• 2
  • 3
2005-06-19, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smokey McPot
Så sant, så sant.
Anledningen till att dom tar det är för att meskalinet inte slår

"The ether was wearing off. The acid was long gone. But the mescaline was running strong. Good mescaline comes on slow. First hour's all waiting, and then about halfway through second hour you start cursing the creep who burned you because nothing's happening. And then... Zang!"
Citera
2005-06-19, 00:54
Medlem
Smokey McPots avatar
Japp
Så jävla bra film
Citera
2005-06-22, 19:52
Medlem
Stormkrashs avatar
Ether är inte bara som en vanlig fylla. Det är lite halv psykadelisk effekt av det. Jag var ute i skogen och inhalerade en jävla massa eter för ett tag sen och särskilt hörselsinnet förvrängdes något avsevärt, allt ljud tycktes vibrera och ge ifrån sig ett eko. Och sen så ger jag mig fan på att jag såg massa oanade syner med.
Citera
2005-06-22, 22:31
Medlem
no1arves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormkrash
Ether är inte bara som en vanlig fylla. Det är lite halv psykadelisk effekt av det. Jag var ute i skogen och inhalerade en jävla massa eter för ett tag sen och särskilt hörselsinnet förvrängdes något avsevärt, allt ljud tycktes vibrera och ge ifrån sig ett eko. Och sen så ger jag mig fan på att jag såg massa oanade syner med.

vad gjorde du under tonåren?? inte boffade du iaf.
så blir det vad du än drar i dig, bensin, lustgas eller vad det nu må vara.. men hur blev det med känseln, fick du nån form av smärtstillande känsla?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in