2014-12-20, 20:44
Medlem
Red-Pandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maensklig
Vackert slut på en bra serie. Sista scenen verkar redan ha blivit en stor snackis

Haha kan tänka mig det, var ju lite lebb vibbar där
Citera
2014-12-29, 01:15
Medlem
tjenaremannen123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Red-Panda
Haha kan tänka mig det, var ju lite lebb vibbar där :D
Kan säga att vibbarna du, jag och antagligen dom flesta kände var helt rätt!

Confirmed av skrivarna, korra och asami blev tillsammans! ;)
Anledningen till varför dom inte kunde visa det tydligare var pga att det ägs av nikelodeon som endast har hand om barnprogram, tydligen så platsar inte homosexuella i barnprogram enligt dom!

Mer allmänt till tråden så har det snackats om hur vidare det finns någon chans för serien att leva vidare. Där skrivs det mycket om att det bästa för serien skulle vara om den tas upp av Netflix. Netflix som ni vet äger en del stora serier och jag tror verkligen att avatar skulle passa in där! Deras tidigare animerade har floppat men denna serie är en redan existerande och välfungerande sådan.

Tror även att den skulle må bra av att slippa sina strikta regler kring att vara ett barnprogram då större delen av tittarna faktiskt inte är barn!
Citera
2015-01-04, 14:58
Medlem
f0zakeNs avatar
Tycker synd om Mako som inte fick varken Korra eller Asami
Citera
2015-01-08, 23:27
Medlem
dethalvabarnets avatar
Riktigt skitsäsong och det är på tok för många shills i detta forum.

Min lilltå hade mer fantasi än de bending fighter som hände. Och fan vad lata de va som animerade "mecha"-roboten.

Lesbiska sluten var helt oväntat men meh, who cares? kommer inte finnas någon fortsättning på avatar-verse med tanke på kvalitén på den här sista.
Citera
2015-01-16, 00:49
Medlem
M0wes avatar
E så ledsen att serien e slut bästa ungdomsserien jag sett no doubt... Ville gärna ha sett en ny säsong. Varför kan inte japaner som sprutar ut sig animerade serier skriva en hälften så bra story ens?
Citera
2015-01-16, 10:04
Medlem
Rokushikis avatar
Oerhört mycket sämre än dess föregångare, pinsamt faktiskt.
Citera
2015-03-25, 21:54
Medlem
Snapple-s avatar
Sorry om jag bumpar tråden, men jag är helt förstörd. Jag har nog aldrig fått så mycket känslor och blivit rörd på det sättet som när jag tittade på ATLA och Korra ATLA.

Det är som ett ända stort tomrum i mig just nu. Vad skall jag göra? Började titta på Attack of the Titan, det var OK men inte lika bra som korra.

Är det någon som sitter på tipps på liknande serier?

Fan började gråta i slutet
Citera
2022-07-14, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapple-
Sorry om jag bumpar tråden, men jag är helt förstörd. Jag har nog aldrig fått så mycket känslor och blivit rörd på det sättet som när jag tittade på ATLA och Korra ATLA.

Det är som ett ända stort tomrum i mig just nu. Vad skall jag göra? Började titta på Attack of the Titan, det var OK men inte lika bra som korra.

Är det någon som sitter på tipps på liknande serier?

Fan började gråta i slutet
Det kommer komma 3 filmer bland annat en om zuko.

Jag är nyfiken på vad som hände med sokka och suki.

I serietidningarna kan man få en viss förklaring bla hur aang dog
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in