2011-11-12, 01:31
Medlem
reaktors avatar
Hej idag kl 2 var hemsjukvården är för att ta blodryck lyssna med stetoskop kolla hur jag såg ut i svalgetsbakväg en psykolog en stödperson var är hoss mig.vi gorde alla undersökningar i tv rumet utom svalget i för det gorde vi i köket.men när vi var klara då såg jag psykologen rota på tvbordet och stå nära ett glas.Sen gick alla hem.kan lägga till att alla undersökningar var bra resultat på.Omkring kl 8 då pratar några tre män om att han psyk lagt gift som gör att jag dör om bakterier finns i svalget och det ca 9 på kvällen eller nio på morgonen
112 vägrar skicka ambulans för att ta reda på vad han har lagt i mitt glas som jag dryckit ifrån
ring 114114 polisen då istället för att ringa 112 och begära ambulans
Senast redigerad av reaktor 2011-11-12 kl. 01:35.
Citera
2011-11-12, 01:35
Medlem
--locco--s avatar
Vad har du rökt för nått Vill inte verka otrevlig,men är du helt kry psykiskt ?
Citera
2011-11-12, 01:38
Medlem
Om nu din psyk la något i ditt glas tvivlar jag på att det var "gift", men det skulle säkerligen hjälpa dig om det var någon medicin.
Citera
2011-11-12, 01:38
Medlem
reaktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --locco--
Vad har du rökt för nått Vill inte verka otrevlig,men är du helt kry psykiskt ?
jag har bara haft med han från psyck för att jag får mycket hög puls av att vara utomhus och det är agorafobi inga hallusinationer har jag haft
Citera
2011-11-12, 01:39
Medlem
OleYellers avatar
Hur troligt är det att du inte bara inbillar dig? Utefter det du skriver så verkar du ju ha en del issues, s a s. Hur mår du, egentligen? Vilka tre män pratade om giftet? Hur kommer det sig att vårdpersonal kommer hem till dig och varför skulle de vilja förgifta dig?
Citera
2011-11-12, 01:39
Bannlyst
Gör det inte! Finns folk som behöver riktig hjälp men ändå inte får det..
Citera
2011-11-12, 01:41
Medlem
Bellossoms avatar
Dom här tre männen som pratde om giftet, var dök dom upp? Låter mest som psykotiska vanföreställningar.
Citera
2011-11-12, 01:50
Medlem
reaktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Hur troligt är det att du inte bara inbillar dig? Utefter det du skriver så verkar du ju ha en del issues, s a s. Hur mår du, egentligen? Vilka tre män pratade om giftet? Hur kommer det sig att vårdpersonal kommer hem till dig och varför skulle de vilja förgifta dig?
jag hade tven på svag volym och hörde någon säga han i hus 13 har en psykolog varit hoss kl 2 och lagt ett gift som ska göra att om han har difteri att han dör då och det kl 9 på kvällen eller 9 på morgonen och det på upprag av hälsovårdsnämmden för att förhindra smitta till andra människor
samt före han dör blir han hjärndöd av giftet och gorde sådana tekken. tre vuxna pers var det och jag kollade ut från fönstet i smyg när jag hörde någon säga han i hus 13 har en psykolog varit hoss kl 2...
dem var nära en pappers korg på gården.och jag såg dem prata klart och gå iväg.
vad ska jag göra nu åt saken?
Senast redigerad av reaktor 2011-11-12 kl. 01:55.
Citera
2011-11-12, 12:40
Medlem
TS, lever du?
Citera
2011-11-12, 12:57
Medlem
HarmonicAces avatar
Schizoaffektivt syndrom. Spännande.

Mitt tips: Sov på saken.
Citera
2011-11-12, 13:01
Medlem
Jag tycker att du bör ringa, men då till psykakuten. Det låter som att din tillstånd förvärrats och att du har paranoida föreställningar, detta kan då få hjälp med.

Du är inte i fara, det finns ingen som vill dig illa.
Citera
2011-11-13, 10:45
Medlem
reaktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity24
TS, lever du?
jag lever,Men min stödperson säger att allt bara var inbilning. En värdelös tråd startade jag som var en helt onödig tråd!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in