2014-09-06, 21:35
Medlem
Städfirma Stockholm

Hej! jag hade tänkt om man skulle anlita ett städbolag för lite hemstädning nu när det e så praktist med rut avdrag och allt! har kollat lite på olika hemsidor men det finns ju endel bolag! Men så hitta jag en sida www.AnnasStäd.se heter det! Någon som hört nått lr anlitat företaget förut? Dom andra företagen verkar va rätt dyra

kan tilllägga att ja bor i Sigtuna och företaget finns även där!

tack för svar!
Citera
2014-09-06, 21:48
Medlem
Du måste städa undan på alla ytor så att de bara kan glida in och finslipa lite med dammsugning och damma/putsa. Och vill du ha disken fixad så får du betala extra.
Ofta måste du även erhålla med egna produkter dvs dammsugare och rengöringsmedel. Och disken rör dem inte om du inte betalar extra

Googla Let's deal och ta del av deras rabatterbjudanden om du bara vill ha en engångsstäd? Annars tycker jag att du ska leta upp en firma som städar det DU vill ha städat till rimligt pris.

Personligen, då jag har lite av ett plottrigt hem så kände jag att det inte var värt det Men det var ändå lite lyxigt att prova på

Företaget jag hade var Rent Hem.
Citera
2026-05-21, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zoloth
Har kommit till insikt att jag pga mina arbetstider behöver anlita en städfirma som kan ta hand om min tvätt,disk samt städning av lägenheten , uppskattad tidsåtgång ca 3-4 timmar per vecka.

Vågar inte släppa ifrån mig mina nycklar till första bästa polack som dyker upp så frågar därför FB
kanske finns det någon annan här som anlitat en firma som dom tycker är bra?

Vad är ett rimligt pris för denna tjäst , lägenheten är en 2:a på 50m2.

jag kan absolut rekommendera bettys städ, vi använde dom för en lägenhet i samma storlek och jag tror vi betalade nån hundrig per h typ? skulle inte säga att du behöver 3-4 h per vecka, absolut inte. eller det beror ju på om du inte ens vill ställa i diskmaskin själv, då lär det behövas veckovis men annars så håller sig lägenheten fin om du tar varannan vecka, då behöver du bara komplettera lite i mellan. 100% värt. det blev la 600kr i mån för oss typ. extremt värt!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in