2011-11-11, 23:38
Medlem
Mymzs avatar
Kom att fundera på.. hur känns det faktiskt att bli skjuten? Självklart gör det väll förjävla ont, eller gör det de? Domnar man bort kanske? Vart skottet sker spelar självfallet sin roll.

Diskussionen osv är främst för folk om de faktiskt HAR BLIVIT skjutna någonstans i kroppen av ett vapen så som pistol, andra saker går också antar jag, armborst osv..Hur känns det? Berätta gärna hur det gick till.

Antar att tråden ej hör hemma här då det hamnar om smärtan i sig, men visste ej vart jag skulle lägga tråden.
Citera
2011-11-11, 23:44
Medlem
J.R.s avatar
Spännande trådstart faktiskt. Har själv aldrig blivit skjuten men visst hade det varit berikande att få en beskrivning på hur det känns att få en sådan skada någonstans på kroppen. Har man kraft att göra något om man fått ett skott i benet av ett höghastighetsvapen tex.?
Citera
2011-11-11, 23:49
Medlem
Mr.Maazes avatar
Fråga 50-cent. Han har väl blivit skjuten 17 (7?) gånger.

Tror dock bara att man känner en matthetskänsla eller en typ av molande värk.
Citera
2011-11-11, 23:52
Bannlyst
känns inget mer än ett jäte stor smäll/ knuff i det träffade området , men efter någon minut om du är vid medvetande så kommer smärtan , finns många som gått ganska långt med rejäla skottskador i sej , tex för att ringa ambulans
Citera
2011-11-11, 23:54
Bannlyst
många även ovetande om att de är skutna eller knivhuggna och blir shockade när de ser att de blöder
Citera
2011-11-12, 00:03
Medlem
blev skjuten i benet när jag bodde serbien,tänk dig bli stucken av en nål fast 50 gånger större nål som gick igenom kroppen, JA JÄVLIGT JÄVLA ONT!
Citera
2011-11-12, 00:06
Bannlyst
jo smärtan kan nog va rejäl när den kommer , ofta kommer du i chock som skyddsmekanism
Citera
2011-11-12, 00:17
Medlem
SoTireds avatar
Utan att ha provat själv men efter att ha läst lite berättelser här och där så är själva skadan ganska smärtfri. Kroppens reaktioner påverkar mest.
Citera
2011-11-12, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoTired
Utan att ha provat själv men efter att ha läst lite berättelser här och där så är själva skadan ganska smärtfri. Kroppens reaktioner påverkar mest.

skadan är mest smärtfri!? seriöst!?som jag nämnde tidigare i tråden så blev jag skjuten i gamla serbien,och efter det hände fick jag typ ligga kvar där i 2 tim (ingen var där) man kan inte röra en enda muckel
Citera
2011-11-12, 00:32
Medlem
P.Anselmos avatar
Bara jag som seriöst hade tagit chansen att bli skjuten ifall man fick den? Såklart med bra säkerhet omkring så att det inte skall bli några seriösa skador om man säger så. Fast det är väl förmodligen svårt att undvika..

Nej, det handlar inte om att vara "bad-ass" det handlar helt enkelt om att jag är extremt nyfiken på att få känna hur det känns helt enkelt.
Citera
2011-11-12, 00:38
Medlem
Me4Victorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.Anselmo
Bara jag som seriöst hade tagit chansen att bli skjuten ifall man fick den? Såklart med bra säkerhet omkring så att det inte skall bli några seriösa skador om man säger så. Fast det är väl förmodligen svårt att undvika..

Nej, det handlar inte om att vara "bad-ass" det handlar helt enkelt om att jag är extremt nyfiken på att få känna hur det känns helt enkelt.
e du en såndär som hänger upp sig själv i krokar också???
Citera
2011-11-12, 00:43
Medlem
P.Anselmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Me4Victory
e du en såndär som hänger upp sig själv i krokar också???
Nej, fy fan! Det verkar göra alldeles för ont, haha. Känns som en mer utdragen smärta på något sätt. Om valet står mellan att ta en kula eller hänga upp sig i de där djävla krokarna så väljer jag en kula vilken dag som helst.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in