2011-11-14, 04:21
Medlem
- Varför skall alla människor hålla på att tycka illa om folk. Med den attityden så lever vi kvar på 1500-talet med alla dess tabun. Är det ett sunt steg tillbaka? Nej! Va fan, Det finns skäl till att låta folk vara som dom är, men det finns inte några skäl till att nedvärdera en individ för att den är som den är. Ni behöver inte gilla det eller älska det, men fan acceptera! Jag vill lyfta fram den här underbara människan för att hon vågar stå emot alla de som lever i sina tabun. Att kalla henne för ditten och datten är någ en signal om att ni själva döljer något som ni skäms för att prata om!
Citera
2011-11-14, 08:29
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Porrigt, hade inte bangat att banga "henne"
Citera
2011-11-14, 10:18
Medlem
doejanes avatar
OMG, vilket ansikte.. Finns det ingen spy-smiley? Hon vill ha pengar till sina linser
Citera
2011-11-14, 11:49
Medlem
Uhm.. http://makeabimbo.com/wp-content/upl.../10/bimbo2.jpg

Kille eller?
Aha, det är en kille. Tack men nej tack då
Senast redigerad av Hoocher 2011-11-14 kl. 11:54.
Citera
2011-11-14, 19:59
Bannlyst
var denne med i Outsiders?
Citera
2011-11-14, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Big$Pimpin
var denne med i Outsiders?

Svenskars Hemliga Liv på TV3.
Citera
2011-11-15, 22:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Silikat
Svenskars Hemliga Liv på TV3.

aha just det, så vadå nu vill denne få in pengar till operationer? hahah
Citera
2011-11-15, 22:57
Medlem
Dikotomins avatar
Fick ett intryck av henne som en person som har ett permanent tillstånd av identitetskris! Scrollar man ner på hennes "blogg" ser man ytterligare bilder av henne i nån slags plastig outfit, med en makeup som ser att ha blivit ditsatt av Homer´s makeup-gevär inställd på "Trash/Goth". Om man nödvändigtvis måste sätta etiketter på individer så skulle jag vilja sätta henne under Goth/Lollita-aktigt fack, kanske möjligen långt i utkanten som en bimbo, fast endast som en piffig krydda. Men det är bara jag det =/
Citera
2011-11-16, 13:23
Medlem
DrZoidbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pixhy
Varför är det ingen som är uppfostrad på internet?

Jag tycker Hanna är en skitfin tjej!

Håller med. Verkar skitcool. Ihuvudtaget är det fascinerande att personer med, vad jag skulle definiera som, tråkiga sexliv inte skäms för det här på Flashan. Ute i "den verkligen världen" brukar det ju vara tvärt om. Folk är ju generellt skitängsliga för att vara tråkiga i sängen.

Go go Hanna
Senast redigerad av DrZoidberg 2011-11-16 kl. 13:25.
Citera
2011-11-16, 16:44
Medlem
Jag har inget emot att kvinnor eller män vill göra nåt de tycker om eller tycker är meningsfullt för dem.
Gillar tex när tjejer och kvinnor sätter tid och pengar på att se bra ut och ha fina kläder.
Tycker inte att man vill bli en bimbo är för extremt även om det väl är ovanligt.
Var och en har vi våra passioner intressen eller fetisher som kan vara så olika.
Citera
2011-11-16, 17:00
Medlem
Hon snackar ju amerikanska? men var med på svenskars hemliga liv på tv?
Citera
2011-11-16, 19:30
Medlem
Är det inte den där gamla piratpartitjejen? Eller gör jag bort mig nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in