Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Går ju inte och ta den där användaren på allvar.
Goitom var urusel i Almeria, det stämmer. Däremot ska man ha i åtanke att han faktiskt inte kan spela som ensam anfallare, det hade faktiskt en stor inverkan på hans mediokra säsonger. Han var ganska bra i Murcia och Valladolid. Hur som helst, bra värvning av AIK. Jag tror han kan passa in i ett rakt 4-4-2.
För att man inte håller med dig i exakt varenda fråga? Jag jublar inte om spanska ligan blir ännu mer ojämn, och Real och Barca trycker in ännu fler stjärnspelare i sina redan överfulla trupper. Jag fattar inte din ståndpunkt där, och du har inte kunnat motivera den särskilt bra heller. Kan man ta dig på allvar?
Goitom har inte varit "bra" någonstans, tro mig, jag har sett (och sågat honom) i många år nu. Jag som la liga-fantast borde ju (likt anglofilerna så fort nån satt en fot i PL) lobbat för att få in honom i landslaget när pöbeln skrek efter honom, men nej. Tvärtom snarare. Jag såg hur medioker han var. Säsongen han fick in tio mål var helt sanslös. I princip varenda kasse var mål där han står 1 meter från mållinjen och petar in bollen i ett öppet mål, ofta efter absurda situationer. Det var verkligen helt sinnes.
Han har aldrig varit bra och de där erbjudandena från Spanien och Serie A ställer jag mig väldigt skeptisk till.
Han säger vad han vet att fansen vill höra. Återigen köper alla det med hull och hår.