Har sedan 1 månad tillbaka börjat gymma. Kör regelbundet runt 3-4 ggr i veckan och skulle nu vilja öka lite i mer muskelmassa. Vad kan ni rekommendera för produkt och varför? Proteinpulver eller kreatin, eaa osv? Vill helst bara köra på en produkt nu i början och ser hur det artar sig. Inte för dyrt heller!
Svårt att säga om du kommer öka i muskelmassa av något kosttillskott. Ditt liv, dina förutsättningar - och jag kan inget om de delarna.
Läs på om det du vill veta i klistrade trådar, och snart kommer du veta själv om du behöver det du frågar om.
Men det är just detta! :P Rekommendera mig en produkt jag kan börja med, sen kommer det säkert flyta på av sig självt. Vilken produkt börjar nya gymmare med först?
Men det är just detta! :P Rekommendera mig en produkt jag kan börja med, sen kommer det säkert flyta på av sig självt. Vilken produkt börjar nya gymmare med först?
AAS
Nee Men jag ber dig, titta i den stora tråden om kosttillskott och gå därefter vidare till t.ex. tråden om proteinpulver. Där finns det lite tips på produkter av prottepulver också.
Har du problem? =/
Kolla första svaret. Det är det rätta svaret. Mat med andra ord!
Eftersom att jag ställer en fråga så har jag ett problem ja, annars skulle jag inte ställa den. Har du problem?
Varför lyssnade du inte på första svaret då? Klart jag ser att du har stora problem annars hade jag inte skrivit i tråden och upplyst dig om att det var det bästa svaret du kunde få.
Har sedan 1 månad tillbaka börjat gymma. Kör regelbundet runt 3-4 ggr i veckan och skulle nu vilja öka lite i mer muskelmassa. Vad kan ni rekommendera för produkt och varför? Proteinpulver eller kreatin, eaa osv? Vill helst bara köra på en produkt nu i början och ser hur det artar sig. Inte för dyrt heller!
Tack på förhand!
EAA eller BCAA om du bara ska välja en produkt. Den höjer muskelproteinsyntesen i samband med träning bra mycket mer än vanlig mat