2011-11-12, 19:18
Medlem
Hej, Flashback!

Jag satt precis och ögnade igenom CP-Listan | Länk: http://ketchup.itgo.com/cplistan.htm | och fick plötsligt idéen att faktiskt genomföra den! Vad tror ni? Och ifall att den genomförbar... hur ska man dokumentera det och faktiskt bevisa att man genomfört den?

Tack på förhand.

Länk till listan. /Mod
Senast redigerad av Fear2be 2015-08-04 kl. 02:15. Anledning: Fungerande länk uppdaterad.
Citera
2011-11-12, 19:23
Medlem
Undertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iNzanic
Hej, Flashback!

Jag satt precis och ögnade igenom CP-Listan | Länk: http://ketchup.itgo.com/cplistan.htm | och fick plötsligt idéen att faktiskt genomföra den! Vad tror ni? Och ifall att den genomförbar... hur ska man dokumentera det och faktiskt bevisa att man genomfört den?

Tack på förhand.

CP-länken fungerar inte när du har en ] efter, ditt jävla CP! Såhär gör man: http://ketchup.itgo.com/cplistan.htm (Edit: bra att du ändrade det, ditt CP-mongo.)

Kommer ihåg att jag skrev ut hela CP-listan någon gång i plugget, CP-läraren var ej glad.

On topic så tycker jag det är en jättebra idé att genomföra alla moment, och jag kommer att stötta dig till 100 procent.
Citera
2011-11-12, 19:23
Medlem
Det är väl bara att filma?

Sen finns det ju vissa som är omöjliga. Hur ska man helt plötsligt börja tro att Pucko är apelsinläsk? Eller tro att krossade tomater är narkotika?
Citera
2011-11-12, 19:25
Medlem
Galetnices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patwotrik
Det är väl bara att filma?

Sen finns det ju vissa som är omöjliga. Hur ska man helt plötsligt börja tro att Pucko är apelsinläsk? Eller tro att krossade tomater är narkotika?
Eller "Ersätta sina ögonglober med negerbollar" haha. Tror ej TS skulle vara så grovt störd att han genomför något sådant.
Citera
2011-11-12, 19:26
Medlem
C.O.T.Ns avatar
CP-listan! Härliga minnen från tidernas begynnelse!

Att genomföra CP-listan kan dock vara direkt livsfarligt.

6 Åderlåta sig på skoj
7 Amputera benen för att få en egen rullstol
20 Äta av andras mediciner

Skulle du mot förmodan överleva så kommer du kanske få svårigheter att rapportera om det här då du nedgraderat din dator till en 386:a...

Men jag säger, GO FOR IT, CP!
Citera
2011-11-12, 19:27
Medlem
Ja, klart det finns saker som är på gränsen till omöjligt. Men om vi vänder på steken och lägga de mest opålitliga åt sidan?
Citera
2011-11-12, 20:08
Medlem
Undertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iNzanic
Ja, klart det finns saker som är på gränsen till omöjligt. Men om vi vänder på steken och lägga de mest opålitliga åt sidan?

Okej, men du kan ju inte bara sålla bort dom som verkar för jobba allt eftersom projektet fortskrider. Det som gäller är att du får avstå från de punkter som i direkt mening åsamkar bestående fysiska men, d.v.s. exempelvis den om att byta ut ögongloberna mot negerbollar. Däremot måste du t.ex. "Åka berg-och-dalbanor som inte är färdigbyggda" (682).
Citera
2011-11-12, 20:28
Medlem
meganegerdases avatar
Ska nån dag ta tid på mig att rationalisera bort de som är omöjliga.. Dessutom är listan omöjlig att göra i ordning i och med att i början finns "Amputera sina ben för att få rullstol", varpå det sedan står att man ska spika fast sina fötter i taket. Hmm
Citera
2011-11-12, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galetnice
Eller "Ersätta sina ögonglober med negerbollar" haha. Tror ej TS skulle vara så grovt störd att han genomför något sådant.
Jo men den är ju omöjlig på ett helt annat sätt. Det krävs ju bara att man ger sig fan på det egentligen, men det går inte att börja tro på något bara så där.
Citera
2011-11-12, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meganegerdase
Ska nån dag ta tid på mig att rationalisera bort de som är omöjliga.. Dessutom är listan omöjlig att göra i ordning i och med att i början finns "Amputera sina ben för att få rullstol", varpå det sedan står att man ska spika fast sina fötter i taket. Hmm
På vilket sätt är det omöjligt att spika fast fötterna i taket efter att man amputerat dem? Jag skulle nog säga att det till och med underlättar.
Citera
2011-11-12, 21:51
Medlem
BambuPrinsens avatar
Vilken förbannat helt underbart störd lista !
Fan vad jag älskar den ! Plocka bort alla onödigt skit , sen är det ju bara köra på ! Dokumentera det du gör med kamera så är det redan en klassiker till youtube serie
Citera
2011-11-12, 22:18
Medlem
Är du ett riktigt CP-mongo klarar du av att beta av alla uppgifter från den där listan! Helt klart!

Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in