2011-11-10, 20:13
Medlem
zamlags avatar
Jag har letat och letat men inte hittat nån tråd om detta, så som Rubriken tyder: Säg olämpiga saker att säga här
Citera
2011-11-10, 20:14
Bannlyst
äggstocksinflammatioooon!!!
Citera
2011-11-10, 20:29
Medlem
Kungensbordells avatar
Svartmuskiga skäggdrägg!
Citera
2011-11-10, 20:44
Medlem
MichaelBickles avatar
din mamma.
Citera
2011-11-10, 20:50
Medlem
Jag knarkar, hatar invandrare och våldtar småflickor.

Det kan nog tolkas som olämpligt
Citera
2011-11-10, 21:37
Medlem
1. "Vilka korta fingrar du har." Jaha, där dog den konversationen. Varför påpekade jag denna observation av en annan mans fingrar.

Generellt tycker jag att det är olämpligt att påpeka någons personliga tillkortakommanden, som t.ex. storlek på penis.

2. Att svara på frågan: "Hej, hur mår du?" Ytterst olämpligt, såvida du inte svarar "för jävligt" och planerar att avsluta livet lite tidigare efter ännu en olidlig arbetsdag.
Senast redigerad av tago 2011-11-10 kl. 21:48.
Citera
2011-11-10, 21:44
Medlem
Wantdeads avatar
Ibland när jag är full och har lånat någons toalett brukar jag efteråt säga till värden; "Fan vilken god tvål du hade, smakade inte kuk heller..." Personerna jag sagt detta till har antingen lagt sig på golvet utav skratt, eller förvandlat sig till ett stort stirrande frågetecken.
Citera
2011-11-11, 15:15
Medlem
zamlags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tago
"Vilka korta fingrar du har."

Haha Mer, mer, mer!
Citera
2011-11-11, 22:34
Medlem
Hade gäster på segelbåten I somras och hade fõrstâs anstrangt mig att göra det trevligt (sann historia). Gästerna, som bara är bekanta, har VM I olämpligheter. Ett axploxk nedan.

1. Det gör inget att det går så långsamt, vi har ju inte bråttom. Tekniken fanns väl inte när den här båten byggdes.
OK.
2. Du har en spricka här I däcket men det borde inte påverka hållfastheten.
Bra att du papekade det!
3. Det var bra att du skaffade en sån här gammal billig båt nu när det är finanskris.
Ej god nog åt er?
4. Det stinker här men det är helt ok.
Tack!
5. Vi äter inte räkor eller annnat som varit levande. Vi dricker faktiskt inte heller. Jag tror att det är därfõr du tappade håret så himla tidigt, eftersom du dricker.
Att jag inte tänkt pa det!
6. Hur har du råd med bátplats på Värmdö -du tjänar väl ganska dåligt. Hur kommer det sig att du valde att bli XXXX?
Citera
2011-11-11, 22:39
Medlem
Herblaws avatar
Vilka finniga ben du har, har du köpt dom på ica?
Citera
2011-11-11, 23:11
Medlem
zamlags avatar
Våran före detta lärare var ganska flum så en av mina polare skrek rakt ut: KOKA VARM MJÖLK!
Under lektions tid med en jävla random röst xD Våran lärare kom av sig helt och tack vare det fick vi sluta då
Citera
2011-11-19, 14:35
Medlem
zamlags avatar
Vill inte att denna tråd dör...
Snälla kom med mer!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto