Det är just det som är poängen, barn är inte straffmyndiga så de kan lugnt råna på...Tur att det bara är två gånger om året, dvs Påsk och Halloween. Koppla ström till dörrhandtaget tex.
Det är just det som är poängen, barn är inte straffmyndiga så de kan lugnt råna på...Tur att det bara är två gånger om året, dvs Påsk och Halloween. Koppla ström till dörrhandtaget tex.
Det är nog bättre att sätta på vattenspridaren eller att släppa ut stygga Fido.
När dom ringer på hos mig så brukar jag ge dom Frolic (heter så? det är iaf hund godis för er som inte visste det)
Undra om barnen märker det?
Kanske tycker det är gott
För fanns det en choklad som hette purex, som var ett laxeringsmedel för barn. Ge du utklädda busande barnen sådant och du lär garanterat aldrig se dem mer.
Haha, jag har oxå fått kådisar när jag varit påskkärring, fast vi tyckte det var rätt roligt... (huvudsaken inte alla gav en det).
Annars tycker jag inte ni ska vara så snikna och sura, ge ungarna godis eller pengar så slipper ni ägg på dörren. Det är väl inte för mycket begärt av de små?
*obs: jag var naturligtvis liten när gick påskkärring, så ni inte tror det var igår eller nåt sånt*