2011-12-29, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ASKnot
Jag ber om ursäkt för mitt övertramp!

Självklart förstår du detta.

Men jag skulle väldigt gärna vilja ha ditt svar.

Jag kan inte se något övertramp i din fråga, så du behöver inte be om ursäkt. Hur menar du att detta är ett övertramp?

Citat:
Ursprungligen postat av ASKnot
Jag skulle gärna vilja ha ett svar av dig ang denna frågan:

Innan syndafloden.
Kunde Djävulens änglar "skapa" nya kroppar till sig?
(1 Mos 6;1-2)1När människorna nu började bli talrika på jorden och döttrar föddes åt dem, 2såg gudaväsendena att människornas döttrar var vackra, och dem de tyckte bäst om tog de till hustrur..

Eller var dessa kroppar "besatta" som de som nämns i Luk 4;33-35?
33I synagogan fanns en man som var besatt av en oren demon, och han skrek högt: 34”Vad har du med oss att göra, Jesus från Nasaret? Har du kommit för att ta död på oss? Jag vet vem du är, Guds helige.” 35Men Jesus hutade åt honom: ”Tig! Far ut ur honom!” Demonen kastade omkull mannen mitt ibland dem och for ut ur honom utan att skada honom.

Mvh

Vi tror att änglar blev skapade av Gud på det sättet att dom kunde materialisera sig till mänskliga kroppar, t.ex. så brottades Jakob med en ängel som hade en mänsklig kropp (1Mose 32:22–28), och änglar var på besök hos Abraham, som upplevdes som människor som kunde t.ex. äta mat (1Mose 18:1–15)
Citera
2011-12-29, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalten
1. En konferens är arbete. En politisk konferens är politiskt arbete; diskussioner, utredningar, frågeställningar, debatter.
Vad i all världen har du fått det ifrån att det måste fattas beslut för att det ska vara politik?
Ovanligt korkat.

2. Helt otroligt vad du ljuger, Julistaja.
Hahaha JV fick ett medlemskap som de inte visste om? Hur dumma tror du egentligen att folk är?
Du vet, det finns offentliga dokument som visar att Sällskapet själva ansökte om medlemskap.
Glömde du det?
Bagdad-Bob är ett bra namn på dig, lögnare.

Det är ju helt fantastiskt att Julistaja går så långt att han inte drar sig för att ljuga trots att det står i bibeln att man inte ska göra det. Men läromästarna i Brooklyn har gjort ett bra jobb....det komiska är att det är så uppenbart och dessutom lätt att bevisa lögnen, varför då framhärda?

Att vara ett Jv är väl ungefär som att vara med i sagan om kejsarens nya kläder fast på riktigt.
Citera
2011-12-29, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benny Hedning
Det är ju helt fantastiskt att Julistaja går så långt att han inte drar sig för att ljuga trots att det står i bibeln att man inte ska göra det. Men läromästarna i Brooklyn har gjort ett bra jobb....det komiska är att det är så uppenbart och dessutom lätt att bevisa lögnen, varför då framhärda?

Att vara ett Jv är väl ungefär som att vara med i sagan om kejsarens nya kläder fast på riktigt.

Julistaja ljuger inte, ni är helt otroliga, det är ni som är lögnarna. Ni hoppas väl att människor tror på era lögner och inte går vidare med att undersöka detta själva. Visst, det finns nog många som går på era lögner, men dom är förmodligen inte ens intresserade av frågan, utan nöjer sig med att få det bekräftat för sig att Jehovas vittnen är som dom trott i sina fördomar.
Citera
2011-12-29, 16:26
Medlem
KalleGustavs avatar
Citat:
=Julistaja][b]
1.) Det var ingen konferens där det togs politiska beslut, alltså engagerade man sig inte politiskt.
2.) Medlemsskapet är något som man var omedveten om. Sällskapet hade inte aktivt sökt något medlemsskap. På något sätt har man fått ett medlemsskap automatiskt utan att ha fått kännedom om det.
3.) Se svar 1.

Precis vad jag tänkte uppmana dig: "Ta du och läs lite mer vad det handlar om". Ditt struntprat håller inte för en närmare granskning... som vanligt räcker det med att skrapa lite på ytan så faller flagorna från ditt fina "flaggskepp" och man får fram ett rostigt badkar.
Jehovas vittnen har aldrig tagit del i politiska beslut, var så säker!! Har du någonsin funderat på varför Jehovas vittnen aldrig smusslat med sådant som att delta i ett möte som på ett sådant öppet sätt kan kontrolleras? Det kan bara betyda en sak: mötet var inte av sådan karaktär att Jehovas vittnen hade någon slags beslutanderätt ur politisk synvinkel och om en sådan någonsin funnits så kan du räkna med att bröderna hade avsagt sig rätten att rösta eller ta politiska beslut.

Om något så är ju Jehovas vittnens samfund 100% ärliga till skillnad från vissa karaktärer här på FB. Nu får det vara slut på dina grundlösa påhopp. Kan du frammana en tillstymmelse till bevis för att Jehovas vittnen på något sätt har tagit ett politiskt beslut så tar du och visar det nu. Annars kan du bara lägga ner.

Du bör undersöka orsaken till varför Jehovas vittnen var där på mötet innan du trumpetar ut din hatpropaganda. Inser du inte att du gör bort dig när folk undersöker saken närmare och upptäcker hur fel du har? Har du undersökt anledningen till att Jehovas vittnen var med på mötet? Förmodligen inte, men det har jag. Anledningen till att du inte gjort det är glasklart: det hade inte gagnat din dyngskyfflarkampanj!!

För alla andra kan det vara bra att veta: att mötet handlade bl a om mänskliga rättigheter, vilket Jehovas vittnen har tagit del i möten enkom för informationens skull! Inte för att ta några politiska beslut!!. Dags och lägga ner dynggrepen och läsa på lite fakta innan du gödslar FB med din mundiarré. Nej, vi tar inte del i politik men vi tar del i information som berör vår organisation, som t ex religiösa/mänsklliga rättigheter.

Ni andra som läst detta (dvs ni som inte aktivt bara finns här på FB för att förtala och misskreditera Jehovas vittnen så fort ni kommer åt, utan har ett öppet hjärta och sinne och ärligt undersöker båda lägren) är i allra högsta grad välkomna att undersöka saken närmare. Studera gärna noggrannt igenom länkarna som har postats här, och gör noggranna efterforskningar för att komma fram till 100% korrekt konklusion. Hittar ni något bevis som talar för att Jehovas vittnen har aktivt tagit del i politiska beslut, dvs varit med och fattat politiska beslut eller röstat politiskt. Var god hör av er omgående!

När jag första gången tog upp det här med FN och OSCE blev jag beskylld för att vara en lögnare!
När du inte längre kan blunda för detta ja då försöker du rättfärdiga din organisations beteende med all världens konstigheter.
-JV tog inga beslut- alltså har vi inte deltagit politiskt.
-Agendan på mötet.
Även tokigheter som att man fått medlemskap utan vetskap nämner du. Vi kan väl börja med det sistnämnda:

"Sällskapet hade inte aktivt sökt något medlemsskap. På något sätt har man fått ett medlemsskap automatiskt utan att ha fått kännedom om det".
Mycket dumt har jag hört i mina dagar, men det här tar priset. I det här brevet från FN står det klart och tydligt angående medlemskapet man fick 1992 som NGO (None Goverment Organisation) att man "applied for" 1991. Alltså ansökte, det är inget som du får i Cornflakes paketet.
Under 2000-talet när man fortsatt att beblanda sig med FN via medlemskap i OSCE har detta också varit som NGO.
http://www.jwfacts.com/images/united-nations-2001.jpg

Politik är i grund och botten ett sätt att lösa problem. Begreppet innefattar så mycket mer än att "fatta beslut". Är man medlem förbinder man sig till vissa obligationer och man deltar bla på möten. Genom att vara en medlem kan man påverka, diskutera, lämna anföranden, lobba (tex genom att få andra att fatta beslut åt en). Är man bara ute efter information finns det ingen som helst anledning att vara medlem. Är du medlem i ett politiskt organ, ja då är du en del av politiken.

Kan du tala om för mig hur agendan, som jag för övrigt är fullt insatt i på något förbannat sätt skulle rättfärdiga eran existens i ett FN-organ?
Smussla betyder nog något annat för dig än mig. Inte ett enda ord finns att läsa om FN, OSCE, statsbidrag eller hedgefonder för vanliga vittnen. Varför skrivs det inget om det om man har så rent mjöl i påsen. Varje gång man pratar med ett vittne om det så står dom som fågelholkar och gapar, ingen känner till det......varför.
Jo för er organisations beteende är ett hyckleri. Man fördömmer andra för det man själv gör.
Så här skriver man om FN.

"No, the UN is not a blessing, even though the religious clergy of Christendom and the rabbis of Jewry pray heaven’s blessing upon that organization. It is really “the image of the wild beast,” the visible political, commercial organization of “the god of this system of things,” Satan the Devil. So the UN will soon be destroyed along with that beastly organization." Watchtower 1984 Sep 15 p.15

Vakttornet 1989 15 april s 14:

”Slog denna på Bibeln grundade förutsägelse in? Ja, det gjorde den verklige! År 1945 steg det internationella ”vilddjuret” upp ur overksamhetens avgrund som Förenta nationerna. Trots att det stora Babylon har försvagats av sitt fall, har det fortsatt att ägna sig åt sitt skökoleverne med FN-”vilddjuret”.

Vakttornet 1987 1 september sid 20:

”Förenta nationerna är faktiskt en världslig sammansvärjning mot Jehova Gud och hans överlämnade vittnen på jorden. Det är faktiskt en konspiration där de världsliga nationerna slår sina kloka huvuden ihop och smider ränker om vad de skulle kunna göra mot Jehova Guds synliga organisation på jorden”

"If Christendom had sought peace with Jehovahs King, Jesus Christ, then she would have avoided the coming flash flood.Compare Luke 19:42-44. 10 However, she has not done so. Instead, in her quest for peace and security, she insinuates herself into the favor of the political leaders of the nations this despite the Bibles warning that friendship with the world is enmity with God. (James 4:4) Moreover, in 1919 she strongly advocated the League of Nations as mans best hope for peace. Since 1945 she has put her hope in the United Nations. (Compare Revelation 17:3, 11.) How extensive is her involvement with this organization? 11 A recent book gives an idea when it states: No less than twenty-four Catholic organizations are represented at the UN. Several of the worlds religious leaders have visited the international organization. Most memorable were the visits of His Holiness Pope Paul VI during the General Assembly in 1965 and of Pope John Paul II in 1979. Many religions have special invocations, prayers, hymns and services for the United Nations. The most important examples are those of the Catholic, the Unitarian-Universalist, the Baptist and the Bahai faiths." Watchtower 1991 Jun 1 p.17

Det här gott folk är bara ett litet axplock från jv-litteratur på hur man fördömmer FN och alla som associerar med dem.
Observera hur man kallar organisationen för satans, det är en sammansvärjning mot Jehova och den är även politisk.
Men nu händer det vanliga som alltid sker inom Jehovas Vittnen. Man tar fram måttstockarna, alltså en som man mäter andra med och en som man mäter sig själv med. Den man mäter sig själv med, ja den är mycket humanare än den man fördömmer andra med. Titta bara på Julitsaja hur han slår knyt på sig själv för att hitta ursäkter och anklagar andra för att sprida förtal och hatpropaganda.

Till det sistnämnda vill jag bara säga till dig: Rappakalja. Du har som vanligt ingenting att komma med, du bara bullshittar hela tiden. Kom med något konkret någon gång.
Det här är inte församlingen jv utan här har alla rätt att läsa och publicera. Jag förstår att det kan vara omvälvande för dig att människor faktiskt läser och tar del av den litteratur som jv-ledning starkt förbjuder, men det innebär inte att den är falsk.
Nej hörru du, slänga ur dig obefogade anklagelser till höger och vänster kommer inte att på något sätt förminska hyckleriet.
Din lilla NordKorea värld fungerar inte här bland fritt tänkande människor.

Läs hela FN-storyn här.
http://www.jwfacts.com/watchtower/united-nations-association.php
Citera
2011-12-29, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ttsp
Julistaja ljuger inte, ni är helt otroliga, det är ni som är lögnarna. Ni hoppas väl att människor tror på era lögner och inte går vidare med att undersöka detta själva. Visst, det finns nog många som går på era lögner, men dom är förmodligen inte ens intresserade av frågan, utan nöjer sig med att få det bekräftat för sig att Jehovas vittnen är som dom trott i sina fördomar.

Fel igen, ttsp.
Jag hoppas verkligen att så många som möjligt undersöker det själva.
Saken är så tydlig att ingen som är det minsta objektiv kan missa det.
All behövlig dokumentation finns tillgänglig för att bilda sig en egen uppfattning grundad på fakta.

T o m Sällskapet visar att Julistaja ljuger.
De skriver ju att de ansökte om medlemskap för att få tillgång till biblioteket.
http://www.jwfacts.com/images/UNeldersletter.jpg

Jag uppmanar alla att läsa på länken som KalleGustav gav.
Läs alla offentliga dokument som finns inkluderade där.
Vill du fortfarande ge stöd åt Julistajas lögner, ttsp?
Citera
2011-12-29, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benny Hedning

De flesta JV som är insatta i ämnet har faktiskt vett att hålla käft om det.
Jag känner flera som är trogna JV, men som kan erkänna att det här är bland de mer misslyckade grepp som har gjorts av Sällskapet.
Så gör man om man är ärlig.
Julistaja skulle kunna komma undan med att han inte var insatt, men när han påstår att han är det då gör han sig själv till en lögnare när tydliga fakta visar att han har fel.
Jag har sett flera försök till bortförklaringar från JV om det här med FN, men påståendet att de fick ett medlemskap utan att veta om det var nog den dummaste hittills.
Citera
2011-12-29, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalleGustav
När jag första gången tog upp det här med FN och OSCE blev jag beskylld för att vara en lögnare!
När du inte längre kan blunda för detta ja då försöker du rättfärdiga din organisations beteende med all världens konstigheter.
-JV tog inga beslut- alltså har vi inte deltagit politiskt.
-Agendan på mötet.
Även tokigheter som att man fått medlemskap utan vetskap nämner du. Vi kan väl börja med det sistnämnda:

"Sällskapet hade inte aktivt sökt något medlemsskap. På något sätt har man fått ett medlemsskap automatiskt utan att ha fått kännedom om det".
Mycket dumt har jag hört i mina dagar, men det här tar priset. I det här brevet från FN står det klart och tydligt angående medlemskapet man fick 1992 som NGO (None Goverment Organisation) att man "applied for" 1991. Alltså ansökte, det är inget som du får i Cornflakes paketet.
Under 2000-talet när man fortsatt att beblanda sig med FN via medlemskap i OSCE har detta också varit som NGO.
http://www.jwfacts.com/images/united-nations-2001.jpg

Politik är i grund och botten ett sätt att lösa problem. Begreppet innefattar så mycket mer än att "fatta beslut". Är man medlem förbinder man sig till vissa obligationer och man deltar bla på möten. Genom att vara en medlem kan man påverka, diskutera, lämna anföranden, lobba (tex genom att få andra att fatta beslut åt en). Är man bara ute efter information finns det ingen som helst anledning att vara medlem. Är du medlem i ett politiskt organ, ja då är du en del av politiken.

Kan du tala om för mig hur agendan, som jag för övrigt är fullt insatt i på något förbannat sätt skulle rättfärdiga eran existens i ett FN-organ?
Smussla betyder nog något annat för dig än mig. Inte ett enda ord finns att läsa om FN, OSCE, statsbidrag eller hedgefonder för vanliga vittnen. Varför skrivs det inget om det om man har så rent mjöl i påsen. Varje gång man pratar med ett vittne om det så står dom som fågelholkar och gapar, ingen känner till det......varför.
Jo för er organisations beteende är ett hyckleri. Man fördömmer andra för det man själv gör.
Så här skriver man om FN.

"No, the UN is not a blessing, even though the religious clergy of Christendom and the rabbis of Jewry pray heaven’s blessing upon that organization. It is really “the image of the wild beast,” the visible political, commercial organization of “the god of this system of things,” Satan the Devil. So the UN will soon be destroyed along with that beastly organization." Watchtower 1984 Sep 15 p.15

Vakttornet 1989 15 april s 14:

”Slog denna på Bibeln grundade förutsägelse in? Ja, det gjorde den verklige! År 1945 steg det internationella ”vilddjuret” upp ur overksamhetens avgrund som Förenta nationerna. Trots att det stora Babylon har försvagats av sitt fall, har det fortsatt att ägna sig åt sitt skökoleverne med FN-”vilddjuret”.

Vakttornet 1987 1 september sid 20:

”Förenta nationerna är faktiskt en världslig sammansvärjning mot Jehova Gud och hans överlämnade vittnen på jorden. Det är faktiskt en konspiration där de världsliga nationerna slår sina kloka huvuden ihop och smider ränker om vad de skulle kunna göra mot Jehova Guds synliga organisation på jorden”

"If Christendom had sought peace with Jehovahs King, Jesus Christ, then she would have avoided the coming flash flood.Compare Luke 19:42-44. 10 However, she has not done so. Instead, in her quest for peace and security, she insinuates herself into the favor of the political leaders of the nations this despite the Bibles warning that friendship with the world is enmity with God. (James 4:4) Moreover, in 1919 she strongly advocated the League of Nations as mans best hope for peace. Since 1945 she has put her hope in the United Nations. (Compare Revelation 17:3, 11.) How extensive is her involvement with this organization? 11 A recent book gives an idea when it states: No less than twenty-four Catholic organizations are represented at the UN. Several of the worlds religious leaders have visited the international organization. Most memorable were the visits of His Holiness Pope Paul VI during the General Assembly in 1965 and of Pope John Paul II in 1979. Many religions have special invocations, prayers, hymns and services for the United Nations. The most important examples are those of the Catholic, the Unitarian-Universalist, the Baptist and the Bahai faiths." Watchtower 1991 Jun 1 p.17

Det här gott folk är bara ett litet axplock från jv-litteratur på hur man fördömmer FN och alla som associerar med dem.
Observera hur man kallar organisationen för satans, det är en sammansvärjning mot Jehova och den är även politisk.
Men nu händer det vanliga som alltid sker inom Jehovas Vittnen. Man tar fram måttstockarna, alltså en som man mäter andra med och en som man mäter sig själv med. Den man mäter sig själv med, ja den är mycket humanare än den man fördömmer andra med. Titta bara på Julitsaja hur han slår knyt på sig själv för att hitta ursäkter och anklagar andra för att sprida förtal och hatpropaganda.

Till det sistnämnda vill jag bara säga till dig: Rappakalja. Du har som vanligt ingenting att komma med, du bara bullshittar hela tiden. Kom med något konkret någon gång.
Det här är inte församlingen jv utan här har alla rätt att läsa och publicera. Jag förstår att det kan vara omvälvande för dig att människor faktiskt läser och tar del av den litteratur som jv-ledning starkt förbjuder, men det innebär inte att den är falsk.
Nej hörru du, slänga ur dig obefogade anklagelser till höger och vänster kommer inte att på något sätt förminska hyckleriet.
Din lilla NordKorea värld fungerar inte här bland fritt tänkande människor.

Läs hela FN-storyn här.
http://www.jwfacts.com/watchtower/united-nations-association.php

Tack KalleGustav för ditt arbete.
Tänkte precis själv ge mig i kast med uppgiften att visa läsarna vem som egentligen ljuger.

Vad tror du, är de 2 herrarna gruvligt okunniga eller har vi med fullblodslögnare att göra?
Citera
2011-12-29, 21:19
Medlem
KalleGustavs avatar
Citat:
De flesta JV som är insatta i ämnet har faktiskt vett att hålla käft om det.
Jag känner flera som är trogna JV, men som kan erkänna att det här är bland de mer misslyckade grepp som har gjorts av Sällskapet.
Så gör man om man är ärlig.
Julistaja skulle kunna komma undan med att han inte var insatt, men när han påstår att han är det då gör han sig själv till en lögnare när tydliga fakta visar att han har fel.
Jag har sett flera försök till bortförklaringar från JV om det här med FN, men påståendet att de fick ett medlemskap utan att veta om det var nog den dummaste hittills.

Ja hur man än vänder och vrider och försöker att bortförklara så kvarstår fortfarande det mest elementära: Lever man som man lär?

Citera
2011-12-29, 21:32
Medlem
KalleGustavs avatar
Citat:
Tack KalleGustav för ditt arbete.
Tänkte precis själv ge mig i kast med uppgiften att visa läsarna vem som egentligen ljuger.

Vad tror du, är de 2 herrarna gruvligt okunniga eller har vi med fullblodslögnare att göra?

Ja vad skall man säga? Det finns ju gränser för allt och vissa saker faller ju på sin egen orimlighet, men jag skall nog undvika och säga vad jag tror om deras avsikter, men de är långt i från normalt.

Var och en kan ju själv läsa igenom länken och göra sin egen bedömning.
Den är otroligt täckande med alla officiella dokument, referenser till tidningsartiklarna som först knäckte storyn och även breven som jv-ledning har skrivit.
Citera
2011-12-29, 21:45
Medlem
Citat:
Ja vad skall man säga? Det finns ju gränser för allt och vissa saker faller ju på sin egen orimlighet, men jag skall nog undvika och säga vad jag tror om deras avsikter, men de är långt i från normalt.

Var och en kan ju själv läsa igenom länken och göra sin egen bedömning.
Den är otroligt täckande med alla officiella dokument, referenser till tidningsartiklarna som först knäckte storyn och även breven som jv-ledning har skrivit.

Du har givetvis rätt.
Jag blir bara så rasande förbannad på uppförandet.
Det är okej att medge att man inte vet, och okej att medge att man hade fel.
Men det är aldrig någonsin okej att komma med anklagelser om lögn när fakta bevisar motsatsen.

Ja, dokumenten bevisar att Sällskapet visar att Julistajas påståenden är lögn, och att FN visar att Sällskapets förklaringar är lögn.
Man önskar att dessa JV kunde ha kuraget att medge felen.
Det kan faktiskt många JV göra och ändå stanna kvar som JV.
Citera
2011-12-29, 22:07
Medlem
KalleGustavs avatar
Citat:
Du har givetvis rätt.
Jag blir bara så rasande förbannad på uppförandet.
Det är okej att medge att man inte vet, och okej att medge att man hade fel.
Men det är aldrig någonsin okej att komma med anklagelser om lögn när fakta bevisar motsatsen.

Ja, dokumenten bevisar att Sällskapet visar att Julistajas påståenden är lögn, och att FN visar att Sällskapets förklaringar är lögn.
Man önskar att dessa JV kunde ha kuraget att medge felen.
Det kan faktiskt många JV göra och ändå stanna kvar som JV.

Visst förstår jag din ilska, men vissa människor går inte att resonera med.
Lyssna på de första 20 sekunderna av uppdrag granskning här:
http://www.youtube.com/watch?v=pgyIsa8DChE

Känns det igen?
Det enda man kan göra är att vara saklig, korrekt och hålla sig till sanningen. Som du ser är dom duktiga på att slänga ur sig anklagelser om lögner, men de kan aldrig påvisa dem. Konstigt va? Inte en enda gång.

Precis som det står i deras litteratur. Varningar om internet och alla lögner som skrivs om dem. Inte en enda gång har jag kunnat läsa om en preciserad lögn. Nej bara varningar och förbud mot att läsa viss litteratur och hemsidor.
Vad är det man är så förbannat rädd för att folk skall läsa som deras "sanning" inte klarar av?
Senast redigerad av KalleGustav 2011-12-29 kl. 22:10.
Citera
2011-12-29, 23:41
Medlem
Citat:
Visst förstår jag din ilska, men vissa människor går inte att resonera med.
Lyssna på de första 20 sekunderna av uppdrag granskning här:
http://www.youtube.com/watch?v=pgyIsa8DChE

Känns det igen?
Det enda man kan göra är att vara saklig, korrekt och hålla sig till sanningen. Som du ser är dom duktiga på att slänga ur sig anklagelser om lögner, men de kan aldrig påvisa dem. Konstigt va? Inte en enda gång.

Precis som det står i deras litteratur. Varningar om internet och alla lögner som skrivs om dem. Inte en enda gång har jag kunnat läsa om en preciserad lögn. Nej bara varningar och förbud mot att läsa viss litteratur och hemsidor.
Vad är det man är så förbannat rädd för att folk skall läsa som deras "sanning" inte klarar av?

Jo jag vet, de sätter =-tecken mellan kritik av organisationen och lögn.
Det spelar aldrig nån roll hur saklig kritiken är, det låter ändå likadant varje gång.
Julistaja och ttsp är läraktiga och kör samma race.
Aldrig, aldrig att de bevisar sina påståenden, bara samma gamla anklagelser utan substans.
Jag undrar om de egentligen förväntar sig att nån ska tro dem, eller om det bara är nån slags inlärda reflexer?
Jag har också försvarat organisationen när jag trodde att de hade rätt, men slutade i samma ögonblick som jag insåg att det var jag som hade blivit lurad.
Men vissa slutar visst aldrig.
Undrar varför?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in