2011-11-07, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Njae...jag vill nog helst se hela trådstarten utan att klicka någonstans. Är det för långa trådstarter så läser jag inte trådstarten i vilket fall som helst.
Hmmmm? Förstod du mig rätt nu?

Du kan ju alltid se hela trådstarten om du tittar på själva trådstarten, men däremot om den citeras så hamnar den i spoilertaggar.
Citera
2011-11-07, 22:48
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patwotrik
Hmmm...

Eftersom det främst är ett problem med trådstarter kanske man kan använda den enbart på detta och låta det kan se ut på följande sätt:

Citat:
Ursprungligen postat av patwotrik
Hmmmm? Förstod du mig rätt nu?

Du kan ju alltid se hela trådstarten om du tittar på själva trådstarten, men däremot om den citeras så hamnar den i spoilertaggar.

Jag har tolkat det så att du omformulerat ditt förslag till att bara gälla spoiler vid trådstart. I så fall föredrar jag att ha det som det är nu.
Citera
2011-11-07, 22:51
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Jag har tolkat det så att du omformulerat ditt förslag till att bara gälla spoiler vid trådstart. I så fall föredrar jag att ha det som det är nu.

OK...så här är det. Trådstarten visas i sin helhet. När den citeras så visas den via spoiler.

Det var en annan femma!
Citera
2011-11-07, 23:24
Medlem
Citat:
OK...så här är det. Trådstarten visas i sin helhet. När den citeras så visas den via spoiler.

Det var en annan femma!
Exakt. Är du på mitt förslag nu?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här