2011-11-06, 00:17
Medlem
FeedMyInfections avatar
Undrar åsikt angående denna video man fått länkan av tillsvidare anonym person:

Riktigt vidrig om jag får säga så kolla inte om ja ni inte pallar det.

det jag själv känner förutom äcklad som något in i.... är väl att den kanske inte ens är laglig?
Jag tycker inte den verkar helt "acted out" men ja jag vet inte helt, så jag undrar er åsikt.

Därefter undrar jag hur man rapporterar stream sidor etc till polisen, om denna video nu är så sjukt groteskt som den verkar vara.
Citera
2011-11-06, 00:21
Medlem
Dr_Dollars avatar
Vad är det som säger att den här filmen är äkta då..?

Porrbolagen gör allt för att kränga filmer.
Citera
2011-11-06, 00:33
Medlem
johanness avatar
vad skulle vara olagligt med det här klippet? ingen av de inblandade verkar vara under arton, och det är nog knappast tal om olaga våldsskildring (att bruden ibland kommer ihåg att säga "nej" på vilket språk det nu är de talar räcker inte). och även om detta skulle anses vara olaga våldsskildring i sverige är det inte så relevant då svensk lagstiftning troligen inte är tillämplig här.
Senast redigerad av johannes 2011-11-06 kl. 01:19.
Citera
2011-11-06, 01:13
Medlem
Vad är problemet? har ts nyss hittat internet? dessutom är det garanterat något sunkigt porrbolag som gjort videon, vem håller i kameran t.ex.

Sluta censurera internet med anmälningar osv hit och dit har du inget bättre för dig? polisen, porrbolagen, tidningarna och steamsidorna har annat för sig än att lyssna på ditt gnäll. Vill du inte se skiten stäng av den. Det kanske är bättre att ts återgår till att gråtrunka i fosterställning i takt till beethoven symphony nr9 istället för att surfa porr.
Senast redigerad av getz 2011-11-06 kl. 01:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in