• 4
  • 5
2012-04-30, 01:53
Medlem
Solidisfasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viwil002
Haha, det där kan vara bland det roligaste jag har läst på Flashback. Hur kan du tro att man behöver någon som helst intelligens för att ta en master i ett så sketet ämne som konst?

Så det var det roligaste du har läst på flashback? Då kan du inte ha någon hög standard på vad humor innebär, du verkar snarare inskränkt och som en översittare. Och i övrigt, du menar att en person med IQ 70 kan prestera där? Nja... i sådana fall om de har extra tillförsyn och speciella rättigheter. Du har ju själv inte läst konst, det är höga intagningspoäng/ unika meriter som krävs för att man ska komma in då det är högt söktryck plus att de flesta som går där är väldigt kreativa och kan göra bra analyser av deras arbeten. Jag känner några som har gått där, och deras arbeten har hållit hög kvalitet. Ursäkta, men jag tycker bara att sådana som du är pinsamma, att yttra en sådan kommentar gör att du sjunker v'ldgit långt ner på "shysst och reko-kille" skalan. Tygla ditt temperament!
Citera
2012-04-30, 02:01
Medlem
Torgers avatar
Snortar Julia Frej kokain?

http://svtplay.se/v/2776017/kaka_pa_...p177285,1,f,-1

Efter cirka 30 sekunder
Citera
2012-05-09, 20:55
Medlem
Mikeyjamess avatar
Är hon lesbisk som Frej sjöng när Soran Ismail var där eller betyder lesbian nåt annat?
Citera
2012-05-17, 13:33
Medlem
Solidisfasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Är hon lesbisk som Frej sjöng när Soran Ismail var där eller betyder lesbian nåt annat?

Haha, vad menar du egentligen? Kakan är lesbisk, dvs. en lesbian i humoristisk mening. Jag tror att Julia Frej är straight.
Citera
2012-05-17, 13:35
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solidisfast
Haha, vad menar du egentligen? Kakan är lesbisk, dvs. en lesbian i humoristisk mening. Jag tror att Julia Frej är straight.

Så hon är lesbisk på riktigt? Satan vad tråkigt
Citera
2012-06-03, 23:04
Medlem
Jag hade köpt programmet om hon var runt 20, men kvinnan är för tusan 31 år gammal. Håller med Ts om hur det krampaktigt håller fast vid sina ungdomsideal av vad coolhet osv är. 30+are som skall visa världen att de är bäst på att vara "unga" retar jag mig på...
Citera
2012-06-03, 23:55
Medlem
vittblods avatar
Slösar ens 70 åringar bort sina liv på denna skiten.
Citera
2012-06-04, 00:24
Bannlyst
Hon Julia är ju riktigt bra på att sjunga.
Citera
2012-06-05, 23:10
Medlem
Intressant.

Jag är rätt säker på att det var Julia Frej som syntes för ett par år sedan i en SVT-dokumentär kallad "Varumärkt för livet". Där tog man upp ett flertal nya taktiker som produktföretag använde sig av för sin marknadsföring, eftersom traditionell reklam är hopplöst överspelad. En av metoderna var att utse "varumärkes-ambassadörer", som skulle representera vissa varumärken i sina kamratkretsar och därmed fungera som subtila reklambärare. Julia var utsedd till en sådan "varumärkesambassadör" och fick i utbyte hjälp med att utveckla sitt musikskapande, bl.a. via en workshop med Caroline af Ugglas. En del nätverkande med annat (köpt?) branschfolk verkade också ingå i paketet.

Nu verkar inte Julia vara särdeles kommersiell, så möjligen blev det inte så mycket av det samarbetet. Jag tycker mest att hon påminner om Christine Meltzers trubadur-figur i "Partaj"...
Citera
2012-08-31, 20:56
Bannlyst
Blir det en ny säsong? Vill höra Julia sjunga
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem