Citat:
Ursprungligen postat av Speyto
Har faktiskt bara sett kritik mot dig. Visst är det kul att diskutera Silly Season men när du börjar ljuga om dina "källor" till höger och vänster så blir man ganska irriterad. Du har kommit med ca 5 spelare som varit "klara" och har haft 0 rätt. Tydligen så hade du rätt gällande Borges men folk påstår ju att ryktet redan var framme innan du kom med den så därför var det väl en lycklig gissning, man måste ju ha rätt någon gång gällande alla rykten.
Jag är den enda mellan oss två som faktiskt kommit med en riktig transferläcka och har haft rätt på det.
Angående Borges så avslöjade jag att han var klar samt pinpointade exakt dag när affären offentligjordes.
Angående Farnerud så bör du om du är någotsånär initierad känna till hur turerna gick i den soppan med hans kära fru o.s.v.
Vaagen Moen var klar enligt min källa, där hade hen fel men jag kan garantera dig att intresse fanns från bägges sidor.
De andra jag nämnt är Henok och Hrgota och hur det blir med dem får framtiden utvisa.
Ha det gott annars och håll i hatten imorgon, 3-0 tippar jag, Quaison och Borges gånger två.
Edit: De uppmuntrande ord jag får kommer mest genom PM då de som uppskattar mig vet att de skulle bli hudflängda av de värsta "källa på det"-fascisterna om det gjorde det öppet på forumet.