2004-12-30, 12:43
Medlem
Nu är det så att jag skulle vilja veta vad folk tycker om blåa versace, alltså E. För jag ska nämligen köpa några sånna ikväll och ska ha dom imorrn på nyår! Så skulle vara kul om ni kunde berätta om dom. Och hur bra dom är!
Citera
2004-12-30, 15:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trance_Queen
Nu är det så att jag skulle vilja veta vad folk tycker om blåa versace, alltså E. För jag ska nämligen köpa några sånna ikväll och ska ha dom imorrn på nyår! Så skulle vara kul om ni kunde berätta om dom. Och hur bra dom är!

Det står lite överallt här inne på forumet om dom..
Därför inte så många som orkar skriva en förklaring (till).. .

Dom slår iaf efter rätt så lång tid.. dom vita föredrar ja i den serien.. sen dom blåa... Dom blåa säljer ja mer av så ja antar att fler personer gillar dom.. . Ja har lite speciell smak... MDMA kick på dom iaf.. inget 2cb eller liknande som i trekantiga mitzar. Vill säga; inga hallisar.

Hoppas du e nöjd med den förklaringen.. Hadde ja vatt dig hade ja nog köpt en SS eller nott annat som slår fort o ta dom samtidigt. . . bara ett förslag ...
Kicken e stark på Veccasin så du ska inte ångra ditt köp.
Citera
2004-12-30, 15:48
Medlem
okej tack för svaret! Men jag har sökt på blåa versace här inne men har inte hittat nåt.. för jag fick typ välja mellan blå versace och vita halvmånar. Och versace verkade bäst om man läste på pillreports. Så jag valde dom. Hoppas jag inte får ångra det
Citera
2004-12-30, 16:56
Medlem
Shpongles avatar
Hört nått om blåa räkor(?) men inte funnit någon som käkat dom eller lämnat info om dom överhuvutaget. Nån som vet nått här tro?
Citera
2004-12-30, 18:12
Medlem
RoppTorskMMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shpongle
Hört nått om blåa räkor(?) men inte funnit någon som käkat dom eller lämnat info om dom överhuvutaget. Nån som vet nått här tro?

Dom är helt ok. Folk tyckte om dom.
Citera
2004-12-30, 20:23
Bannlyst
De var de bästa jag testat utan tvekan.
kommer mjukt, lång skön peak, mjuk AT.

Rekommenderar dem fett!
Citera
2004-12-31, 00:27
Medlem
Jaha fick för ett tag sen mina E. Men tydligen så var dom blåa versace slut Så det vart vita halvmånar istället! Nån som vet nått om dom då??
Citera
2004-12-31, 02:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .Salamander.
Det står lite överallt här inne på forumet om dom..
Därför inte så många som orkar skriva en förklaring (till).. .

Dom slår iaf efter rätt så lång tid.. dom vita föredrar ja i den serien.. sen dom blåa... Dom blåa säljer ja mer av så ja antar att fler personer gillar dom.. . Ja har lite speciell smak... MDMA kick på dom iaf.. inget 2cb eller liknande som i trekantiga mitzar. Vill säga; inga hallisar.

Hoppas du e nöjd med den förklaringen.. Hadde ja vatt dig hade ja nog köpt en SS eller nott annat som slår fort o ta dom samtidigt. . . bara ett förslag ...
Kicken e stark på Veccasin så du ska inte ångra ditt köp.

va vi inte överens om att blåa mitzar bara innehåller FULLT med MDA

_mkt_ mer visuellt.
Citera
2004-12-31, 13:31
Medlem
Kan ingen säga nåt om vita halvmånar?? Skulle bli väldigt tacksam då! Ska ju käka dom ikväll och vill veta lite grann
Citera
2005-01-01, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wishbone
va vi inte överens om att blåa mitzar bara innehåller FULLT med MDA

_mkt_ mer visuellt.

Ja vet iaf att där e 2cb i.. för ja har helt enkelt frått dom testade...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in