2004-12-30, 15:42
Medlem
prettygirls avatar
Efter att ha läst igenom diverse bajstrådar lade jag märke till herrars motvilja att acceptera att även kvinnor har avföring.
Det är inget nytt fenomen för mig, jag har stött på den inställningen hos män tidigare, men har aldrig frågat vad det beror på.

Varför är det så äckligt att tänka sig att just tjejer också bajsar?
Det finns 100 saker som jag kan tänka mig som är äckligare än det.
Varför är avföring i samband med kvinnor en omöjlig ekvation för somliga (samtliga?) män?
Citera
2004-12-30, 15:47
Bannlyst
Kan inte tänka mig att tjejer sitter och bajsar ut en lång hård bajskorv bara. Det är så manligt att bajsa liksom...
Citera
2004-12-30, 15:48
Moderator
Ruskigbusss avatar
Jag hoppas att det har framgått att jag har skämtat när jag har i diverse trådar vägrat erkänna att kvinnor kan lukta illa eller ha med avföring att göra.
Citera
2004-12-30, 15:48
Medlem
derangeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prettygirl
Efter att ha läst igenom diverse bajstrådar lade jag märke till herrars motvilja att acceptera att även kvinnor har avföring.
Det är inget nytt fenomen för mig, jag har stött på den inställningen hos män tidigare, men har aldrig frågat vad det beror på.

Varför är avföring i samband med kvinnor en omöjlig ekvation för somliga (samtliga?) män?
Din skämtare där...ni bajsar inte. Punkt slut!
Citera
2004-12-30, 15:52
Medlem
Lutass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deranged
Din skämtare där...ni bajsar inte. Punkt slut!
Det är klart dom bajsar! Det är ju det som är det magiska! När man vet att bakom den där dörren sitter en kvinna med rumpan bar och klämmer, så rycker det åtminstonde till i min baguette, och jag tror det vore lögn från någon medlem av det manliga släktet att påstå annat...

Nu ska jag gå och äta...

Edit: De bjöds på järpar idag, vilket tog mina smått erotiska fantasier till nya höjder... Bara så ni vet...
Citera
2004-12-30, 15:52
Medlem
Memnoks avatar
Citat:

Det är väl klart att ni bajsar, men när ni gör det så luktar det sommarängar och det flyger runt fjärilar vid toalettstolen.

Sedan vet jag inte riktigt om jag vill se tjejen bajsa, så håll dörren stängd. Men det är ju en helt annan fråga.
Citera
2004-12-30, 15:55
Medlem
Citat:

Haha, du tror att vi skulle gå på den enkla? Nänä, bättre kan du!
Citera
2004-12-30, 15:59
Medlem
Nemesis1s avatar
Skiter?? Nä, var inte löjlig nu! Då tjejer går in i badrummet så fixar de antingen till sminket lite eller så åmar de in sig i en massa väldoftande krämer och balsam och står sedan i duschen och smeker sig... =D
Citera
2004-12-30, 15:59
Medlem
prettygirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Det är väl klart att ni bajsar, men när ni gör det så luktar det sommarängar och det flyger runt fjärilar vid toalettstolen.

Sedan vet jag inte riktigt om jag vill se tjejen bajsa, så håll dörren stängd. Men det är ju en helt annan fråga.

Jag går inte någonstans i närheten av toaletten när det finns män närvarande.
Är bara nyfiken på varför det ligger till på detta sätt, mina väninnor är likadana som jag.
Citera
2004-12-30, 16:03
Medlem
Citat:
Varför är det så äckligt att tänka sig att just tjejer också bajsar? Det finns 100 saker som jag kan tänka mig som är äckligare än det.

Helt omöjligt! Men för sakens skull, ge oss bara något som skulle vara äckligare?
Citera
2004-12-30, 16:03
Medlem
äppelkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
...
Ja, det stämmer. Och det som kommer ut är inte bajs utan bara lite rosa bomull.
Citera
2004-12-30, 16:04
Medlem
derangeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av äppelkaka
Ja, det stämmer. Och det som kommer ut är inte bajs utan bara lite rosa bomull.
Som luktar jordgubb eller ibland honung.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in