2011-11-03, 01:11
Medlem
Tjena jag har en Volvo 850 -96 med doch motor frn en v70 i. Bilen har nyligen brjat krngla, den r vldigt seg att starta. Och det knns som det blir vrre o vrre. nr det brja tog det bara ngon sekund frn d att man vred om till att den hoppa igng. nu tar det lite lngre. S jag undra ju d vad det kan vara?

Ps. har kopplat ur batteriet och tagit upp det p laddning ver natten. men tror inte det r det. d laddaren visade att batteriet hade 75% kvar p batteriet.

Tack p frhand / Dennis
Citera
2011-11-03, 02:54
Medlem
Mr_currys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dendadda87
Tjena jag har en Volvo 850 -96 med doch motor frn en v70 i. Bilen har nyligen brjat krngla, den r vldigt seg att starta. Och det knns som det blir vrre o vrre. nr det brja tog det bara ngon sekund frn d att man vred om till att den hoppa igng. nu tar det lite lngre. S jag undra ju d vad det kan vara?

Ps. har kopplat ur batteriet och tagit upp det p laddning ver natten. men tror inte det r det. d laddaren visade att batteriet hade 75% kvar p batteriet.

Tack p frhand / Dennis
Kan ju finnas flera hundra anledningar... Lyser det ngon slags varningslampa? Kolla servicemanualen i s fall eller lmna in den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in