Citat:
Jag vet inte var jag skulle ha uttryckt något som ger dig luft till detta?
Citat:
Tyvärr så missade du det väsentliga i rapporten nämligen att den är skriven av personer med anknytning till EPA och de har inte påstått att dokumentet är något annat än en rapport. Saken är istället den att vi nu ser tecken på att folk inom klimatskojarsekten börjar ta bladet från sin mun och börjar rapportera om skojeriet. Precis som jag förutsåg efter det att Scott Pruitt tog över och att Trump tog USA ur Parisöverenskommelsen. Nu ska du se att det kommer mer och jag tänker för min del se till att det får sin spridning även i den här tråden. Så slippa dina knivar för jag tror nog att med tiden kommer det dyka upp "vetenskapliga" rapporter som är peer-reviewed bortom allt tvivel. Fighten är här och sanningen ska segra!
Att det skulle gå utför för EPA när de tillsätter juristen Pruitt och frångå vetenskaplig metod är väl knappast en förutsägelse att skryta med. Även om den mycket riktigt är korrekt. Tyvärr så missade du det väsentliga i rapporten nämligen att den är skriven av personer med anknytning till EPA och de har inte påstått att dokumentet är något annat än en rapport. Saken är istället den att vi nu ser tecken på att folk inom klimatskojarsekten börjar ta bladet från sin mun och börjar rapportera om skojeriet. Precis som jag förutsåg efter det att Scott Pruitt tog över och att Trump tog USA ur Parisöverenskommelsen. Nu ska du se att det kommer mer och jag tänker för min del se till att det får sin spridning även i den här tråden. Så slippa dina knivar för jag tror nog att med tiden kommer det dyka upp "vetenskapliga" rapporter som är peer-reviewed bortom allt tvivel. Fighten är här och sanningen ska segra!
De publicerade fackgranskade vetenskapliga studierna får vi väl diskutera när de kommer. Om de publiceras av en hyfsat ansedd tidsskrift med hyfsad impact factor så är det klart att jag får ta till mig det. Detta är inte en sådan. Källkritik arbetet. Källkritik.
Eller var är den publicerad?
. Ledsen om du finner mig otrevlig för att jag påpekar brister i dina resonemang och metoder.