2011-11-04, 17:47
Medlem
Hej !

Jag skall nu uppdatera min tele, hur gör man får att inte mista mina sms, tele nr, appar m..m?
Sist gång raderades allt, och det var mindre kul, haha.

Hur gör man backup? Hittar inget om det.

Tack på förhand.
Citera
2011-11-04, 18:00
Medlem
Kungensbordells avatar
I menyn finns det ett program som heter säkerhetskopiera eller någe sånt, där kan du göra backup. Gjorde jag sist jag uppdaterade och det gick prima. x10-serien går väl inte högre än android 2.1 förresten? Har för mig att jag läste det någonstans.
Citera
2011-11-04, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungensbordell
I menyn finns det ett program som heter säkerhetskopiera eller någe sånt, där kan du göra backup. Gjorde jag sist jag uppdaterade och det gick prima. x10-serien går väl inte högre än android 2.1 förresten? Har för mig att jag läste det någonstans.

Det stämmer, X10 kan endast köra Android 2.1, dem slutade uppdatera telefonen när dem istället skapade en ny version av Xperia Mini Pro.
Citera
2011-11-06, 01:14
Medlem
Naiths avatar
Vet inte var ni får er information ifrån men senaste programvaran till Sony Ericsson Xperia X10i/a är 2.3.3. Finns tillgänglig via PC Companion och Update Service.

All information i telefonen försvinner mycket riktigt då telefonen uppdateras så gör en backup med telefonens inbyggda backupprogram innan. Återställ sedan backupen med hjälp av denna applikation: http://db.tt/3KSoE9Gk
Citera
2011-11-06, 11:48
Medlem
Tackar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här