2011-11-25, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MenskSkotter
Polisen har nu börjat ringa runt till vittnen och bett dem vittna vid rättegången, den är snart alltså!

Tror ni man kan åka dit och kolla?
Men har fortfarande ingen anmält Erik och hans vänner? och ja- du kan nog kolla.
Citera
2011-11-29, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grodanbollekalle
Men har fortfarande ingen anmält Erik och hans vänner? och ja- du kan nog kolla.

Inte vad som kommit fram ännu. Troligtvis inte.
Citera
2011-12-11, 01:30
Medlem
xabiits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
Så jävla rätt sagt. Ok om det vore statsministern SJÄLV osv. som ska sitta på massa luriga försvar o ekonomistrategiska hemligheter, då ska det väl fan redas ut. Men hans pojk? Sen får man en sur snutbrud efter 10 minuter i luren som säger "aja men din kompis kan väl ta sig till sjukhuset, kanske är en bra idé?" när en bekant till mig blev kulturberikad. Inte ett SNACK om att leta GM´s där inte.

Tyvärr så har sverige blivit så :/ dock så ska vi vara glada att det är inte som i USA
Citera
2011-12-11, 20:00
Medlem
Jag känner de tre stycken skyldiga. De är allihopa vita (en italienare) födda år 95.
Citera
2011-12-11, 21:22
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AkkA-IjD
Jag känner de tre stycken skyldiga. De är allihopa vita (en italienare) födda år 95.
Två frågor:
1. Hur känns det?

2. Du skriver tre skyldiga. Vem menar du förutom MK och SN-Telia?
Citera
2011-12-12, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Två frågor:
1. Hur känns det?

2. Du skriver tre skyldiga. Vem menar du förutom MK och SN-Telia?
Han kanske menar den som unge Reinfeldt och hans vänner nitade utanför villan i Bromma. Han har ett italienskklingande namn.
Citera
2011-12-13, 16:29
Medlem
Citat:

Du verkar inte känna dom, eftersom det bara är MK & SN som är misstänkta.
Citera
2011-12-13, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grodanbollekalle
Han kanske menar den som unge Reinfeldt och hans vänner nitade utanför villan i Bromma. Han har ett italienskklingande namn.

Det är ett spanskt efternamn
Citera
2011-12-13, 21:03
Medlem
MikaelHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McPower
"När det gick upp för polisen vem offret på Stureplan var satte de in stora resurser för att gripa gärningsmannen".
för alla människor är tydligen inte lika värda.hade det varit nån random snubbe så hade inte samma resurser satts in då eller?
Tycker det är oerhört illa formulerat för det är precis som du själv säger. De prioriterar honom för den saken skull och är fel.

Men jag själv har blivit misshandlad vid Sture och polisen var oerhört effektiv. 4 bilar letade och fann GM inom 30 min som jag fick identifiera. Det berodde inte på min far utan på att polisen ÄR effektiv och hjälpsam. Men sådant skriver man inte om för det gör ingen bra nyhet.

Fick även hjälp av en kvinna som såg händelsen och råkade vara sjuksköterska så jag fick vård direkt hahaha
Citera
2011-12-13, 22:34
Medlem
P-B-s avatar
Oavsett vad som har hänt är det aldrig okej att slå en glasflaska i huvudet, det kan ju få extrema konsekvenser.

ER är knappast känd som den trevligaste killen men det känns lite väl mycket moderathat över allt som sägs.
Citera
2012-01-23, 18:46
Medlem
Nu ska det vara klart att den ena av de två misstänkta kommer att åtalas för misshandel eller grov sådan:
http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/649276-fallet-med-misshandeln-av-reinfeldts-son-star-stilla
Citera
2012-01-24, 09:55
Medlem
TheLangolierss avatar
Citat:
Då anmäler du dom och vittnar. Se nu till att göra rätt för dig. Eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in