2012-08-09, 12:27
Medlem
Hoppas Östberg syncar bra ihop med Tovio så ska detta vara en bra lösning.
Citera
2012-08-09, 12:32
Medlem
Samwises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Det enda jag kan tycka är lite märkligt är att man med detta skadeläge inte väljer att värva någon som kan spela både kant och mitt. Som det ser ut nu efter Riddez skada behöver vi nästan ha in en ytterback ändå.

En svensk från väster med blont hårsvall lär väl möjligen anlända?
Citera
2012-08-09, 12:36
Medlem
SGustafsson91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Jag håller med, det är ingen värvning som man blir upphetsad av men det känns mer som en klok värvning ifrån MP's håll då vi har en riktigt bra mittback som kommer tillbaka nästa säsong samt ett par juniorer som knackar på dörren.

Häcken hävdar att Östberg är deras tredjeval, men han har väl startat nästan alla matcher förra och förrförra året som MP säger, samt har han väl startat ganska många matcher denna säsong också?
Skulle gissa på att Häcken håller honom som tredjeval i det avseendet att man försöker få in Björck och förlänga med Söderberg. Söderberg lär ju hamna i Ellos och Björck är ju inte klar ännu. Så nog hade Häcken gärna behållit honom.
Citera
2012-08-09, 12:45
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samwise
En svensk från väster med blont hårsvall lär väl möjligen anlända?
Ingen skulle bli gladare än jag, men hårsvallets klubb verkar väl inte allt för sugna på att sälja och han har väl rätt lång tid kvar på kontraktet? Det vore en bomb i detta fönster och känns inte så sannolikt. Till nästa säsong möjligtvis.
Citera
2012-08-09, 12:46
Medlem
charkovs avatar
Rantie klar för MFF

Citat:
MFF. Sydafrikanen Tokelo Rantie är klar för MFF.

Sydafrikanen har tränat med MFF den senaste veckan och ett låneavtal på 18 månader har varit målet.

Mer information utlovas inom kort från klubben.

http://www.sydsvenskan.se/sport/fotboll/mff/rantie-klar-for-mff
Citera
2012-08-09, 12:48
Medlem
Hur stor är sannolikheten att Dorsin kommer tillbaks till DIF?
Citera
2012-08-09, 12:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gurre123

Tyvär inte stor.
Men han siktades igår vid läktaren i Barcelona-Man utd matchen
Citera
2012-08-09, 12:56
Medlem
Petesamprass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Fantastiska nyheter! Han vet nog med sig att hans dagar i startelvan är räknade med tanke på den unge Nymans framfart. Hoppas han går redan nu och att Peking får en liten slant.

örebro är desperata och har resurser. IFK sitter i en guldsits. lär få ut en saftig slant med tanke på hans värde. skönt att bli av med alla humörspelare. Hasani, Astrit.

får nyman äntligen plats i ordinarie startelvan nu?
Citera
2012-08-09, 12:57
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurre123
I detta fönster rätt liten skulle jag tro. Varför skulle RBK vilja sälja mitt under säsong när han har rätt långt kvar på kontraktet? Dessutom skulle hans ankomst inte göra mycket till denna säsong för vår del, bättre att försöka knyta honom i vinter isf när Riddez meddelat att karriären är över.
Citera
2012-08-09, 13:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Petesampras
örebro är desperata och har resurser. IFK sitter i en guldsits. lär få ut en saftig slant med tanke på hans värde. skönt att bli av med alla humörspelare. Hasani, Astrit.

får nyman äntligen plats i ordinarie startelvan nu?

allt annat vore skandal och bevis på att janne är galen.
Citera
2012-08-09, 13:33
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charkov
Rantie klar för MFF

http://www.sydsvenskan.se/sport/fotboll/mff/rantie-klar-for-mff

Chippen lär ha varit synlig i Malmö, är han på genomresa eller är något roligt på gång?
Citera
2012-08-09, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Chippen lär ha varit synlig i Malmö, är han på genomresa eller är något roligt på gång?

Malmö har inte pengar kvar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in