2011-11-12, 11:02
Medlem
Tja
köpte först 1g, blandade ut det med 40g knaster. Fick ingen effekt på det.
Köpte nyligen 1g till, nu blandade jag det med 10g knaster. Fortfarande ingen effekt :-(
1000 kr i sjön
Citera
2011-11-12, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quakeman
Tja
Köpte nyligen 1g till, nu blandade jag det med 10g knaster. Fortfarande ingen effekt :-(
1000 kr i sjön

Tråkigt. Du har inte testat att röka pulvret rent? Gör väl förmodligen ingen skillnad men läste om någon rc-e-tråden som hade rökt 10mg och fått hyfsad effekt. Du kanske hade otur och fick av kasst parti.
Citera
2011-11-12, 20:37
Medlem
Reasonsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quakeman
Tja
1000 kr i sjön

Citat:
Ursprungligen postat av Stockton.T
Tråkigt. Du har inte testat att röka pulvret rent? Gör väl förmodligen ingen skillnad men läste om någon rc-e-tråden som hade rökt 10mg och fått hyfsad effekt. Du kanske hade otur och fick av kasst parti.
Jag har jwh-019 från rc-e. Funkar grymt bra. Röker det rent, vikt vet jag inte, men gissar på att det är typ 10-20mg.
Citera
2011-11-15, 22:29
Medlem
Håller med dig quakeman, gjorde samma tabbe jag med. Tror de bankat ut det för att tjäna lite extra pengar har vägt upp 20-50-100mg av det, och det ända som händer är att man blev lite seg o trött på sin höjd (placebo?) antingen fel kemikalie lr så har vi bara fått utbankningsskiten i påsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in