2011-11-06, 16:30
Medlem
marreparres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillirns
Är det någon som har prövat ringa Erik Reinfeldt för en kommentar? 0733105661. Själv har jag för dålig karaktär för att ringa till en person jag inte känner.

Det går väl att spela in ett samtal på moderna mobiler nuförtiden. Den som gör det förtjänar dagens flashback-pris. Fråga om det är han som skrivit inlägget helt enkelt, killen verkar ju så pantad att han säkert skulle svara ja på det, med glad och stolt röst.
Senast redigerad av marreparre 2011-11-06 kl. 16:50.
Citera
2011-11-06, 16:31
Medlem
Norpheuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detvardåsjälva
Det är illa att behöva bli misshandlad för sina egna åsikter, men det är väl för fan värre att bli misshandlad för någon annans åsikter?

För familjen Reinfeldt o övriga moderater spelar det ingen roll så länge det är någon annan som får spö. Hoppas Erics nästa omgång blir ordentligt utförd av en riktig ghettobabbe så ska du se att Reinfeldtbörjar leva upp till sitt tyska ursprung
Citera
2011-11-06, 16:33
Medlem
Att Erik ofta hamnar i bråk har ingenting med slumpen att göra. Han är en av de vidrigaste personer jag någonsin har träffat.

Jag var på festen i Alvik innan själva Eriks misshandel skedde och där de först började bråka. Erik hade kallat en av killarna som senare skulle puckla på honom för "blattesvin". Antagligen så kontrade killen tillbaka med någon spydig kommentar och Erik blev förbannad och ville gå ut på gatan och slås. Den andra killen hängde med ut men han sa att han inte ville slås. Erik försökte hetsa honom att slå honom genom att säga "jag kan ta första slaget, slå mig bara" och visa ena kinden. Killen förklarade klart och tydligt att han inte ville slås. Genast började alla Eriks djurs-polare klappa i takt och ropa "råtta, råtta". Killens polare kom då in och puttade iväg Erik och sa att dem ska dra. Erik börjar slå på honom och alla hans polare (10-12 pers) börjar slå på killens kompis och sparka på honom när han ligger ner. En av Eriks polare stoppar misshandel genom att lägga sig på offret. När de fick tid sprang dem iväg till tunnelbanan. Eriks gäng diskuterar i några minuter och senare börjar springa till tunnelbanan för puckla på dem igen.

Jag var inne på festen vi detta tillfälle men det här är vad jag hörde av min polare som var där ute och såg allting.
Citera
Medlem
MedelLagoms avatar
Äntligen en Reinfeldt med lite kuk och som vågar säga vad han egentligen tycker.

Killen borde hyllas och inte kritiseras för att han är ärlig om Mona Sahlin och annat som skräpar ner Sverige. Varför skulle han inte få tycka och tänka precis som han vill bara för hans farsa är statsminister? Åsiktsförtryckarvänstern går på högvarv så vi ska glömma alla Ljugholts bidragsfusk.

Kom igen Fredde, avgå och låt din son ta över. Give Sweden a break.
Citera
Medlem
Storalfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viktward
Storalf, vilket jävla lyshuvud du är! Ifall du kunde trycka fram lite vilja ur dig så skulle du kunna bli hur rik och framgånsrik som helst! Med moderaternas politik så kan folk växa i samhället och nya jobbtillfällen skapas! Folket får mer valmöjligheter istället för att skattepengar ska gå till A-kassa och bidragskassa som den gör med socialdemokratisk politik. Det partiet du verkar sympatisera med. Socialdemokratisk politik uppmuntrar folk till att ligga hemma på soffan och ta sig på pungen medans några tusenlappar dimper ner i brevlådan en gång i månaden som sedan
läggs på knogjärn och nudlar. Inte fan konstigt att man varken kommer någon vart eller blir ekonomiskt välställd som sosse.

Jag är mer höger än du kan ana, vad det nu skulle ha med mina åsikter om ungens beteende att göra. Något har ju onekligen gått snett när han sitter och uttrycker sig som han gör på sin öppna facebookprofil. Antingen är det bristande uppfostran eller så har han någon form av psykisk störning och i sådant fall borde ändå inte föräldrarna tillåta honom att sitta och skriva på internet under eget namn.
Citera
Medlem
Lillirnss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detvardåsjälva
Det är illa att behöva bli misshandlad för sina egna åsikter, men det är väl för fan värre att bli misshandlad för någon annans åsikter?

Nu var det ju inte därför han fick en flaska i skallen. Läs tråden!
Citera
2011-11-06, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillirns
Är det någon som har prövat ringa Erik Reinfeldt för en kommentar? 0733105661. Själv har jag för dålig karaktär för att ringa till en person jag inte känner.

Han sitter väl häktad nu? Anhöll dem inte honom för den föregående misshandel i Bromma, när han och hans gäng nitade en annan kille stenhårt?

Eric eller Rico som han kallas hade förövrigt slagit sönder er pajjasar här inne på nolltid.
Citera
2011-11-06, 16:37
Medlem
minkks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marreparre
Det går väl att spela in ett samtal på moderna mobiler nuförtiden. Den som gör det förtjänar dagens flashback-pris. Fråga om det är han som skrivit inlägget helt enkelt, killen verkar ju så pantad att han säkert skulle svara ja på det, men glad och stolt röst

Du är otroligt naiv om du inte insett att det är han som har skrivit detta på facebook. Här är seger dansen han diskuterar på bilden: http://www.youtube.com/watch?v=OvRHGjBzpXc&hd=1

kolla från 0:35

Hur kan Fredrik Reinfeldt styr denna NATION när han inte ens kan uppfostra sin skithög till son ?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norpheus
För familjen Reinfeldt o övriga moderater spelar det ingen roll så länge det är någon annan som får spö. Hoppas Erics nästa omgång blir ordentligt utförd av en riktig ghettobabbe så ska du se att Reinfeldtbörjar leva upp till sitt tyska ursprung

han har väl en anfader som var mulatt
Citera
Medlem
marreparres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knugenafsvea
http://f.cl.ly/items/1d2o0x030r3i3N0n0o1M/DSCN1058.MOV

Haha, fan va klockren du är, nu blev jag lite nöjd.

Bara en fråga, det står Erik Reinfeldt i drop down-listan där, sen står det Erik Holmberg i profilen, hur kommer det sig (Rent Facebook-tekniskt då, jag vet att Filippas tidigare namn var Holmberg). Och jag vet att frågan kommit upp tidigare har jag för mig men, hur kommer det sig att du är vän med galningen

Bra jobbat!
Senast redigerad av marreparre 2011-11-06 kl. 16:39.
Citera
Medlem
Pallevantes avatar
Så han fick stryk inte för vad andra tycker om att han är en Reinfeldt, utan för hur han själv beter sig på grund av det? En liten skitsprätt med andra ord.
Citera
2011-11-06, 16:39
Medlem
fyfan över 30pers har skrivit "naw gubben krya på dig" å liknande skit på hans facebook. Sen vafan han fick spö, som det låter förtjäna han väl det också, så inge mer med det.
Förhoppningsvis så låter dom han inte springa runt på stureplan mitt i natten längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in