2011-11-11, 17:16
Bannlyst
Det lär finnas en hel del fula kukar där ute, ibland skymtar man (av misstag) en fuling i allmänna duschutrymmen, men annars sällan eller aldrig. Här tänkte jag att flashbacks damer, och möjligen bögar om andan faller på, kan lämna anekdoter om skämskukar de haft i sin mun, eller vägrat tillträde.

De manliga läsarna kan gotta sig i andras olycka, eller kanske komma ut som ägare till en ful kuk själva.
Citera
2011-11-11, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BogdanBulldog
Det lär finnas en hel del fula kukar där ute, ibland skymtar man (av misstag) en fuling i allmänna duschutrymmen, men annars sällan eller aldrig. Här tänkte jag att flashbacks damer, och möjligen bögar om andan faller på, kan lämna anekdoter om skämskukar de haft i sin mun, eller vägrat tillträde.

De manliga läsarna kan gotta sig i andras olycka, eller kanske komma ut som ägare till en ful kuk själva.

va me en snubbe för många år sen som hade en snopp lika liten som ett lillfinger!!! Jag överdriver inte! Blev väldigt äcklad!

En annan jag "dejtade" en period hade väldigt blek o ful snopp, plus att "snoppsträngen" gick sönder när vi låg en gång och hela jag blev dränkt i äckligt snoppblod

Skulle ALDRIG kunna va ihop me en kille med ful snopp!
Citera
2011-11-11, 17:44
Medlem
introts avatar
Hade sex med en kille som hade en minimalisk, och dessutom jävligt sne, pillesnoppis. Grät direkt efter, eftersom jag skämdes så. Han frågade varför och jag ljög ihop världens sämsta förklaring.

Är ärrad för livet
Citera
2011-11-11, 18:51
Medlem
Kattlishs avatar
Jag hare haft sex med en neger med extremt liten kuk, som såg ut som en morot....
Citera
2011-11-11, 19:05
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kicksome
va me en snubbe för många år sen som hade en snopp lika liten som ett lillfinger!!! Jag överdriver inte! Blev väldigt äcklad!

En annan jag "dejtade" en period hade väldigt blek o ful snopp, plus att "snoppsträngen" gick sönder när vi låg en gång och hela jag blev dränkt i äckligt snoppblod

Skulle ALDRIG kunna va ihop me en kille med ful snopp!

Hur ser en snygg kuk ut då?

Citat:
Ursprungligen postat av Kattlish
Jag hare haft sex med en neger med extremt liten kuk, som såg ut som en morot....
Äcklig du är!
Citera
2011-11-11, 19:13
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattlish

Men erkänn att han trodde att det var stor? För "alla" vet ju att negrer är mest välutrustade
Citera
2011-11-11, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Hur ser en snygg kuk ut då?

bara att säga kuk tycker ja låter vidrigt!

en snygg snopp skall vara (i stånd) stor, normal hudfärg, förhud som inte stryper längst fram, och inte lukta gammal fläns. Gärna rak, och inte heller för hård.
Citera
2011-11-11, 19:30
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:

en snygg snopp skall vara (i stånd) stor, normal hudfärg, förhud som inte stryper längst fram, och inte lukta gammal fläns. Gärna rak, och inte heller för hård.

Varför inte för hård? Låter mer som att du föredrar omskurna apparater..
Citera
2011-11-11, 23:02
Medlem
"vanställda" i rubriken fick mig att garva rejält!

Jag har aldrig tittat på andra kukar då jag inte är bög eller tjej.
Omskurna pittar är väl ganska äckliga, eller hur tjejer??
Citera
2011-11-12, 00:15
Medlem
Citat:

Vad är för hård? det beror ju inte på kuken i sig utan tillståndet på ägaren, även om greger som är 60 kanske inte blir lika hård som Kalle 19
Citera
2011-11-12, 07:28
Medlem
BackNINEs avatar
Något riktigt fult är när ollonet har betydligt större omkrets än skaftet. Alltså en mycket smal penis som slutar med ett ollon ungefär som på en svamp. Det är inte heller elegant om den har för mycket prickar och knottror på skaftet. Eller om den är skev.
Citera
2011-11-12, 08:32
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BackNINE
Något riktigt fult är när ollonet har betydligt större omkrets än skaftet. Alltså en mycket smal penis som slutar med ett ollon ungefär som på en svamp.
Håller med om detta, bilden (mushroom) i länken illustrerar just det här. Det ser verkligen inte bra ut. Men om proportionerna är rätt och inte penisen är för smal kan det se riktigt trevligt ut, som på bilden intill (large); ett stort ollon på en grov penis.

http://www.thepenismuseum.com/penis_guide.php
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in