Hejsan är lite osäker på vad jag har för sjukdom och skulle uppskatta all hjälp, lite fakta för att förstå hur min situtation ligger till:
Sedan vid 10-12 års åldern (fram tills nu) så har jag fått lite problem när sår ska läka. När jag var 13 år och tog hål i örat så växte sig en liten knopp som har en helt annorlunda färg än min hudfärg(vit), knoppen såg lite lila/rosa-aktig, lite köttigt såg det även ut. Knoppen var väldigt liten till att börja med men blev större med tiden, opererade (skar i princip bort den) sedan bort den och alltid verkade se bra ut men efter ett par månader så började en ny knopp växa från "snittet" och blir betydligt större. Kontaktade då en hudläkare som tyvärr inte är tillgänglig längre, hur som helst så besökte jag honom regelbundligt och varje besök så sprutade han in någon vätska i knoppen och knoppen började sakta och säkert bli mindre.
Har även kontaktat en ny hudläkare för ett par månader sedan, läkaren tog en bit utav huden och de sa att resultatet var positivt, inget allvarligt med andra ord. Dock så börjar en ny knopp växa ur snittet som hon tog hudbiten ifrån

.
Så nu hoppas jag att ni läsare skulle kunna besvara min fråga, vad för sjukdom jag egentligen har och jag är även väldigt sugen på att tatuera mig och vad konsekvenserna kan bli.
Om det är något otydligt är det bara och fråga, kan även lägga upp bilder på mina "sår" och knoppar som har uppkommit med tiden.