2012-01-22, 00:38
Medlem
Petesamprass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Han är väl inte längre i IFK: s ägo dock? Men ja, om det stämmer så undrar jag också vad fan han ska göra hos oss. Tjock är han väl också?

Alla brassar är väl mer eller mindre tjocka? Bruno Santos, Alvaro Santos, Ronaldo osv.
Ni får gärna honom gratis för min del, är säker på att han sitter på en hyfsad lön i klubben på sitt feta arsle.
Citera
2012-01-22, 00:42
Medlem
HeathSlocums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrStorfurste
Håller med, 15 miljoner är helt galet.

En intressant fråga är ju sedan hur stor klausul de skrivit in för vidareförsäljning. Att en ytterback född -92 går för en engångssumma är knappast troligt. Men det vore intressant att veta vilken procentsats som är inskriven. Sedan kan jag vara ute och cykla lite men en del på nästa försäljning går väl automatiskt till Kalmar där han spelat som ungdom?

Men, som sagt, om någon har en aning huruvida det finns en procentsats på vidareförsäljning vore den intressant att veta.
Citera
2012-01-22, 00:44
Medlem
Speytos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petesampras
Alla brassar är väl mer eller mindre tjocka? Bruno Santos, Alvaro Santos, Ronaldo osv.
Ni får gärna honom gratis för min del, är säker på att han sitter på en hyfsad lön i klubben på sitt feta arsle.
Glöm inte Flavio + Clecio
Citera
2012-01-22, 03:10
Medlem
Har Nordin Gerzic synts ute på någon krog i Götlabörg ikväll ?

Han är helt klar nu i princip. Ändå respekt att han signade o inte gick som bossman..
Citera
2012-01-22, 06:52
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gbgdanne
Sen har Elmar varit min favorit, lite av en Nordin lightversion..

Med skillnaden att Elmar är fyra år yngre och sannolikt, vid 28 års ålder, kommer vara bättre än vad Nordin är nu. Eller om man räknar åt andra hållet, när Nordin var 24 år hade han gjort 8(!!) allsvenska matcher.

Fattar fan inte varför vi skall värva den fjanten? Börjar Håkan tappa greppet om verkligheten fullständigt...?
Citera
2012-01-22, 10:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Speyto
Glöm inte Flavio + Clecio
Clecio gillade visserligen ostbågar men tjock var han inte.
Citera
2012-01-22, 10:53
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa
Med skillnaden att Elmar är fyra år yngre och sannolikt, vid 28 års ålder, kommer vara bättre än vad Nordin är nu. Eller om man räknar åt andra hållet, när Nordin var 24 år hade han gjort 8(!!) allsvenska matcher.

Fattar fan inte varför vi skall värva den fjanten? Börjar Håkan tappa greppet om verkligheten fullständigt...?
Enligt mig så har vi inte tid att vänta fyra år på att få ordning på den positionen. Sen håller jag med om att det skulle bli en dyr & chansartad värvning
Citera
2012-01-22, 14:12
Medlem
ZlatanManias avatar
Mjällby söker spelare av internationell hög klass.. Vilka då undrar man då?

http://www.fotbollskanalen.se/1.2507597/2012/01/21/mjallbys_lofte_till_fansen_klassvarvningar
Citera
2012-01-22, 14:51
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Mjällby söker spelare av internationell hög klass.. Vilka då undrar man då?

http://www.fotbollskanalen.se/1.2507597/2012/01/21/mjallbys_lofte_till_fansen_klassvarvningar
Det behövs nog,
Mjällby och Syrianska känns som solklara konkurrenter att åka ur om man inte förstärker sina lag.
Inget mig emot

Men som sagt, man undrar vilka spelare av internationell hög klass som ska gå till Mjällby?
Citera
2012-01-22, 17:04
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Nej,
Totti eller Guti, ojojoj, de hade trivts på Listerlandet!

Snacka inte skit om Listerlandet! För det första är ju Listerlandet Sveriges motsvarighet till Bahia. För det andra så trivdes ju Frank Worthington som fisken i vattnet där sommaren 1980.

/feldgray
Citera
2012-01-22, 18:33
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Det behövs nog,
Mjällby och Syrianska känns som solklara konkurrenter att åka ur om man inte förstärker sina lag.
Inget mig emot

Men som sagt, man undrar vilka spelare av internationell hög klass som ska gå till Mjällby?

Åtvidaberg och Sundsvall måste väl också vara på förhand tippade avstigningskandidater?
Citera
2012-01-22, 19:56
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Det behövs nog,
Inget mig emot

Ja och Djurgården bör väl mer eller mindre också tillhöra dom konkurrenterna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in