jag har haft problem någon månad nu med underlivet.gick till barnmorskan som sa att jag måste sluta/dra ner på rakningen,inte ens raka mig en gång i veckan!!! jag är helt rakad och trivs med det.förutom att jag nu blivit torr,irriterad,har ont osv.på henne lät det som om jag inte borde raka mig alls.jag kan inte ha tajta byxor för då får jag svamp,så var det även innan jag började raka mig.det här är en jätte stor grej för mig..att ha problem med underlivet.är jätte rädd min pojkvän ska tycka jag är äcklig eller avtändande om jag drar ner på rakningen eller rakar mig väldigt sällan,eller inte alls.det är sån press på att vara rakad nu o jag vill ju vara det men det verkar inte funka för mig

vet inte vart jag ska posta detta på sex eller här..känner bara att detta kan bli ett problem i vårat sexliv för jag kommer o känna mig avtändande..barnmorskan sa även att jag bara borde ha vita trosor för jag kan vara känslig mot färgade underkläder är det nån annan som hört talas om att man kan vara det? jag har ingen större lust att kasta alla färgade underkläder och bara köpa vita för flera hundra kr..
vet inte hur jag ska täka om allt detta,jag vill bara vara en vanlig tjej som kan klä mig hur jag vill och raka mig om och hur mkt jag vill