2012-08-16, 16:34
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Nu har jag ju inte sett Goitom så mycket men är han verkligen en targetspelare? Tycker att han har känts mer som en boxspelare det lilla jag har sett. Han är väl inte nå vidare stor heller?
Citera
2012-08-16, 16:48
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Nu har jag ju inte sett Goitom så mycket men är han verkligen en targetspelare? Tycker att han har känts mer som en boxspelare det lilla jag har sett. Han är väl inte nå vidare stor heller?

1. vidhåller att man kan vara både en bra targetspelare och en bra boxspelare, förutsatt att du är bra på huvudet
2. 190 cm räknar jag som "stor"! Utav det jag sett av honom ligger han inte under 80 pannor.
Citera
2012-08-16, 16:51
Medlem
erikbes avatar
Hur lång är Goitom? Jo Henoknitti
Citera
2012-08-16, 16:52
Medlem
Ajberts avatar
Det faktum att han fortfarande får anbud från Serie A- och La Liga-klubbar tyder väl på att han är en ytterst kompetent fotbollsspelare. Att stirra sig blind på antalet mål känns lite skevt kan jag tycka, och det är väl rätt uppenbart att det inte är en sådan spelare AIK menat att värva.

Däremot tvivlar jag inte på att faktiskt kan vara het framför mål, och han lär väl komma till bra mycket mer avslut i ett lag som AIK.
Citera
2012-08-16, 16:54
Medlem
Pikebums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giacomino
Skadan skall tydligen vara läkt nu, dock osäkert om han spelar mot CSKA.

Han spelar INTE mot CSKA!
Citera
2012-08-16, 16:58
Medlem
svulles avatar
http://www.aikfotboll.se/Article.aspx?contentID=5951

Henok och sportchef Jens Andersson pratar lite om Henok till AIK.

Riktigt kul att höra att Henok säger att varken anbuden från Serie A eller Spanien var intressanta. Kosta vad det kosta, men han vill verkligen till AIK.
Senast redigerad av svulle 2012-08-16 kl. 17:01.
Citera
2012-08-16, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svulle
http://www.aikfotboll.se/Article.aspx?contentID=5951

Henok och sportchef Jens Andersson pratar lite om Henok till AIK.

Riktigt kul att höra att Henok säger att varken anbuden från Serie A eller Spanien var intressanta. Kosta vad det kosta, men han vill verkligen till AIK.
Sen undrar man ju hur pass mycket det ligger bakom de där "anbuden från Serie A och Spanien".

Alltid otroligt medioker när man ser honom. Oftast rent usel.
Citera
2012-08-16, 17:48
Medlem
svulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Sen undrar man ju hur pass mycket det ligger bakom de där "anbuden från Serie A och Spanien".

Alltid otroligt medioker när man ser honom. Oftast rent usel.

Är du lite bitter gubben?
Citera
2012-08-16, 17:50
Medlem
Citat:
På vad?
Citera
2012-08-16, 17:57
Medlem
Citat:

Går ju inte och ta den där användaren på allvar.

Goitom var urusel i Almeria, det stämmer. Däremot ska man ha i åtanke att han faktiskt inte kan spela som ensam anfallare, det hade faktiskt en stor inverkan på hans mediokra säsonger. Han var ganska bra i Murcia och Valladolid. Hur som helst, bra värvning av AIK. Jag tror han kan passa in i ett rakt 4-4-2.
Citera
2012-08-16, 17:59
Medlem
svulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
På vad?

Att Goitom kritade på för AIK? Fast du var ju rätt snabb på att påpeka hur medioker, och ofta usel, han är. Så där spelade vi förstås bort alla chanser till att utmana om guldet både den här och nästa säsong, va?
Citera
2012-08-16, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Går ju inte och ta den där användaren på allvar.

Goitom var urusel i Almeria, det stämmer. Däremot ska man ha i åtanke att han faktiskt inte kan spela som ensam anfallare, det hade faktiskt en stor inverkan på hans mediokra säsonger. Han var ganska bra i Murcia och Valladolid. Hur som helst, bra värvning av AIK. Jag tror han kan passa in i ett rakt 4-4-2.
För att man inte håller med dig i exakt varenda fråga? Jag jublar inte om spanska ligan blir ännu mer ojämn, och Real och Barca trycker in ännu fler stjärnspelare i sina redan överfulla trupper. Jag fattar inte din ståndpunkt där, och du har inte kunnat motivera den särskilt bra heller. Kan man ta dig på allvar?

Goitom har inte varit "bra" någonstans, tro mig, jag har sett (och sågat honom) i många år nu. Jag som la liga-fantast borde ju (likt anglofilerna så fort nån satt en fot i PL) lobbat för att få in honom i landslaget när pöbeln skrek efter honom, men nej. Tvärtom snarare. Jag såg hur medioker han var. Säsongen han fick in tio mål var helt sanslös. I princip varenda kasse var mål där han står 1 meter från mållinjen och petar in bollen i ett öppet mål, ofta efter absurda situationer. Det var verkligen helt sinnes.

Han har aldrig varit bra och de där erbjudandena från Spanien och Serie A ställer jag mig väldigt skeptisk till.

Han säger vad han vet att fansen vill höra. Återigen köper alla det med hull och hår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in