2012-08-21, 17:55
Medlem
traskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Skulle inte lita ett piss på den killen. Ingen jag vill ha i mitt lag. Han är föga populär i MFF-kretsar.
Men det är ju knappast hans fotbollskunnande som gjort honom impopulär? Det var väl för att han valde Danmark före MFF och nu dessutom Häcken.
Citera
2012-08-21, 17:57
Medlem
Kennedy Bakircioglü till Syrianska?
Citera
2012-08-21, 18:11
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av traske
Men det är ju knappast hans fotbollskunnande som gjort honom impopulär? Det var väl för att han valde Danmark före MFF och nu dessutom Häcken.

Det är ingen kille som är särskilt duktig på att hålla vad han lovar. Han kommer att vara ett år i Häcken och sedan sticka vidare utan att ha uträttat något.
Citera
2012-08-21, 19:16
Medlem
Sicilias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zajtarn
Kennedy Bakircioglü till Syrianska?
Aftonbladet har förmodligen bara ringt upp Syrianska och frågat angående Kennedy i förbigående när de ville höra sig för om Harbuzi. Det finns ingenting i artikeln som tyder på att det skulle vara nära en övergång. Både Bajen och Assyriska ligger Kennedy närmre om hjärtat och åtminstone Bajen har nog ekonomin för att matcha Syrianska.
Citera
2012-08-21, 19:25
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Det är ingen kille som är särskilt duktig på att hålla vad han lovar. Han kommer att vara ett år i Häcken och sedan sticka vidare utan att ha uträttat något.

Uj då, verkar vara extra sura rönnbär i Skåne i år......
Citera
2012-08-21, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilia
Aftonbladet har förmodligen bara ringt upp Syrianska och frågat angående Kennedy i förbigående när de ville höra sig för om Harbuzi. Det finns ingenting i artikeln som tyder på att det skulle vara nära en övergång. Både Bajen och Assyriska ligger Kennedy närmre om hjärtat och åtminstone Bajen har nog ekonomin för att matcha Syrianska.

Har Bajen bra ekonomi?
Citera
2012-08-21, 20:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zajtarn
Har Bajen bra ekonomi?
Var ju inte det han skrev....

"har nog ekonomin att matcha Syrianska."

Eller du kanske menar att "syrre" har bra ekonomi?
Citera
2012-08-21, 21:35
Medlem
Novakks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilia
Har vi någonting mer på Kennedy och Hammarby?

Kennedy kommer inte gå någonstans i detta fönster utan efter säsongen.
Citera
2012-08-21, 23:44
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Uj då, verkar vara extra sura rönnbär i Skåne i år......

Lyckat till med honom!
Citera
2012-08-22, 11:38
Medlem
FabioAugustos avatar
Pivkovski och Rustemaj var ju polare i MFF och Blackburn. Pivkovski rankades väl högre, men knappast fruktansvärt mycket högre. Och Rustemaj platsar endast i KFF:s U-21 pga anfallsbrist. Oerhört medioker.

Å andra sidan värvar MFF Azinovic. Såvida han inte fått en helt fantastisk utveckling i Trelleborg så är det en jävligt sunkig värvning. Jag har aldrig förstått vad hans styrkor är. Kort, dålig spänst, svaga utsparkar, flaxar omkring utan att veta vad han håller på med. Han kan kommunicera och är okej på linjen. Andramålvakt i MFF? Nej. KFF ville inte ens behålla honom som tredjemålvakt inför den här säsongen.

https://www.flashback.org/sp36543361
Citera
2012-08-22, 12:12
Medlem
Skumgummis avatar
http://www.svd.se/sport/kennedy-redo-forstarka-hammarby_7439388.svd det vore ju kul om det blir verklighet låter ju som Kennedy är sugen på att dra på sig den grön vita tröjan igen
Citera
2012-08-22, 13:49
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FabioAugusto
Å andra sidan värvar MFF Azinovic. Såvida han inte fått en helt fantastisk utveckling i Trelleborg så är det en jävligt sunkig värvning. Jag har aldrig förstått vad hans styrkor är. Kort, dålig spänst, svaga utsparkar, flaxar omkring utan att veta vad han håller på med. Han kan kommunicera och är okej på linjen. Andramålvakt i MFF? Nej. KFF ville inte ens behålla honom som tredjemålvakt inför den här säsongen.

https://www.flashback.org/sp36543361

Han är bara på kontrakt säsongen ut och jag är inte säker på att han är andremålvakt. Robin Olsen gjorde trots tre insläppta enligt uppgifter en bra match mot Sandviken i cupen. De delar nog på reservplatsen.

MFF har annars två intressanta målvakter i U17- och U19-laget som jag tror har chansen att slå sig sin i A-truppen rätt snart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in