2011-11-10, 21:38
Medlem
Hej! Jag undrar om vad som r bst. Jag ska enbart bara spela ett spel (mw3) p windows, surfa och skype:a .... Jag har mac och tnkte d bootcampa till windows... men vet inte vad jag ska vlja.. Vart fr man den bsta spel upplevelsen? P windows 7 eller windows xp? Snlla frklara vad och varfr jag ska vlja!

Tack!
Citera
2011-11-10, 21:48
Medlem
crillecrilles avatar
Windows 7. Punkt. XP r ckligt utdaterat och du fr heller inget DX11 i det. Dessutom tror jag att du skulle bli ganska irriterad p hur fult XP r med tanke p att du sitter i Mac OS annars.
Citera
2011-11-10, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Windows 7. Punkt. XP r ckligt utdaterat och du fr heller inget DX11 i det. Dessutom tror jag att du skulle bli ganska irriterad p hur fult XP r med tanke p att du sitter i Mac OS annars.

Okej! Tack! Men mina polare sger att XP ger bttre spel upplevelse... s om jag vill just fokusera p att spela s r det bst med xp, d mitt grafik kort r inte speciellt bra osv...
Citera
2011-11-10, 22:14
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danziish
Okej! Tack! Men mina polare sger att XP ger bttre spel upplevelse... s om jag vill just fokusera p att spela s r det bst med xp, d mitt grafik kort r inte speciellt bra osv...
Jag gissar p att dina polare spelar CS i stor utstrckning.

Det finns inget som XP gr bttre n Windows 7, varken med spel eller generellt. Sjuan r riktigt bra. Undantaget kanske skulle kunna vara riktigt gamla spel men det r nog inget du hller p med.
Citera
2011-11-10, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Jag gissar p att dina polare spelar CS i stor utstrckning.

Det finns inget som XP gr bttre n Windows 7, varken med spel eller generellt. Sjuan r riktigt bra. Undantaget kanske skulle kunna vara riktigt gamla spel men det r nog inget du hller p med.

okejd, fr vll kra p windows 7 d!

kan inte hitta ngon bra windows 7 p thepiratebay.. alla verkar ha virus dr. Vet du vart jag kan ladda ner? eller skulle du kunna lnka ngot bra windows 7 med 64-bit?
Citera
2011-11-10, 22:36
Medlem
Solid.Alvedons avatar
xp drar ju mindre ram och prestanda av datorn. Jag skulle kra xp.

http://thepiratebay.org/torrent/6675...September_2011
Citera
2011-11-10, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solid.Alvedon
xp drar ju mindre ram och prestanda av datorn. Jag skulle kra xp.

http://thepiratebay.org/torrent/6675...September_2011

okej, har 8gb ram annars, s jag tror det inte skulle vara ngra problem med windows 7 :P
Citera
2011-11-10, 22:41
Medlem
Solid.Alvedons avatar

okay, jag klarar mig bra p 4
Citera
2011-11-10, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solid.Alvedon

okay, jag klarar mig bra p 4

kk, ska man ta den hr eller?

http://thepiratebay.org/torrent/6464...-64.bit-MAFIAA
Citera
2011-11-10, 22:44
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danziish
okejd, fr vll kra p windows 7 d!

kan inte hitta ngon bra windows 7 p thepiratebay.. alla verkar ha virus dr. Vet du vart jag kan ladda ner? eller skulle du kunna lnka ngot bra windows 7 med 64-bit?
Kolla i Fildelningsforumet. Jag anvnder en som heter Windows 7 Ulitimate SP1 Activated x86 x64 men vet inte om den ligger uppe p TPB.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in