekten av ditt Bathmate användande ganska markant antar jag.
Vill ej länka till inköpställen då jag ej vill sprida reklam, men sök gärna eller PM:a mig så ger jag gärna tips vart man köper billigast.

Till alla som redan använder Bathmate, håll oss andra gärna uppdaterade och till sist...Happy pumpi´n
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in