2012-10-18, 13:53
Medlem
Dr Snoozes avatar
Mika Ojala till Häcken nästa år
http://svenska.yle.fi/artikel/2012/10/18/ul-mika-ojala-till-sverige
Citera
2012-10-19, 03:09
Medlem
xenosans avatar
"Abbas Hassan vill bort från IFK"
http://www.nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=8008493

Då håller vi tummarna för att han hittar något inom en snar framtid.
Citera
2012-10-19, 23:30
Medlem
Erik Johansson (GAIS) var tydligen på besök i Malmö idag tillsammans med sin agent. Värvning på g, kanske?
Citera
2012-10-19, 23:49
Medlem
SGustafsson91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NkR21
Erik Johansson (GAIS) var tydligen på besök i Malmö idag tillsammans med sin agent. Värvning på g, kanske?
Malmö är ju en av klubbarna som nämnts tidigare, så det vore knappast otänkbart.
Citera
2012-10-20, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PHP-GBG
Blåvitt och DIF ger sig in i jakten på Johansson.

Helt felaktigt, DIF är bara intresserade om han skriver på annars har de aldrig varit intresserade.
Citera
2012-10-20, 12:39
Medlem
SGustafsson91s avatar
Nu ryktas det om Ryssland för Häckens Waris Majeed. Skrivs om 30MKr istället för de 45 det snackades om när det gällde Schalke.
Citera
2012-10-20, 20:56
Medlem
traskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SGustafsson91
Nu ryktas det om Ryssland för Häckens Waris Majeed. Skrivs om 30MKr istället för de 45 det snackades om när det gällde Schalke.

Nu har det väl i stort sett snackats om storklubbar i varenda starka liga som finns i Europa? Det finns inte en chans att prislappen stannar på 30 miljoner.
Citera
2012-10-20, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marthin
AIK förlänger med Per Karlsson!

http://www.aikfotboll.se/Article.aspx?contentID=4914

Skönt. Har väntat på det!
Citera
2012-10-20, 21:21
Medlem
Tebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av traske
Nu har det väl i stort sett snackats om storklubbar i varenda starka liga som finns i Europa? Det finns inte en chans att prislappen stannar på 30 miljoner.
Förmodligen blir det lite lägre. Övergångssummor som nämns i media långt innan övergång är klar, är nästan alltid överdrivna då de oftast kommer från agenter som vill öka intresset för spelaren.
Citera
2012-10-21, 11:41
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_dude2
Helt felaktigt, DIF är bara intresserade om han skriver på annars har de aldrig varit intresserade.

Du menar att Dif är bara intresserad om han går dit? Går han nån annanstans är de inte intresserade?
Citera
2012-10-21, 12:09
Medlem
traskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tebo
Förmodligen blir det lite lägre. Övergångssummor som nämns i media långt innan övergång är klar, är nästan alltid överdrivna då de oftast kommer från agenter som vill öka intresset för spelaren.

Vi får se när det är klart, just nu är det bara gissningar från oss alla men jag tror att det kommer landa mellan 40-60 miljoner. Jag kan ärligt säga att jag inte kan komma ihåg att det varit ett likadant tryck kring en allsvensk spelare någon gång? Jag kan inte heller komma ihåg när det sist såldes en allsvensk spelare till en europeisk storklubb, det enda jag kan komma på är Fredrik Ljungberg till Arsenal för 100 år sedan.
Citera
2012-10-21, 12:14
Medlem
DonDrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av traske
Vi får se när det är klart, just nu är det bara gissningar från oss alla men jag tror att det kommer landa mellan 40-60 miljoner. Jag kan ärligt säga att jag inte kan komma ihåg att det varit ett likadant tryck kring en allsvensk spelare någon gång? Jag kan inte heller komma ihåg när det sist såldes en allsvensk spelare till en europeisk storklubb, det enda jag kan komma på är Fredrik Ljungberg till Arsenal för 100 år sedan.

Om de klubbar som visat intresse för Waris (Schalke, några ryska klubbar...) räknas som storklubbar borde väl t. ex. Ajax räknas som en europeisk storklubb?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in