Har en C: partition som r c:a 78GB
Windows 7 (64bit) r c:a 20GB och s har jag PS Elements som tar upp c:a 1 GB + lite bilder etc. p 6GB.
MEN...
om jag kollar p egenskaper fr disken s str det att det r 42,3GB anvnt och 35,6GB ledigt.
Vad kan vara anledningen till detta? Det verkar vara c:a 15GB som tas upp av ngot jag inte kan se.
Jag har Spotify och vet att det cachar en hel del men fattar inte var. ( kanske nn kan frklara var med svenska windows7-termer)
Var sparar Google Chrome temp-filer? Var ligger Chrome frresten? Hittar det inte i program-mappen.
Svar nskas av nyfiken. Tack och frlt.
Senast redigerad av sqrt25 2011-11-06 kl. 14:02.
Har ungefr samma problem, bara att min ssd p 60 GB (55) bestr av OS (18 GB) och andra program som tar upp ca 8 GB. Problemet r att det str att det bara finns 5 GB ledigt, allts r det nstan 30 GB som gtt upp i rk. probrems?
Har ungefr samma problem, bara att min ssd p 60 GB (55) bestr av OS (18 GB) och andra program som tar upp ca 8 GB. Problemet r att det str att det bara finns 5 GB ledigt, allts r det nstan 30 GB som gtt upp i rk. probrems?
1. t helvete med ditt username. Vad i hela?
2. Vlkommen till Flashback!
3. Har du provat visa alla dolda filer och sen ska p * fr att kunna lista alla filer p disken. Sortera sen i storleksordning s br du se om ngon fil r berstor p disken. Win 7 eller XP frresten?
1. t helvete med ditt username. Vad i hela?
2. Vlkommen till Flashback!
3. Har du provat visa alla dolda filer och sen ska p * fr att kunna lista alla filer p disken. Sortera sen i storleksordning s br du se om ngon fil r berstor p disken. Win 7 eller XP frresten?
1. when you see it, you'll shit brix.
2. tack. actually just bytt anvndare.
3. Ja, testat allt har nyformaterad Win 7. Fr intala mig att det r ntt virus o skita i det. Orkar inte krabba mer.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!