2011-11-12, 00:37
  #1
Medlem
Detta vill jag testa även om det kanske blir det sista som jag gör.

http://www.youtube.com/watch?v=TWfph3iNC-k

Undrar hur han ser på livet?

Edit: Någon som samtidigt vet vilken låt de spelar?
Citera
2011-11-12, 00:45
  #2
Bannlyst
Haha vilka idioter 3/5
Citera
2011-11-12, 01:04
  #3
Medlem
murkles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kli-Max
Detta vill jag testa även om det kanske blir det sista som jag gör.

http://www.youtube.com/watch?v=TWfph3iNC-k

Undrar hur han ser på livet?

Edit: Någon som samtidigt vet vilken låt de spelar?

awol nation-sail

mjoru riiktigt häftigt att se på
Citera
2011-11-12, 01:05
  #4
Medlem
Argrashs avatar
Fyfan va häftigt!

Music: "Sail" by AWOLNATION
Citera
2011-11-12, 01:28
  #5
Medlem
RockEnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kli-Max
Detta vill jag testa även om det kanske blir det sista som jag gör.

http://www.youtube.com/watch?v=TWfph3iNC-k

Undrar hur han ser på livet?

Edit: Någon som samtidigt vet vilken låt de spelar?

Det är ju Jeb Corliss.
Han kan sånt.

Jävligt duktig. Det är inte första gången han gör det.
Han har 100% kontroll.

http://en.wikipedia.org/wiki/Jeb_Corliss
Citera
2011-11-12, 02:08
  #6
Medlem
S-cups avatar
Det näst sista klippet här är liknande.

http://www.youtube.com/watch?v=qqhlfz9GQPE
Min favorit är första klippet, det i grottöppningen samt det allra sista. Jag får en frihetskänsla av att se sådant här.
Det sista klippet hade jag dessutom aldrig hört talas om förut, och det helt sjukt (längsta frittfallet i historien).

Jag ber er alla att kolla på den videon, mänskligheten blir genast lite mer fascinerande.
Någon gång ska jag övervinna min rädsla och göra något liknande. Någon gång...
Däremot kommer jag aldrig någonsin göra något liknande det sista klippet (om jag mot förmodan skulle få chansen), jag får ångest bara av att åka upp i frittfall, tänk då den resan...
__________________
Senast redigerad av S-cup 2011-11-12 kl. 02:11.
Citera
2011-11-12, 04:00
  #7
Avstängd

Som någon skrev innan, "sjukaste" knappast.
Sjukaste är väl att våldta/mörda/tortera någon. Nej det skulle man inte gjort. Fel frågeställing i ämnet.
Citera
2011-11-12, 04:14
  #8
Medlem
Det sjuka är att jag, med rubriken, på något underligt sätt visste vad jag skulle få se. Ibland tror jag på övermakter som ger mig kraft att läsa andras tankar. Festligt!

Trevlig video ändå!
Citera
2011-11-12, 05:05
  #9
Medlem
2days avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maci
Det sjuka är att jag, med rubriken, på något underligt sätt visste vad jag skulle få se. Ibland tror jag på övermakter som ger mig kraft att läsa andras tankar. Festligt!

Trevlig video ändå!

Samma här!


Citat:
Ursprungligen postat av Bulletbill
Det sjukaste man kan göra???

Knappast


Citat:
Ursprungligen postat av Krille10

Som någon skrev innan, "sjukaste" knappast.
Sjukaste är väl att våldta/mörda/tortera någon. Nej det skulle man inte gjort. Fel frågeställing i ämnet.

Hur fan kan ni missa att den ligger under "extremsport" och inte "allt i världen"?
Citera
2011-11-12, 05:06
  #10
Medlem
http://youtu.be/wzOXT_KmkWk
http://youtu.be/bxb15J2SiTw
http://youtu.be/PCS2VeeQzo8
Epic sport
Citera
2011-11-12, 05:15
  #11
Avslutad
Sjukaste på länge, helt jävla galet. Grym låt förövrigt.
Citera
2011-11-12, 06:07
  #12
Medlem
Badassmfokas avatar
Förbannat tufft, och satan va fort de gick!
Måste ju vara det närmaste en människa kan komma att flyga som en fååoogel.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in