Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-10-31, 22:51
  #1
Medlem
djzatoxcrews avatar
varje gång jag tnkat hem ett demo poppar detta fram då jag nästan är klar med installationen
Ett fel uppstod under installationsåtgärden (80029564) Och det som sägs är att det kan vara skadad data men spelar ingen roll hur många gr jag laddar ner sama demo eller något annat demo alltid samma grej som händer..

Någon som vet vad man kan göra?
testa att ladda ner Braid igen som jag köpte innan jag formatera min ps3 och installationen gick fint går att spela..
men frågan är då ska man våga köpa sig ett spel och hoppas på att det kommer funka ?
Citera
2011-10-31, 22:56
  #2
Medlem
Hade ett liknande problem när jag hade mitt ps3 hos en kompis. Fick ta med ps3:an till en annan som hade fast bredband och inte trådlöst som min kompis har. Kan dock inte tro det har med trådlöst internet att göra utan nå annat. Testat sökt felkoden på diverse ps3 forum?
Citera
2011-10-31, 23:07
  #3
Medlem
djzatoxcrews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xience
Hade ett liknande problem när jag hade mitt ps3 hos en kompis. Fick ta med ps3:an till en annan som hade fast bredband och inte trådlöst som min kompis har. Kan dock inte tro det har med trådlöst internet att göra utan nå annat. Testat sökt felkoden på diverse ps3 forum?


Har sökt lite och det står samma på allt och så sägs det från några att dom körde wifi men då dom börja med sladd igen funka allt som normalt men hur ska då jag göra ska jag gå till wifi istället för sladd :P
Citera
2011-12-01, 00:50
  #4
Medlem
Hade samma fel.

Bara att ladda ner igen o igen tills det funkar, för mig var det 8 försök.
Ta bort de filer som är corupta.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback