2011-11-01, 10:15
Medlem
Hallå , på min førra laddning anvænde jag mig av 2dl aceton till 50gram tobak och 3gram me jwh`n, vet dock inte om det var nog me aceton før 3gram jwh.. men vart helt okej eller ja riktigt bra , men nu ska jag øka doseringen till 4gram jwh-018 på 50gram tobak.. men ska jag øka aceton mængden också? och hur mycket då?

Læmnar rapport ofc! =)
Citera
2011-11-01, 11:59
Bannlyst
Finns en hel del av olika metoder, jag brukar oftast köra denna metod då den går snabbast att göra, och det torkar snabbast. Torkning cirka 1-2 timmar.

Fyller ett glas med cirka 0,5 dl aceton, tar ner allt pulver, och blandar med en sked, ser till så allt är upplöst. Har sedan rökmatrialet i en kastrull med lock. Häller sedan ned acetonet med JWH i, tar upp aceton flaskan och sprutar över rökmatrialen en liten skvätt, kanske 0,2 dl. Tar sedan på locket på kastrullen och skakar den i cirka 1 minut, tar bort locket och använder en sked för att röra om lite, sedan skakar jag en gång till i cirka 30 sekunder. Sen låter jag det ligga på tork =D Blir kung för min del =) mvh
Citera
2011-11-01, 12:21
Medlem
jo men har en fin metod som jag kør med , men undrar hur mycket aceton jag ska ha før 4gram jwh-018? om det finns nått som ca mott ? anvænder tobak o blandar ut med.
Citera
2011-11-01, 12:38
Bannlyst
Som jag sa innan, det spelar egentligen ingen roll hur mkt du har. Så länge att det löses upp i acetonet. Du kan använda 0,5 dl allt som allt, eller 3dl om du vill =)
Citera
2011-11-01, 14:08
Medlem
okej jo allså jag har hællt upp 2dl aceton i en avlång brødform av plåt i svart så ser att allt ær utløst , sen så har jag bara lagt ner tobaken och gnudigt runt den fram o tillbaka , e dock fortfarande aceton kvar i botten som inte har løst in i tobaken lixom men det torkar in eftersom , men menar du att jag kan ha mindre aceton och mer jwh tillsamma mængd tobak..
Citera
2011-11-01, 14:18
Medlem
Turkfans avatar
Det han menar är att det inte spelar nån roll med mängden aceton.
Så länge JWH'et har löst upp sig så är det lugnt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in