2012-05-15, 18:20
Medlem
Jontalinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benzema
En sign och räkna med minst 100 000 kr per månad.

Ingen hög lön

Några som helst belägg för den siffran eller ska vi helt enkelt lita på din fantasi?
Citera
2012-05-15, 18:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jontalinen
Några som helst belägg för den siffran eller ska vi helt enkelt lita på din fantasi?

Du har rätt! Han betalar för att få spela i AIK!!!!
Citera
2012-05-15, 20:25
Medlem
a.e.gs avatar
AIK kommer under denna vecka lämna ett något förbättrat anbud till Labinot Harbuzi, han var missnöjd med sign on summan samt längden på kontraktet, 1+1 år vill Labradoren tydligen ha.
Citera
2012-05-15, 20:34
Medlem
Speytos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
AIK kommer under denna vecka lämna ett något förbättrat anbud till Labinot Harbuzi, han var missnöjd med sign on summan samt längden på kontraktet, 1+1 år vill Labradoren tydligen ha.
Den allsmäktige har talat!
Citera
2012-05-15, 20:41
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speyto
Den allsmäktige har talat!
Njähä du. Det finns många som uppskattar mina avslöjanden på detta forum. Att du inte gör det är ingen hemlighet, jag råder dig till att hålla inne med OT-repliker i framtiden annars är jag så illa tvungen att skriva ner ett långt inlägg innehållande en segdragen förklaring av konceptet "Silly Season" till dig.

Var vänlig bespara oss bägge den pärsen.
Citera
2012-05-15, 21:02
Medlem
Tlagnojs avatar
Ang. Majsan så håller jag med i vad Bank nämnde om värvningen, det är ett sundhetstecken att en klubb värvar in lösningen på tappade spelar redan före det sker, det visar att man tänker långsiktigt. AIK är väl medvetna om att det är troligt att vi får bud på Milosevic och kanske Backman också i sommar, då finns redan Majsan där.

Oavsett hur man vänder och vrider på saken så är det en mycket bra värvning, självklart måste man ta lite risker och man får hoppas att han inte goes Mjällby. Han får nog inte heller en toklön med tanke på att AIK handskas mer vettigt med sina pengar nu för tiden. Han kommer från Stockholm och det skulle inte vara helt osannolikt att han tar plats i organisationen efter avslutad karriär också, det är en spelare med mycket kunnande och rutin från både klubbspel och spel på landslagsnivå.

Men visst, vi behöver en anfallare, men bara för det behöver man ju inte strunta i att värva andra spelare om nu pengarna finns.
Citera
2012-05-15, 21:14
Medlem
Speytos avatar
Citat:
Njähä du. Det finns många som uppskattar mina avslöjanden på detta forum. Att du inte gör det är ingen hemlighet, jag råder dig till att hålla inne med OT-repliker i framtiden annars är jag så illa tvungen att skriva ner ett långt inlägg innehållande en segdragen förklaring av konceptet "Silly Season" till dig.

Har faktiskt bara sett kritik mot dig. Visst är det kul att diskutera Silly Season men när du börjar ljuga om dina "källor" till höger och vänster så blir man ganska irriterad. Du har kommit med ca 5 spelare som varit "klara" och har haft 0 rätt. Tydligen så hade du rätt gällande Borges men folk påstår ju att ryktet redan var framme innan du kom med den så därför var det väl en lycklig gissning, man måste ju ha rätt någon gång gällande alla rykten.

Jag är den enda mellan oss två som faktiskt kommit med en riktig transferläcka och har haft rätt på det.
Citera
2012-05-15, 21:31
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speyto
Har faktiskt bara sett kritik mot dig. Visst är det kul att diskutera Silly Season men när du börjar ljuga om dina "källor" till höger och vänster så blir man ganska irriterad. Du har kommit med ca 5 spelare som varit "klara" och har haft 0 rätt. Tydligen så hade du rätt gällande Borges men folk påstår ju att ryktet redan var framme innan du kom med den så därför var det väl en lycklig gissning, man måste ju ha rätt någon gång gällande alla rykten.

Jag är den enda mellan oss två som faktiskt kommit med en riktig transferläcka och har haft rätt på det.

Angående Borges så avslöjade jag att han var klar samt pinpointade exakt dag när affären offentligjordes.

Angående Farnerud så bör du om du är någotsånär initierad känna till hur turerna gick i den soppan med hans kära fru o.s.v.

Vaagen Moen var klar enligt min källa, där hade hen fel men jag kan garantera dig att intresse fanns från bägges sidor.

De andra jag nämnt är Henok och Hrgota och hur det blir med dem får framtiden utvisa.

Ha det gott annars och håll i hatten imorgon, 3-0 tippar jag, Quaison och Borges gånger två.

Edit: De uppmuntrande ord jag får kommer mest genom PM då de som uppskattar mig vet att de skulle bli hudflängda av de värsta "källa på det"-fascisterna om det gjorde det öppet på forumet.
Senast redigerad av a.e.g 2012-05-15 kl. 21:35.
Citera
2012-05-15, 22:14
Avslutad
Citat:
Om det nu stämmer så vore det fördelaktigt för AIK.
Citera
2012-05-15, 23:04
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:

Men om din källa är så bra och om du inte hade nån lyckträff gällande Borges, hur kommer det sej att du var knäpptyst angående Majstorovic?

En sådan meriterad och erfaren back som han är tacka nog ingen klubb nej till i Sverige, även om det nu råkar vara så att man har seriens bästa försvar. Nu gäller det bara att göra en bra offensiv värvning om nu inte Borges/Lundberg/Engblom börjar prestera riktigt bra i dom sista matcherna och av nån konstig anledning så tror inte jag att Karikari kommer göra så mycket skillnad när han kommer tillbaka.

Nej! nu får herr Harbuzi skriva på så blir alla gnagare nöjda
Citera
2012-05-16, 09:14
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Om det nu stämmer så vore det fördelaktigt för AIK.

Det ryktades om att Danne M skulle varav ner när han flyttade hem till Sverige och det stämmde ju.

Labbe missnöjd med sign on bonusen, med tanke på hans kapacitet så borde det vara han som betalde en sådan. En gnällspik med ett ego värdigt fjollan M---donna.
Citera
2012-05-16, 09:27
Avslutad
Tycker AIK kan strunta i Labbe och köpa 2 anfallare jag har 2 intressanta namn jag skulle vilja se i AIK en av dem är mer troligt än den andra dock. Goitom och Markus Rosenberg. Rosenbergs kontrakt går ju ut nu så. men troligtvis kommer han ju gå till Mellbergs klubb
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in